Squirtle Skrevet 20. desember 2023 #1 Del Skrevet 20. desember 2023 Hei! Det skal investeres ny EDB maskin og jeg står mellom disse to https://www.elkjop.no/product/pc-datautstyr-og-kontor/pc/barbar-pc/acer-aspire-3-i5-118512-156-barbar-pc-pure-silver/616150 https://www.komplett.no/product/1242904/gaming/gaming-pc/gaming-laptop/acer-aspire-5-a515-57g-156-fhd# Er det noen som har lyst til å hjelpe meg med hvilken jeg skal velge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 20. desember 2023 #2 Del Skrevet 20. desember 2023 Den fra komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 20. desember 2023 #3 Del Skrevet 20. desember 2023 Det kommer helt an på hva bruken er. Den største forskjellen er dedikert GPU(grafikkort) i Aspire 5, om du trenger det er en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Squirtle Skrevet 21. desember 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 21. desember 2023 Jeg vil bruke den til litt forskjellig, spill, tekst og bildebehandling osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #5 Del Skrevet 21. desember 2023 Jeg ville ikke valgt noen av de, det er vanvittige priser for gammel maskinvare men det er vel sånn prisutviklingen har blitt med svak krone. Den beste som er den fra Komplett har lite lagring, grafikkortet er 2 generasjoner gammelt og det er det dårligste kortet fra den generasjonen. Anonymkode: 4be08...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Squirtle Skrevet 21. desember 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg ville ikke valgt noen av de, det er vanvittige priser for gammel maskinvare men det er vel sånn prisutviklingen har blitt med svak krone. Den beste som er den fra Komplett har lite lagring, grafikkortet er 2 generasjoner gammelt og det er det dårligste kortet fra den generasjonen. Anonymkode: 4be08...90d Men hva skal man velge da? Det er så vanskelig å manøvrere her, å jeg stoler ikke på de som jobber på elkjøp og power , som er elektronikk butikkene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 21. desember 2023 #7 Del Skrevet 21. desember 2023 Om du bruker den til spille ville jeg valgt Aspire 5, at det ikke er siste generasjons komponenter er irrelevant når en må betale signifikant mer for dem. Om du trenger noe enda kraftigere(noe som de ikke høres ut som) så ville jeg valgt noe som dette : MSI GF63 Thin 15,6" FHD 144 Hz - Gaming laptop - Komplett.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #8 Del Skrevet 22. desember 2023 Acer Aspire er forferdelig. Alt er loddet til et ubrukelig hovedkort som er laget av Acer selv, blir fort trege, og stappet med bloatware. Da går du heller for Asus eller MSI. Eneste som funker av Acer er Predator serien, men den er premium og koster vestentlig mer, og med god grunn Anonymkode: 0c950...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå