Gå til innhold

Hva slags underdel til denne toppen på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags farge og type underdel ville dere gått med? Helst bukse men føler jeans ikke vil passe.. åpen for forslag om skjørt også 

Screenshot_20231219_232222_DuckDuckGo.jpg

Anonymkode: 8d65b...01c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svart dressbukse

Anonymkode: d301c...d76

• Liker 1
Skrevet

Sort dressbukse eller sort skjørt 👍🏻

Anonymkode: fe0d6...406

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Svart dressbukse

Anonymkode: d301c...d76

Straight leg vid hele veien, eller strammere bootcut vide nederst og tettsittende på lårene?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Straight leg vid hele veien, eller strammere bootcut vide nederst og tettsittende på lårene?

Hadde gått for en løs og rett modell selv, men tenker at det avhenger av DIN unike kropp og fasong 😊

Anonymkode: fe0d6...406

• Liker 2
Skrevet

Svart dressbukse, løs og rett leg. Litt bootcut går fint om du ønsker det, og det passer til din fasong. Hadde ikke valgt smale legger, og ikke slengbukse, men det er meg. Pencilskjørt om du kler det vil også passe om du kler det, samme med a-line-skjørt («prinsessefasong»). Jeg hadde nok ikke gått for fotsidt til denne toppen, men det er meg. Føler det ville blitt mye stoff på en gang med litt vidde på skjørtet og denne toppen. 

Veldig fin topp da. 

• Liker 2
Skrevet

Helst sort dressbukse, men kan funke med hvit også 😄Løs og rett.

Anonymkode: db2e4...7b4

Skrevet

Jeg syntes det var fint med kremhvitt slik bildet viser. Personlig er jeg ikke glad i sort til sterke farger, jeg synes sort "dreper" friskheten i fargene og at kontrasten blir for skarp. Marineblått, koksgrått, kremhvitt eller kanskje mørk vinrød tror jeg kan bli veldig lekkert. En dressbukse med høyt liv og litt vidde i bena tror jeg kan funke bra :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde valgt svart skjørt.

Skrevet

En bruker vel ikke bukse på julaften og 1. juledag?   Jeg vet ikke om noen damer som gjør det.

Anonymkode: 2b101...6df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...