AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #1 Del Skrevet 20. desember 2023 Jeg har begynt å lage små video klipp på sosiale media uten ansikt men med stemmen. Og har begynt å få kommentarer fra en mann, ting som å jeg elsker stemmen din, du er så snill, dine videoer er dagens høydepunkt osv.. siste nå var jeg elsker deg… er forresten en dame på godt over 40år.. 😳 det er bare små klipp fra norsk natur.. typisk gå tur videoer. Snakker ikke om noe personlig.. så skal jeg bare overse kommentaren, er redd for å blokkere at han skal bli sint, så er det bedre å bare overse?? Anonymkode: e3f6b...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 20. desember 2023 #2 Del Skrevet 20. desember 2023 Overse! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #3 Del Skrevet 20. desember 2023 Overse! Anonymkode: 231e8...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #4 Del Skrevet 20. desember 2023 Blokk Anonymkode: 41c26...41f 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 20. desember 2023 #5 Del Skrevet 20. desember 2023 Fjugur skrev (1 time siden): Overse! AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Blokk Anonymkode: 41c26...41f En av disse, det dummeste du gjør, er å svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #6 Del Skrevet 20. desember 2023 Ts her i begynnelsen når kommentaren var «normale» og harmløse svarte jeg han på lik linje som andre. Men tror jeg bare overser så håper jeg han forsvinner.. Anonymkode: e3f6b...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #7 Del Skrevet 20. desember 2023 Bruker du fullt navn ? Er du identifiserbar? Med én gang noen skriver noe som gjør at du føler ubehag har du lov til å blokkere. Dette er din profil, du bestemmer... og du skal ikke være redd for om noen blir sinte. Du burde bli sint for at du blir redd. Ikke pass på andre i den grad at det skader deg selv. Anonymkode: 1e61a...408 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #8 Del Skrevet 23. desember 2023 Hadde gitt en svært direkte tilbakemelding om at han blir blokkert fordi han oppleves ekkel og creepy og gjort det klart at videre plagsom oppførsel vil lede til anmeldelse. Anonymkode: dc858...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #9 Del Skrevet 23. desember 2023 Om naturbildene du legger ut er mulig å se hvor er, så risikerer du at han dukker opp der en dag. Jeg hadde sluttet helt å legge ut noe. Slike som han kan bli ditt verste mareritt og det kan det fortsette å være i årevis. Anonymkode: 3c04e...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #10 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om naturbildene du legger ut er mulig å se hvor er, så risikerer du at han dukker opp der en dag. Jeg hadde sluttet helt å legge ut noe. Slike som han kan bli ditt verste mareritt og det kan det fortsette å være i årevis. Anonymkode: 3c04e...23f Dette ts. Anonymkode: 5149a...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 24. desember 2023 #11 Del Skrevet 24. desember 2023 (endret) Blokker med en gang. Nullkommunikasjon. Null! Du må aldri være redd for å sette grenser fordi noen kan bli sint. Da gir du dem fripass, og rar adferd vil øke på. Jo mindre han vet om deg jo bedre er det. All informasjon eller tilgang til "deg" er en trigger. Forsvinn! Det er også lov å varsle politiet dersom det oppleves ubehagelig. Har vært borti dette et par ganger og har fått en del innsikt i sprø menneskenatur. Endret 24. desember 2023 av Andro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå