Gjest Goldenretriever Skrevet 21. desember 2023 #21 Del Skrevet 21. desember 2023 Jeg pleier å fylle kattegodis i en sånn ball med hull som katten må trille rundt på for å få ut en bit når jeg er borte. Koster lite og kan kanskje være en ekstra ting å gjøre på? Ellers går det nok fint med besøk fra naboen hver dag. Jeg hater også å dra fra katten, men vet at alle alternativer er veldig stressende, for en katt som min i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #22 Del Skrevet 21. desember 2023 Goldenretriever skrev (3 timer siden): Jeg pleier å fylle kattegodis i en sånn ball med hull som katten må trille rundt på for å få ut en bit når jeg er borte. Koster lite og kan kanskje være en ekstra ting å gjøre på? Ellers går det nok fint med besøk fra naboen hver dag. Jeg hater også å dra fra katten, men vet at alle alternativer er veldig stressende, for en katt som min i det minste. Hva kalles ballen? Ts Anonymkode: 47a86...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #23 Del Skrevet 21. desember 2023 37 minutter siden, AnonymBruker said: Hva kalles ballen? Ts Anonymkode: 47a86...430 Det er nok noe i denne gaten, vi har en som ligner den trixie saken og en formet som mus. https://www.dyrenesbutikk.no/categories/snacks-baller-katt Anonymkode: 6a7bb...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #24 Del Skrevet 21. desember 2023 Jeg lar katten min være alene maks 2 dager uten tilsyn. Fyller ekstra opp med vann. Slukker lamper. Den har et vindu den går inn og ut av. Også på vinteren. Anonymkode: 18b94...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #25 Del Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg lar katten min være alene maks 2 dager uten tilsyn. Fyller ekstra opp med vann. Slukker lamper. Den har et vindu den går inn og ut av. Også på vinteren. Anonymkode: 18b94...d17 Det er jo ikke snakk om at pus ikke skal ha tydelig sinn. Han får besøk hver dag av naboen Ts Anonymkode: 47a86...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå