Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg går på xonvea da jeg er veldig kvalm. Men selvom jeg står på denne, er jeg likevel mye kvalm gjennom hele dagen, men ikke så kvalm som jeg var før jeg startet på det.

Hvor lenge sto dere på xonvea?

Jeg håper å snart slutte da jeg er så utrolig trøtt og utmattet hele dagene

Anonymkode: ea687...131

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Starta i uke 7/8 og går på den fortsatt nå i uke 35. Det skal sies at jeg spyr konstant uten den, men er helt enig i at den gjør deg trøtt og sliten! Har prøvd å trappe ned flere ganger ila svangerskapet, men rykker tilbake til start hver gang (dvs badegulvet). Hvor langt på vei er du? Mange blir jo bedre rundt andre trimester i hvert fall 🥰

Anonymkode: 58695...dae

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Starta i uke 7/8 og går på den fortsatt nå i uke 35. Det skal sies at jeg spyr konstant uten den, men er helt enig i at den gjør deg trøtt og sliten! Har prøvd å trappe ned flere ganger ila svangerskapet, men rykker tilbake til start hver gang (dvs badegulvet). Hvor langt på vei er du? Mange blir jo bedre rundt andre trimester i hvert fall 🥰

Jeg er i uke 15.

Klarer du å være i jobb?

Anonymkode: ea687...131

Skrevet

Ah! Krysser fingrene for at du blir bedre! Jeg ble sykemeldt 40% rundt uke 24, men det skal sies at jeg har en stillesittende kontorjobb med mulighet for mye hjemmekontor og en ganske fleksibel arbeidsdag. Hadde nok ikke holdt ut så lenge i en mer aktiv jobb. I etterpåklokskap skulle jeg nok ha trappet ned tidligere. Man er ikke på sitt a-game på Xonvea akkurat 😅

Skrevet

Jeg er uke 24 og bruker den ennå

Prøvde uten senest i forrige uke, men da var jeg så kvalm at jeg var mer ubrukelig enn jeg er trøtt/slapp med en tablett (har klart å trappe ned til 1. Da blir jeg innimellom småkvalm eller om kvelden, men betydelig mildere enn uten Xonvea) 

Anonymkode: 56957...571

Skrevet

Jeg gikk på xonvea fra uke 7/8 ca og til uke 14. men fant ut etterhvert at det var halvparten så billig å heller bruke postafen enn xonvea så brukte postafen (1tabl daglig hadde god effekt for meg) fra uke 10 ca

Skrevet

Startet i uke 7 etter postafen ikke lenger fungerte. Uke 21 nå og tar fortsatt to hver kveld. Stort sett kvalm hele døgnet med unntak av noen netter. Har trappet ned fra full dose flere ganger, men lykkes til slutt med det i ca uke 19.

Anonymkode: 0f754...2b9

Skrevet

Begynte i uke 8, sluttet forrige uke (uke 16). Glemte å ta en dag og det gikk greit, da sluttet jeg bare. Kan fortsatt bli litt småkvalm innimellom men føler ikke at jeg må gå på de fast lenger og så er de så dyre at jeg overlever å være småkvalm innimellom. 

Anonymkode: 96f66...b1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...