Gå til innhold

Dollar store har blitt så dyrt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vi har dollar store her, og jeg har handlet der en del fordi det er billig. Men nå har jeg ikke vært der på en måneds tid før jeg dro dit i går, så var det plutselig ikke så billig lenger. Rengjøringssprayer etc kosta femti og åtti kr, oppvaskbørste til førti og leker som hadde kostet tretti og førti lå oppi hundre kroner.. 

Det er ikke det at jeg ikke har råd, men jeg synes det er fint om man kan få det billigere. 

Så. Noen flere som har lagt merke til at det plutselig har blitt så mye dyrere ? Kan det være fordi det er desember ? 

Anonymkode: b0caf...56d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Misvisende navn på butikk da du ikke finner noenting til 1 dollar.Handler heller på Normal.

Anonymkode: 04e3f...5ec

• Liker 4
Skrevet

De har vel utgifter til innkjøp, husleie, strøm osv de også. Har Dollarstore her også, kan ikke si at jeg har merket så mye prisendringer 🤔

Skrevet

Dollar Store i Sverige er fortsatt veldig billig. Mye større sortiment så det er muligens derfor. 

Anonymkode: 848c3...d61

• Liker 1
Skrevet
Mardina skrev (23 minutter siden):

De har vel utgifter til innkjøp, husleie, strøm osv de også. Har Dollarstore her også, kan ikke si at jeg har merket så mye prisendringer 🤔

Selvsagt har de det, men det er jo rart å sette opp prisene likevel..

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Dollar Store i Sverige er fortsatt veldig billig. Mye større sortiment så det er muligens derfor. 

Anonymkode: 848c3...d61

Jaa den på tocksfors er fin, men det er så langt 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Misvisende navn på butikk da du ikke finner noenting til 1 dollar.Handler heller på Normal.

Anonymkode: 04e3f...5ec

Kunne vært dollars store .. istede for dollar store 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvsagt har de det, men det er jo rart å sette opp prisene likevel..

Det skjer overalt i samfunnet nå og Dollarstore er nok ikke noe unntak 😊

Skrevet

Alle butikker har økt prisene sine. Normal har også økt priser på enkelte produkter

Anonymkode: ca9da...47f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...