AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #21 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså jeg er så sur. Hva er greia med PostNord?! Har bestilt en del møbler som jeg skulle få levert hjem idag. Fikk melding om at pakken skulle være her om 15-30min. Også skjedde det ikke noe og da gikk jeg inn på appen og så at utleveringssted hadde blitt endret til en butikk i nærheten. Problemet er jo at jeg har bestilt hjemlevering fordi det er en såpass stor pakke at jeg tror ikke jeg får den i bilen. Og tenker joansett om jeg hadde fått plass i bil, jeg har bestilt hjemlevering og betalt ekstra for det!? Skjønner heller ikke hva i all verden grunnen er for at de bare endrer utleveringssted. Men ser at det er et gjennomgående problem og flere som opplever det stadig vekk. Har også skjedd med meg en del ganger, men det har vært mindre pakker som jeg ikke har tenkt noe over og bare hentet selv. Men nå er det snakk om masse tunge og store møbler. Noen som har erfaring med dette? Skal man klage? Forlange at de leverer det på riktig adresse? Hjelper det egentlig å klage eller driter de bare i det? Anonymkode: 4dc80...c19 Kjøpte gaming pc , nettbrett, dyre hodetelefoner og pcen ble levert utenfor døren selv om det skulle overleveres og gies beskjed 30min før. Greit nok det hadde det vært innfor tidsrommet som ble avtalt.. Men ikke 3timer før... Skulle og skrive under på at det var levert noe som heller ikke ble gjort. Ingen beskjed bare en sms, men jeg vsr da langt unna.. Så midt på trappen i ett stort borettslag ute, godt det ikke ble stjelt! De andre tingene skulle og leveres på døren personlig med underskrift , på døren! Han ringte og sa (2timer før han skulle komme) at pakken lå oppå postkassen og la på... OPPÅ postkassen , UTE i regnet... I ett stort borettslag langs veien.. Anonymkode: 0dacd...eb7 3
Gjest5656 Skrevet 20. desember 2023 #22 Skrevet 20. desember 2023 PostNord har ikke plass da alle deres lokasjoner er underdimensjonert for pakkene sine. Jeg har sett at de har ligget slengt på gulvet når det ikke er plass i skapene, og det har skjedd meg minst to ganger at de har byttet plass fordi det er fullt. Irriterende når det er langt unna... 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #23 Skrevet 20. desember 2023 Ja, PostNord er bare herlige. Hvem har ikke historier? Jeg bor i Ski, en gang fikk jeg beskjed om at pakken min kunne hentes på Coop Extra TYNSET. Ringte kundeservice. Hva de kunne gjøre for meg? Fortelle meg at ja, jeg kunne hente pakken min på Coop Extra Tynset. Ja, bare sånn 40 mil unna, eller? Fantastisk! Kundeservice... Det var de ansatte på butikken på Tynset som måtte hjelpe meg, og sendte pakken i POSTEN til Ski. Og det er bare ETT av eksemplene jeg har vært ute for... Proff pakkelogistikk my ass! Anonymkode: 34030...f67 10 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #24 Skrevet 20. desember 2023 PostNord er ubrukelige. Bokstavelig talt. Har sluttet helt å bruke dem. Er PostNord eneste alternativ blir det ikke noe handel! Orker ikke skyte meg selv i foten gang på gang. De klarer aldri levere til avtalt tid eller til avtalt sted. Er det ikke det ene, så er det det andre. Blir bare masse merarbeid for meg. Helt håpløst. Har gitt de opp! Jeg ville ha klaget, TS. Men min erfaring er som sagt at de er fullstendig ubrukelige. Ikke en service, for å si det sånn. Anonymkode: bcd07...386 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #25 Skrevet 20. desember 2023 Jeg har bare positiv erfaring med Postnord Her er det Posten som oppfører seg slik dere skriver i denne tråden Anonymkode: 60144...fa5 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #26 Skrevet 20. desember 2023 Post nord har rotet vekk ting jeg har bestilt og ting som jeg skal sende. Det er så ille at er post nord eneste leverandør så NO DEAL. jeg orker ikke mer klabb og babb med dem. Anonymkode: 3096d...f6d 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #27 Skrevet 20. desember 2023 Postnord er så ræva dårlig. Nekter å handle hos nettbutikker som bruker kun postnord. Anonymkode: 14bb5...247
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #28 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har bare positiv erfaring med Postnord Her er det Posten som oppfører seg slik dere skriver i denne tråden Anonymkode: 60144...fa5 Jeg har opplevd tull både med Postnord og Posten. Og et par ganger med Helthjem. De er innimellom helt håpløse hele gjengen. Anonymkode: 87edc...0a7
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #29 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har bare positiv erfaring med Postnord Her er det Posten som oppfører seg slik dere skriver i denne tråden Anonymkode: 60144...fa5 Samme her, dritten i mitt område er UPS, som konstant leverer pakker til et hentested laangt unna, med unnskyldningen om at jeg ikke var hjemme.. jeg som har hjemmekontor med dørklokkekamera.. ikke en sjel hadde vært innom. bestilte varen på trass 3 ganger så nettbutikken skulle ta saken seriøst, samme sted skjedde gang, når jeg ringte og krevde pakkene levert på døren så «forsvant» pakken på mystisk vis. 4mnd senere ble den ene levert, den andre forsvant og den tredje ba jeg dem sende i retur. Den som ble levert sendte jeg også i retur og da tok jeg en samtale med budet som leverte. Anonymkode: 64d08...55e 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #30 Skrevet 20. desember 2023 Jeg har opplevd å måtte gå forbi tre pakkebokser for å komme til den PostNord valgte for meg. Har også fått en annen persons pakke inni min pakke som var tapet igjen med brun tape. Anonymkode: a3a9a...0af
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #31 Skrevet 20. desember 2023 Dere får hva dere betaler for. Billig frakt. Hadde man styrket Posten så kunne man kanskje fått kvalitet der. Det morsomme er at DHL, som var den store stygge ulven før Posten ble privatisert, er det eneste fraktfirma som nå leverer med kvalitet og topp kundeservice. Men du må betale litt ekstra for det. Anonymkode: 5d079...a74 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #32 Skrevet 22. desember 2023 Unngår Postnord hvis jeg kan. Minst 3 ganger i høst har jeg bestilt små pakker til Pakkeboks utenfor nærbutikken . Men må hentes selvsagt inne på nærmeste Rema butikk. Anonymkode: f5d7c...577 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #33 Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 20.12.2023 den 20.57): Jeg har gitt opp bokser. De er alltid fulle og jeg må på hentested i stedet Anonymkode: 6e204...0da De funker ikke i jula og black friday. Anonymkode: eec55...0dd
Fighter83 Skrevet 22. desember 2023 #34 Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 20.12.2023 den 19.41): Altså jeg er så sur. Hva er greia med PostNord?! Har bestilt en del møbler som jeg skulle få levert hjem idag. Fikk melding om at pakken skulle være her om 15-30min. Også skjedde det ikke noe og da gikk jeg inn på appen og så at utleveringssted hadde blitt endret til en butikk i nærheten. Problemet er jo at jeg har bestilt hjemlevering fordi det er en såpass stor pakke at jeg tror ikke jeg får den i bilen. Og tenker joansett om jeg hadde fått plass i bil, jeg har bestilt hjemlevering og betalt ekstra for det!? Skjønner heller ikke hva i all verden grunnen er for at de bare endrer utleveringssted. Men ser at det er et gjennomgående problem og flere som opplever det stadig vekk. Har også skjedd med meg en del ganger, men det har vært mindre pakker som jeg ikke har tenkt noe over og bare hentet selv. Men nå er det snakk om masse tunge og store møbler. Noen som har erfaring med dette? Skal man klage? Forlange at de leverer det på riktig adresse? Hjelper det egentlig å klage eller driter de bare i det? Anonymkode: 4dc80...c19 Står det hjemlevering i kjøpet du har gjort så holder du deg bastant til dette! Ikke finn på å inngå avtale om noe annet når du ikke vet om møblene får plass i bilen mm. Bare sinnsykt mye styr.
Adrenalina1 Skrevet 22. desember 2023 #35 Skrevet 22. desember 2023 Merkelig. Har bestilt masse opp gjennom årene,og har ingenting å utsette på PostNord. Posten derimot har rotet det til mange ganger. 1
Pringle Skrevet 22. desember 2023 #36 Skrevet 22. desember 2023 PostMord 😬 Bestiller og betaler for levering i postkasse/på døra, og sendingen blir omdirigert til matbutikk fordi jeg enten ikke var hjemme(!) eller de ikke fant døra(!) 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #37 Skrevet 22. desember 2023 Jeg fikk hentemelding at jeg kunne hente pakken min på 7 eleven i Skien. Jeg bor i Oslo og hadde bestilt hjemlevering. Anonymkode: ba617...61f 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #38 Skrevet 22. desember 2023 Har skjedd flere ganger med Postnord for min del. Betalt dyrt for hjemlevering, tatt hjemmekontor kun for å motta pakken til avtalt tid, og plutselig fått SMS om at «mottaker ikke var hjemme» og at pakken må hentes på utleveringssted langt unna. Ingen har ringt på døra, ingen har ringt på telefon. Det er jo ren svindel. Og kundeservice er jo et kapittel for seg selv… Har til og med blitt beskyldt for å lyve. Nå unngår jeg Postnord som pesten, og forteller også dette til nettbutikker som ikke tilbyr andre valg av transportør. Anonymkode: c7019...6b3 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #39 Skrevet 22. desember 2023 Bare gode erfaringer med PostNord her på Vestlandet. Hvor i landet bor dere som har dårlige erfaringer? Anonymkode: 647aa...465
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #40 Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bare gode erfaringer med PostNord her på Vestlandet. Hvor i landet bor dere som har dårlige erfaringer? Anonymkode: 647aa...465 Vestlandet. Anonymkode: 43a02...3cc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå