AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #1 Skrevet 20. desember 2023 Ønsker kun seriøse svar. Kommer ikke til å ha sex eller være intim før jeg er sikker på at mannen liker meg på ordentlig, og ikke bare liker ideen på å ha dame eller vil ha sex en periode før han går lei og vil ha ny spenning og jakt på en annen. Hvor lenge vil dere anbefale å date og hva slags type dates for å teste hvor godt en mann virkelig virkelig liker meg? Menn jeg har datet før har enten brukt meg for sex og såret meg, eller vært veldig overveldende med å tidlig gi meg gullsmykker og kjøre meg hit og dit. Sistnevnte kategori har gjort det uten å få sex, så er det sånne ting jeg skal se etter for å vite hvor godt han virkelig liker meg? Anonymkode: 9b7d8...605
Anonym11223344 Skrevet 20. desember 2023 #2 Skrevet 20. desember 2023 Ja, hvis han gir deg smykker og kjører deg hit og dit så liker han deg.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #3 Skrevet 20. desember 2023 Anonym11223344 skrev (21 minutter siden): Ja, hvis han gir deg smykker og kjører deg hit og dit så liker han deg. Det var på VGS så lenge siden nå Var for ung til å tenke på gutter på den måten Anonymkode: 9b7d8...605
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #4 Skrevet 20. desember 2023 Jeg vil tro at hvis han er på vil møtes og ikke fokuserer på sex over tid .., liker han deg. At han skjønner at du trenger tid. Anonymkode: 2a512...4c2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #5 Skrevet 20. desember 2023 Jeg tenker minst 3 uker, 4 dager og 7-8 timer. Da liker han deg helt sikkert . Anonymkode: b46ab...2ef 5 1
Fjellmannover190 Skrevet 20. desember 2023 #6 Skrevet 20. desember 2023 Her har du dilemmaet i dagens sjekkeverden! En del fuckboys kan bruke laaang tid på å komme i buksa på noen, og de er svært flinke til å spille på følelser, og viser ikke sitt sanne jeg før etter sex. Skikkelig menn kan være like, men kan også begynne å føle en viss avstand om kvinnen holder markant tilbake på nærhet, slik har iallefall jeg opplevd det. Prat med han om det! Min nåværende partner pratet om at hun var redd for det, og da utsatte jeg sex til date 4. Så tenker at det er usikkert om du klarer å luke ut fuckboys ved å vente med sex.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #7 Skrevet 20. desember 2023 Du har aldri garanti. Du kan date en mann i et halvt år uten sex, så stikker han etter den første gangen. Samtidig kan du ha sex på første date og bli gift med denne mannen. Been there, done begge deler. Anonymkode: e6286...daf 6 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #8 Skrevet 20. desember 2023 Det spiller ingen rolle hvor lenge du venter. Jeg har hatt sex med alle kjærestene mine på første møte. Seriøse menn er seriøse fra start, hjelper ikke å vente. Useriøse menn venter i årevis Anonymkode: 45eb6...58c 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #9 Skrevet 20. desember 2023 Du kan ikke være sikker. Han kan like deg, men så finner dere ut at sexen ikke fungerer. Eller dere liker hverandre, så dukker det plutselig opp en dealbraker om 5 mnd. Du har rett og slett ingen garantier. Anonymkode: 4c345...344 3 1
aksase Skrevet 20. desember 2023 #10 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ønsker kun seriøse svar. Kommer ikke til å ha sex eller være intim før jeg er sikker på at mannen liker meg på ordentlig, og ikke bare liker ideen på å ha dame eller vil ha sex en periode før han går lei og vil ha ny spenning og jakt på en annen. Hvor lenge vil dere anbefale å date og hva slags type dates for å teste hvor godt en mann virkelig virkelig liker meg? Menn jeg har datet før har enten brukt meg for sex og såret meg, eller vært veldig overveldende med å tidlig gi meg gullsmykker og kjøre meg hit og dit. Sistnevnte kategori har gjort det uten å få sex, så er det sånne ting jeg skal se etter for å vite hvor godt han virkelig liker meg? Anonymkode: 9b7d8...605 Det er jo vanskelig å si, for folk og situasjoner er så forskjellig. Men jeg synes det er kjempesmart å "teste" ham(eller hverandre) ved å vente med sex, slik du gjør. Hvor lenge du skal "teste", er vanskelig å si, men hvis han fortsatt er trofast og ikke har stukket av etter 3-4 måneder, er nok sjansen stor for at han liker deg som person og venn, og ikke bare kroppen din. Da har jo du også blitt bedre kjent med han, og lettere for deg å vurdere framtida med han også. Jeg tror beste tipset her, er å vente med sex til dere er trygge på at det skal bli dere to vider framover. Så lenge det er usikkerhet om varigheten på forholdet, vent med sex. Hva slags dating, tror jeg ikke spiller noen stor rolle. Viktigst å bare bruke tid sammen og bli kjent. Anbefaler å finne ut av om dere liker de samme tingene. Hvis det er viktige områder hvor dere er veldig forskjellige, da kan det være noe som er lett å overse og bagtellisere i forelskelsesfasen, men som kan bli en kilde til konflikter senere. Et eksempel er om den ene er veldig tur- og friluftsmenneske som elsker dagevis i fjellet, både sommer og vinter, med telt og ryggsekk, mens den andre foretrekker kafé-liv og sofakos. Det kan bli vanskelig. Tilsvarende om dere står veldig langt fra hverandre i forhold til kultur, livssyn og politikk. Kan gå helt fint, men viktig å være obs på. Og så er det jo fortsatt slik at man ofte likner på sine foreldre. Enten man vil eller ikke, får man mye med seg hjemmefra, både genetisk og kulturelt. Derfor kan det være mye å lære om en person ved å bli litt kjent med foreldrene, om de fortsatt lever og er en del av mannens/damas liv. Om dette blir et varig forhold, er det jo også fint om man kan trives med hverandres foreldre og familie, for man får gjerne de "med på lasset".
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #11 Skrevet 20. desember 2023 Vel, jeg vet ikke om jeg liker en mann på ordentlig før vi har hatt sex og jeg vet om vi er kompatible i senga, så.... jeg har ingen tips å komme med her i grunn 😏 Anonymkode: 7869a...b02
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #13 Skrevet 20. desember 2023 Som mann er jeg skeptisk til damer som vil ha sex på første date. Hvis jeg har lyst på sex selv så ville jeg nok slått til på det men anta at hun bare er ute etter noe casual og ikke tatt henne seriøst. En ons eller regnet henne for en ff som kan kontaktes for en booty call. På motsatt side, hvis jeg dater er dame om ikke driver forholdet framover men gå den ene daten etter den andre med bare platonisk og overfladisk prat så ville jeg regnet med at jeg er i friend zone og latt det hele fade ut. Samtidig.. Hvis vi bli kjærester med full pakke, og det etter hvert viser seg at dette fungerer dårlig, så vil jeg jo stoppe det. Men er ikke fuck boy av den grunn. Man må kunne gi det et forsøk for så å innse at det ikke funket. Så som du kanskje skjønner, så finnes det ikke noe annet svar her enn din egen beste vurdering. Anonymkode: 83fcc...10c 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #14 Skrevet 20. desember 2023 Det finnes ingen garantier. Man kan oppriktig like noen og tenke at det er en god match, man ser for seg at man ønsker å satse og bli kjærester. Man har sex, man har det fint. Så en dag dukker det opp noe som er en dealbreaker. Man får ikke helgardert seg. Personlig har jeg aldri vært interessert i at en fyr skal gi meg gaver. Hvis han åpner seg opp, forteller om foreldrene sine, hopes and dreams og virker oppriktig så er det så mye sikkerhet jeg har sett etter. Anonymkode: ba300...d5b
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #15 Skrevet 20. desember 2023 Det sies at de fleste viser sitt sanne jeg i.l.a. 3 - 4 mnd. - om du kjenner igjen tegnene på en rundbrenner, personlighetsforstyrrelser e.l. så vil de første tegnene ha vist seg da. På en annen side var jeg i et forhold med en som skiftet personlighet etter tjue år. Ingen garantier. Anonymkode: 13234...370 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #16 Skrevet 20. desember 2023 Hei ts her jeg mener ikke bare vente med sex men til når jeg kan åpne følelsene mine og slippe noen inn. Vil ikke åpne følelser for noen som bare sårer meg om fem måneder uansett Og han som skrev sex på 4 date var lenge venting hehe nei jeg tenkte mere på 6 mnd Anonymkode: 9b7d8...605
Gjest WhisperingWind Skrevet 20. desember 2023 #17 Skrevet 20. desember 2023 Tja. For meg smalt det første gang vi møttes. Hadde sex første kvelden etter å ha hengt sammen hele dagen. Vi er kjærester nå og vi er fortapt i hverandre.
Fjellmannover190 Skrevet 20. desember 2023 #18 Skrevet 20. desember 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Vil ikke åpne følelser for noen som bare sårer meg om fem måneder uansett Og han som skrev sex på 4 date var lenge venting hehe nei jeg tenkte mere på 6 mnd Anonymkode: 9b7d8...605 Jeg har et over 20 år langt forhold bak meg, og ville ikke sett noen fremtid med noen som ikke åpner seg opp eller ikke vil ha sex på 6 mnd. Du har aldri noen garanti på når et forhold kan ta slutt eller hvordan noen kan såre deg. Men man kan ta grep å være forberedt for dette 1
UltimateNothing Skrevet 20. desember 2023 #19 Skrevet 20. desember 2023 Man dater en person resten av livet. Vi forandrer oss stadig, og hvis man ikke er nysgjerrige på hverandre og interesserte i hverandre så tar det slutt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå