Gå til innhold

svak

terten

Anbefalte innlegg

Trenger raad. Bor sammen med eksen har gjort det slutt etter mye vondt som han er skyld i. Naar jeg tenker etter er det best for min del og at jeg slet ekstremt med hans utroskap men samtidig er det inmari vanskelig. Noe trekker meg stadig mot tanken at han kanskje kan forandre seg men vet innerst inne at det er helt feil. Har ikke mulighet til aa flytte og heller ikke han. Hater meg selv for svakheten pluss at jeg har mange rundt som er veldig interesser i meg, men er bundet til han allikevel. Hvordan kan jeg kvitte meg med den svakheten jeg har ovenfor han. Venner av meg sier de ville ha klikket totalt etter den behandlingen og hatet han. Jeg klarer liksom ikke aa gi slipp selvom jeg vet at han knuser meg dersom jeg blir sammen med han igjen. Noen som kan gi meg raad. Er snart 29 og maa faa kontroll paa livet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det første du må gjøre er å finne deg et annet sted å bo,så må du være helt bestemt på å frigjøre deg fra han. Det vil bli lettere å bearbeide dette når dere ikke lenger bor sammen lenger. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært der selv, og det er kun en løsning:

KOM DEG UT!!!!

Jeg måtte også bo sammen med eksen min i oppsigelsesmnd på leiligheten. Det var ille, nå hadde ikke jeg lyst til å ta ham tilbake, fordi jeg innså at det han hadde gjort og det som hadde skjedd med meg ikke var noe jeg kunne akseptere at noen gang skjedde igjen! (for da vet jeg rett og slett ikke om jeg hadde kommet meg opp igjen!!)

Så gjør noe for å ta kontrollen, få deg en egen plass å bo! Om det betyr at du bare klarer ett lite krypinn, så er det bedre med ett lite krypinn hvor du selv er "herre", og med mulighet til å få kontroll over ditt eget liv.

Lykke til, og pass på deg selv.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontroll er ikke noe man får, men TAR!

Mener ikke at det er lett, men du MÅ begynne å tenke riktig. Du ,å tenke at du skal TA kontrollen over livet ditt. Og som det er nevnt her - flytt ut. Før du flytter får du aldri startet ditt eget liv.

Men ikke flytt nå inn til en som er interessert som du sier... den delen av livet ditt bør du i det hele tatt vente med.

Alle disse vennene dine, en eller annen har en sofa til deg. Da blir du som fisk vet du - stinker etter en stund og MÅ komme deg videre.

Lykke til!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...