Gå til innhold

Hvordan tilrettelegge for at pus skal ha det best mulig alene i julen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Goldenretriever

Jeg pleier å fylle kattegodis i en sånn ball med hull som katten må trille rundt på for å få ut en bit når jeg er borte. Koster lite og kan kanskje være en ekstra ting å gjøre på? 

Ellers går det nok fint med besøk fra naboen hver dag. Jeg hater også å dra fra katten, men vet at alle alternativer er veldig stressende, for en katt som min i det minste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Goldenretriever skrev (3 timer siden):

Jeg pleier å fylle kattegodis i en sånn ball med hull som katten må trille rundt på for å få ut en bit når jeg er borte. Koster lite og kan kanskje være en ekstra ting å gjøre på? 

Ellers går det nok fint med besøk fra naboen hver dag. Jeg hater også å dra fra katten, men vet at alle alternativer er veldig stressende, for en katt som min i det minste. 

Hva kalles ballen?

Ts

Anonymkode: 47a86...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar katten min være alene maks 2 dager uten tilsyn. Fyller ekstra opp med vann. Slukker lamper. Den har et vindu den går inn og ut av. Også på vinteren. 

Anonymkode: 18b94...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg lar katten min være alene maks 2 dager uten tilsyn. Fyller ekstra opp med vann. Slukker lamper. Den har et vindu den går inn og ut av. Også på vinteren. 

Anonymkode: 18b94...d17

Det er jo ikke snakk om at pus ikke skal ha tydelig sinn. Han får besøk hver dag av naboen

Ts

Anonymkode: 47a86...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...