AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #1 Del Skrevet 19. desember 2023 Katten min ble sterilisert for noen uker siden og med engang hun kom hjem fra operasjonen begynte hun å lage rare lyder ved spising, nesten som knirking eller når man spiser på noe hardt, disse lydene kommer uansett om hun spiser noe hardt eller mykt. Det var noe galt i operasjonen så hun måtte på en sjekk, da spurte vi om de kunne se på tennene også og forklarte problemet men de mente alt var i orden, men lydene blir høyere og skjønner ikke hav det kan vøre? Anonymkode: 43560...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 20. desember 2023 #2 Del Skrevet 20. desember 2023 Det hørtes veldig rart ut! Jeg tenker du bør filme og sende inn filmen på FirstVet eller tilsvarende tjeneste, slik at en vetrinær kan få se hva du mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #3 Del Skrevet 20. desember 2023 Er det klikking fra kjeven, kanskje? Anonymkode: 063e8...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2006 Skrevet 20. desember 2023 #4 Del Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det klikking fra kjeven, kanskje? Anonymkode: 063e8...153 Om det hadde vert det, er det farlig tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2006 Skrevet 20. desember 2023 #5 Del Skrevet 20. desember 2023 Gliffy skrev (6 minutter siden): Det hørtes veldig rart ut! Jeg tenker du bør filme og sende inn filmen på FirstVet eller tilsvarende tjeneste, slik at en vetrinær kan få se hva du mener Men med tanke på at en veterinær har sett på problemer i virkeligheten tror du det er noe en veterinær på video kunne hjulpet med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 20. desember 2023 #6 Del Skrevet 20. desember 2023 1 minutt siden, Anonym2006 said: Men med tanke på at en veterinær har sett på problemer i virkeligheten tror du det er noe en veterinær på video kunne hjulpet med? Jeg tenkte at kanskje veterinæren du bare hos ikke har sett det, men bare fått det beskrevet av deg. Da vil det jo kanskje være en forskjell med at de får se det på video og høre lyden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #7 Del Skrevet 20. desember 2023 Anonym2006 skrev (3 minutter siden): Men med tanke på at en veterinær har sett på problemer i virkeligheten tror du det er noe en veterinær på video kunne hjulpet med? Kan være lurt med en second opinion. Er katten forsikret? Jeg har gratis videokonsultasjoner med veterinær gjennom forsikringa. Anonymkode: 063e8...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2006 Skrevet 20. desember 2023 #8 Del Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kan være lurt med en second opinion. Er katten forsikret? Jeg har gratis videokonsultasjoner med veterinær gjennom forsikringa. Anonymkode: 063e8...153 Tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2006 Skrevet 20. desember 2023 #9 Del Skrevet 20. desember 2023 Hvis noen har kommer bort i noe lignende gjerne kommenter🫶🏼😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2006 Skrevet 20. desember 2023 #10 Del Skrevet 20. desember 2023 Gliffy skrev (26 minutter siden): Jeg tenkte at kanskje veterinæren du bare hos ikke har sett det, men bare fått det beskrevet av deg. Da vil det jo kanskje være en forskjell med at de får se det på video og høre lyden Tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå