Gå til innhold

Svak positiv test, men negativ digital

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått flere positive graviditetstester (RFSU), men får ikke positiv digital.. Jeg forbereder meg jo på at dette er en kjemisk graviditet, men synes allikevel det er rart at den ikke slår ut når jeg ser en tydelig farget (men svak) strek på tidligtesten jeg har tatt.. Har da tatt digital på samme urin. Noen som har erfaring med det samme? Legger ved bilde av to av de positive testene jeg har fått. Får som regel sterkere test utover dagen sammenlignet med morgenrutinen. Tusen takk for alle svar<3

IMG_9882.jpeg

IMG_9891.jpeg

Anonymkode: 05701...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofakona skrev (1 time siden):

Denne krever nok 25

.. digitale krever 50

Ta digital imorgen 

Clearblue digital viser gravid ved HCG på 10! Selv om det står 50 på pakningen. Det vet vi som har prøvd lenge fordi enkelte har tatt blodprøve som har vist HCG på 10 samme dag som de har fått utslag på digital. 

TS: ville prøvd et annet merke enn RFSU. F.eks metode strimler hvis du har en meny eller eurospar i nærheten. 

Anonymkode: 4828a...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent et par dager og prøv igjen, er nok bare litt tidlig😊 Kjøp strimmel tester fra makesure eller rsfu/metode fra apoteket, billigere og du kan teste annenhverdag til du får sterkere streker. De testene du har på bildet ser positive ut hvertfall, gratulerer så mye❤️

Endret av BE28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Nysgjerrig på hvordan det gikk med deg? Er i akkurat lik situasjon nå 🥺

Anonymkode: 02f63...55a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dessverre kjemisk ja… Krysser fingre og tær for at det ikke er det samme for deg!

Anonymkode: 05701...a50

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...