Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plutselig blitt litt merkelig betatt av en som jeg aldri har tenkt slikt om før. Før var det helt uaktuelt og utenkelig....virkelig. 

Er det vanlig eller er det noen som har opplevd dette selv? 

Anonymkode: 34ef8...5ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. En skikkelig rar fyr, ikke pen, sær og sosialt awkward fra en annen avdeling på jobb. Hadde aldri tenkt noe om han før men så var vi plutselig i en sammenheng på kurs veldig mye rundt hverandre. Var seminar på hotell og vi så hverandre til frokost, lunsj, middag og kvelds i en uke i tillegg til på jobbmøtene. De siste dagene der begynte jeg å få kribling i magen av å se han og følte meg småbetatt. Veldig spesielt, faktisk eneste mannen som har gitt meg den "ungdomsskoleforelskelse" følelsen igjen. Men etter den uken så vi ikke hverandre på lenge.. jeg prøvde å finne han på sosiale medier uten hell og før vi så hverandre igjen i jobbygningen hadde jeg innsett at det mest sannsynlig ikke var gjensidig fra hans side uansett 

Anonymkode: 45ff1...1fd

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja. En skikkelig rar fyr, ikke pen, sær og sosialt awkward fra en annen avdeling på jobb. Hadde aldri tenkt noe om han før men så var vi plutselig i en sammenheng på kurs veldig mye rundt hverandre. Var seminar på hotell og vi så hverandre til frokost, lunsj, middag og kvelds i en uke i tillegg til på jobbmøtene. De siste dagene der begynte jeg å få kribling i magen av å se han og følte meg småbetatt. Veldig spesielt, faktisk eneste mannen som har gitt meg den "ungdomsskoleforelskelse" følelsen igjen. Men etter den uken så vi ikke hverandre på lenge.. jeg prøvde å finne han på sosiale medier uten hell og før vi så hverandre igjen i jobbygningen hadde jeg innsett at det mest sannsynlig ikke var gjensidig fra hans side uansett 

Anonymkode: 45ff1...1fd

Ts her.

Veldig lik min opplevelse....bare min var etter en hyttetur. 

Anonymkode: 34ef8...5ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...