AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #1 Skrevet 20. desember 2023 Har flat mage og BMI på 20 selv om jeg er 40 med 2 barn. Anonymkode: cd12c...7c0 6 3 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #2 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har flat mage og BMI på 20 selv om jeg er 40 med 2 barn. Anonymkode: cd12c...7c0 OK😂 Jeg er 40. Bmi 19. 4 barn. Trives best bmi 21-22. Interessant?😅 Høres ut som du har et spennende liv som poster et slikt innlegg😅🙈 Anonymkode: cd325...8c3 15 1 3
Mardina Skrevet 20. desember 2023 #3 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har flat mage og BMI på 20 selv om jeg er 40 med 2 barn. Anonymkode: cd12c...7c0 Ok, good to know 🤪 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #4 Skrevet 20. desember 2023 Så bra for deg. Har blitt på 23,5 men magen ser ut som en en halvtom julenissesekk etter 3 barn. Lav vekt er ikke bare innsats heller, men også gener, stoffskifte og metabolisme så ikke bli for kjepphøy. Det har endret seg for mange. Anonymkode: bc707...a0a 4 4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #5 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har flat mage og BMI på 20 selv om jeg er 40 med 2 barn. Så fint, men scorer kanskje litt lavt i andre tester også vil jeg tro... Anonymkode: 3900a...36a 29 1 16
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #6 Skrevet 20. desember 2023 Samme her og ingen skam i det. Jeg har BMI på 19 og har veldig tynn overkropp, foruten at jeg har vært heldig med genene og har over snittet store pupper. Fettet legger seg veldig flatterende hos meg, så jeg har tydelig rumpe og hofter på tross av lav vekt. Får oppmerksomhet fra det motsatte kjønn hele tiden, selv om jeg er godt gift. Anonymkode: 75247...b03 5 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #7 Skrevet 20. desember 2023 Ok. Takk for dagens minst interessante innlegg Anonymkode: df2f9...0f5 9 3
Grüner Skrevet 20. desember 2023 #8 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har flat mage og BMI på 20 selv om jeg er 40 med 2 barn. Anonymkode: cd12c...7c0 Og hva vil du med denne posten? Bare behov for å skryte av at du er tynn og har flat mage i en alder av 40 år og etter å ha født to barn? Det er da ikke unikt. 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #9 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Samme her og ingen skam i det. Jeg har BMI på 19 og har veldig tynn overkropp, foruten at jeg har vært heldig med genene og har over snittet store pupper. Fettet legger seg veldig flatterende hos meg, så jeg har tydelig rumpe og hofter på tross av lav vekt. Får oppmerksomhet fra det motsatte kjønn hele tiden, selv om jeg er godt gift. Anonymkode: 75247...b03 Det får vi med mye høyere BMI også, så det er ikke noe som henger sammen med vekt. 😉 Anonymkode: 4b269...d32 4 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #10 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har flat mage og BMI på 20 selv om jeg er 40 med 2 barn. Anonymkode: cd12c...7c0 Jeg er 56 år og har six pack. Og født fire barn. Anonymkode: aa805...d8a 7 6 4
Polyester Skrevet 20. desember 2023 #11 Skrevet 20. desember 2023 Så bra at du trives i egen kropp. Det er viktig. Er ingen hemmelighet at de slanke blir behandlet bedre enn tjukke, så det er klart det også føles godt. I tillegg er det enklere å handle klær, få tilstrekkelig helsehjelp, bli tatt seriøst på jobb, det er enklere å få jobb og det er enklere å markere seg sosialt. Du har god grunn til å være fornøyd. 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #12 Skrevet 20. desember 2023 Interessant å se. Denne tråden som omhandler tynn/normalvektig/sunn ser ut til å ha fått langt flere nedlatende kommentarer på 20 minutter enn en annen litt lignende tråd som omhandlet tykk/overvektig/usunn som ble laget for 9 timer siden. 😂 Anonymkode: 6f482...e3c 5 3
AdonisFFM Skrevet 20. desember 2023 #13 Skrevet 20. desember 2023 I prinsippet tillegger jeg vektkontroll etter tre ting: Hva en putter i seg: >60% av grunnen Hvor aktiv en er: omkring 30% Genetikk: <10%. Dette er retningskinjer, men store avvik er det neppe hos mange: Inntak: Styr unna sukker, ikke spis sent på kvelden og jeg har fortsatt til gode å se mange kvinner med vektproblemer som står opp tidlig og spiser god frokost. Spis største måltid på dagen ETTER trening. Porsjon kontroll er noe en bare MÅ venne seg til. Spis saktere og mindre. Drikk mye vann. Aktivitet: Mesteparten av jobb er mindre fysisk enn før. Alle bør ha en plan (og utførelse) med regelmesdig trening. Gå så mye som mulig om en kan. Perspnlig har jeg inntrykk av at trening gir bedre uttelling tidligere på dagen enn senere. Genetikk: Det meste handler im tilbøyelighet og er sjelden en definitiv dom. Men det hjelper å vite om utfordringene. Det er flust med slanke 40-åringer. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #14 Skrevet 20. desember 2023 Ja..på datingmarkedet er det helst de to barna som er problematisk da, så du kan trygt spise deg mett i julen! 🥴 Anonymkode: a6164...a4d
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #15 Skrevet 20. desember 2023 Hvordan er iq din? Anonymkode: bfd60...76b 4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #16 Skrevet 20. desember 2023 Gøy 😀 jeg er 33, har to barn, litt pløsete mage, bmi på 18,8 . Hadde visst gått ned 2 kg siden sist jeg veide meg så jeg er veldig happy. Likte denne tråden jeg. Er fornøyd med kroppen min, så liker å skryte litt fremfor å vise frem 😀😀 Anonymkode: 92b12...7af 2
Polyester Skrevet 20. desember 2023 #17 Skrevet 20. desember 2023 AdonisFFM skrev (8 minutter siden): I prinsippet tillegger jeg vektkontroll etter tre ting: Hva en putter i seg: >60% av grunnen Hvor aktiv en er: omkring 30% Genetikk: <10%. Dette er retningskinjer, men store avvik er det neppe hos mange: Inntak: Styr unna sukker, ikke spis sent på kvelden og jeg har fortsatt til gode å se mange kvinner med vektproblemer som står opp tidlig og spiser god frokost. Spis største måltid på dagen ETTER trening. Porsjon kontroll er noe en bare MÅ venne seg til. Spis saktere og mindre. Drikk mye vann. Aktivitet: Mesteparten av jobb er mindre fysisk enn før. Alle bør ha en plan (og utførelse) med regelmesdig trening. Gå så mye som mulig om en kan. Perspnlig har jeg inntrykk av at trening gir bedre uttelling tidligere på dagen enn senere. Genetikk: Det meste handler im tilbøyelighet og er sjelden en definitiv dom. Men det hjelper å vite om utfordringene. Det er flust med slanke 40-åringer. Hvem spurte? Ikke alle ønsker å slanke seg, så hvorfor komme med slanketips ingen har bedt om? Og dessuten, hvem vet ikke dette fra før med mindre de aldri har hørt at de burde gå ned i vekt? 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #18 Skrevet 20. desember 2023 Det å være tynn er vel egentlig ganske normalt, vil jeg tro. Med små barn blir det en aktiv livsstil og med normalt sunt kosthold er det jo det man er Anonymkode: 8c1bd...4ed 1
Callista Skrevet 20. desember 2023 #19 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Interessant å se. Denne tråden som omhandler tynn/normalvektig/sunn ser ut til å ha fått langt flere nedlatende kommentarer på 20 minutter enn en annen litt lignende tråd som omhandlet tykk/overvektig/usunn som ble laget for 9 timer siden. 😂 Anonymkode: 6f482...e3c Kanskje fordi at det er en skrytetråd, og folk flest er ikke så veldig interessert i din BMI og flate mage? Sikkert mange av oss her inne som er slanke, men hvilken interesse har det for de fleste? Blir litt navlebeskuende og selvsentrert å starte en tråd bare for å opplyse om slikt. Men for alt jeg vet, så kan det være en trolletråd. Like bortkastet uansett. 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #20 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Interessant å se. Denne tråden som omhandler tynn/normalvektig/sunn ser ut til å ha fått langt flere nedlatende kommentarer på 20 minutter enn en annen litt lignende tråd som omhandlet tykk/overvektig/usunn som ble laget for 9 timer siden. 😂 Anonymkode: 6f482...e3c Da har du en rimelig selektiv tolkning av trådene. Det er mye av de samme typene kommentarer i den andre tråden også. Å si at man trives i kroppen sin er tabu i Norge, uansett om man er tykk, tynn, trent, utrent eller hva som helst. Man skal ikke tro man er noe, og i hvert fall ikke innbille seg at man på noen måte er pen nok. Akkurat der er tykke og tynne veldig likestilt. Forøvrig er det totalt uinteressant for andre å lese om hvor fornøyd man er med utseendet sitt. Dersom en jeg kjenner forteller at de trives i egen kropp, så heier jeg på vedkommende og synes det er helt supert. Fordi jeg kjenner vedkommende og har et forhold til dem. Når vilt fremmede skriver innlegg om det på KG blir det bare forferdelig intetsigende og kjedelig. Som å fortelle hvor glad man er i å spise kjøttkaker i brunsaus eller ha et rent hus. Takk for opplysningen, liksom, good for you. Anonymkode: 322ee...f8b 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå