AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #1 Skrevet 19. desember 2023 Hoi. Nå er jeg 7 uker gravid. Jeg er litt kvalm om morgenen (etter at jeg har stått opp), litt kvalm på dagen og veldig kvalm på kvelden. Jeg pusser tennene når jeg våkner opp og går på do i 5 tiden uten problemer, men jeg sliter skikkelig med å pusse tennene på kvelden. Brekker meg når jeg skal pusse bak. Det er såvidt jeg klarer å bruke tanntråd. Har ikke kastet opp enda, men jeg må si jeg synes det blir vanskeligere og vanskeligere hver dag. Er det noen tips? Anonymkode: 54b5d...e1a
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #2 Skrevet 19. desember 2023 49 minutter siden, AnonymBruker said: Hoi. Nå er jeg 7 uker gravid. Jeg er litt kvalm om morgenen (etter at jeg har stått opp), litt kvalm på dagen og veldig kvalm på kvelden. Jeg pusser tennene når jeg våkner opp og går på do i 5 tiden uten problemer, men jeg sliter skikkelig med å pusse tennene på kvelden. Brekker meg når jeg skal pusse bak. Det er såvidt jeg klarer å bruke tanntråd. Har ikke kastet opp enda, men jeg må si jeg synes det blir vanskeligere og vanskeligere hver dag. Er det noen tips? Anonymkode: 54b5d...e1a Dropp det en periode. Så enkelt. Ta munnskyll og prioriter tannpuss på dagen hvis det er enklest. Anonymkode: 6b166...070
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #3 Skrevet 19. desember 2023 Hadde det slik som du fra uke 6 og er nå uke 14 og har enda ikke begynt å bli bedre Anonymkode: 37e9b...bff
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #4 Skrevet 19. desember 2023 Tar hyppige pauser, pusser tidligere på kvelden, dropper tanntråd de verste dagene og tar dype åndedrag mellom hver økt Anonymkode: b57ad...1b3 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #5 Skrevet 20. desember 2023 Jeg har også hatt det slik. Har byttet tannkrem et par ganger, og nå har jeg en som jeg blir mindre kvalm av. Anonymkode: 16736...659
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå