Gå til innhold

Traff en jeg ikke kan få og klarer ikke stoppe og skjelve. Hater det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en jeg har vært intim med og vært forelsket men bestemt meg for å avslutte sex opplegget for en stund siden og ikke sett han på en mnd ca. 

Møttes tilfeldig og han spurte om vi kunne ta en kaffe .. for å være grei sa jeg ja.

Men fikk den store skjelven. Hendene rista og kroppen rista og hadde null kontroll over meg selv. 

En arb kollega kom av han og det var flaut å skulle prøve holde hendene i ro.

Det er bare med denne personen dette skjer. Hvorfor?

Er det adrenalin? angst? 
kvinne

Anonymkode: d056b...7ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ingen her inne er psykolog, men det høres ikke sundt ut.  Virker som du blir veldig nervøs og får en form for angstreaksjon i hans nærvær. Virker som du føler deg underlegen på en måte. Uansett, hvis du reagerer sånn på en person så synes ikke jeg det er et bra tegn. Men det har mer med deg å gjøre enn ham.  Du bør jobbe med usikkerheten din ellers tipper jeg du vil ha lett for å knytte deg alt for raskt til en person og skape deg et usikkert forhold med overdreven angst for at han skal svikte deg. 

Anonymkode: 80705...094

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tror ingen her inne er psykolog, men det høres ikke sundt ut.  Virker som du blir veldig nervøs og får en form for angstreaksjon i hans nærvær. Virker som du føler deg underlegen på en måte. Uansett, hvis du reagerer sånn på en person så synes ikke jeg det er et bra tegn. Men det har mer med deg å gjøre enn ham.  Du bør jobbe med usikkerheten din ellers tipper jeg du vil ha lett for å knytte deg alt for raskt til en person og skape deg et usikkert forhold med overdreven angst for at han skal svikte deg. 

Anonymkode: 80705...094

Stress tror jeg og han lager for meg. Jeg må bare klare å omgås han når vi treffes tilfeldig som idag. Vi bor på samme sted.

Skrevet

Jeg skjelver over hele meg når det blir for mye følelser for meg. Jeg kortslutter liksom. Har du følelser for han? 

Anonymkode: 5eda3...33a

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg skjelver over hele meg når det blir for mye følelser for meg. Jeg kortslutter liksom. Har du følelser for han? 

Anonymkode: 5eda3...33a

Vet ikke er egentlig mest såret. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...