norw Skrevet 19. desember 2023 #1 Skrevet 19. desember 2023 (endret) Noen som vet om noen av følgende sentre har bemannet pakkedisk i morgen ettermiddag/kveld og i hvilket tidsrom evt? Oslo City Byporten i Oslo Kolbotn Torg Ski Storsenter Har kjøpt en gave som er litt stor og ukurant å pakke inn 😆 Evt noen som vet om butikker som selger gaveposer som er større enn de som Nille og Søstrene Grene har, kanskje i plast og med litt ok farge/motiv, til en rimelig penge? Endret 19. desember 2023 av norw
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #2 Skrevet 19. desember 2023 Lettere å pakke den inn selv. Da slipper man å drasse rundt på den. Anonymkode: 7ea4f...c72 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #3 Skrevet 19. desember 2023 Pakk den selv, så slipper du å lete etter en pakkediskfil. De fleste som pakker på betjente pakkedisker er uansett bare tenåringer. Anonymkode: 64693...f78 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #4 Skrevet 19. desember 2023 norw skrev (53 minutter siden): Noen som vet om noen av følgende sentre har bemannet pakkedisk i morgen ettermiddag/kveld og i hvilket tidsrom evt? Oslo City Byporten i Oslo Kolbotn Torg Ski Storsenter Har kjøpt en gave som er litt stor og ukurant å pakke inn 😆 Evt noen som vet om butikker som selger gaveposer som er større enn de som Nille og Søstrene Grene har, kanskje i plast og med litt ok farge/motiv, til en rimelig penge? De hadde stoooor på staples så jeg Anonymkode: e880c...a9b 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #5 Skrevet 19. desember 2023 Du kan jo ikke ta med deg en pakke til et annet sted enn der du kjøpte den for å få den innpakket! Så kjøp gavepapir og gjør jobben selv😊 Anonymkode: 940a2...d01 5 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #6 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du kan jo ikke ta med deg en pakke til et annet sted enn der du kjøpte den for å få den innpakket! Så kjøp gavepapir og gjør jobben selv😊 Anonymkode: 940a2...d01 Mange sentre har pakkedisker uavhengig av butikk, derfor spør TS om hvilke sentre som har pakkedisk og ikke hvilke butikker som har det. Man betaler for jobben, som går til veldedighet. Anonymkode: af6b5...68d 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #7 Skrevet 19. desember 2023 Jeg hadde kjøpt gavepapir og pakket inn selv, skjønner virkelig ikke problemet? Anonymkode: af6b5...68d 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #8 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Mange sentre har pakkedisker uavhengig av butikk, derfor spør TS om hvilke sentre som har pakkedisk og ikke hvilke butikker som har det. Man betaler for jobben, som går til veldedighet. Anonymkode: af6b5...68d Og de pakkediskene er for butikkene som tilhører senteret, ikke butikker som ikke tilhører senteret! Jeg har jobbet i pakkedisk, så jeg vet hva jeg snakker om! Anonymkode: 940a2...d01 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #9 Skrevet 19. desember 2023 Min mor bruker svarte søppelsekker til store og flotte, dyre gaver også. Ta på pent bånd. Det er innholdet som teller. Anonymkode: d7061...51a
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #10 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Og de pakkediskene er for butikkene som tilhører senteret, ikke butikker som ikke tilhører senteret! Jeg har jobbet i pakkedisk, så jeg vet hva jeg snakker om! Anonymkode: 940a2...d01 Ingen jobber i pakkedisk, de står fremme og er selvbetjente. TS, de fleste store sentere har. Spør i informasjonen så går det fort å finne. Anonymkode: 4bf8a...86e
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #11 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ingen jobber i pakkedisk, de står fremme og er selvbetjente. TS, de fleste store sentere har. Spør i informasjonen så går det fort å finne. Anonymkode: 4bf8a...86e Joda, det finnes, fantes iallfall, bemannede pakkedisker! Bla.a på Oslo city for noen år siden, før pandemien, og da jobbet jeg der! Det var gratis men gjaldt kun for butikkene på senteret, så det hendte at vi måtte avvise noen fordi de kom med varer som åpenbart ikke var kjøpt på senteret! Var vi i tvil kunne vi finne på og be om å se kvittering. Anonymkode: 940a2...d01 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #12 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Joda, det finnes, fantes iallfall, bemannede pakkedisker! Bla.a på Oslo city for noen år siden, før pandemien, og da jobbet jeg der! Det var gratis men gjaldt kun for butikkene på senteret, så det hendte at vi måtte avvise noen fordi de kom med varer som åpenbart ikke var kjøpt på senteret! Var vi i tvil kunne vi finne på og be om å se kvittering. Anonymkode: 940a2...d01 Tviler på at ts mener bemannede pakkedisker. Jeg har forresten ikke sett en sånn på 20 år. Anonymkode: 4bf8a...86e
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #13 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange sentre har pakkedisker uavhengig av butikk, derfor spør TS om hvilke sentre som har pakkedisk og ikke hvilke butikker som har det. Man betaler for jobben, som går til veldedighet. Anonymkode: af6b5...68d Pakkedisker på sentre er gratis og for senterets kunder Anonymkode: 14809...910
Gjest Annas1992 Skrevet 20. desember 2023 #14 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tviler på at ts mener bemannede pakkedisker. Jeg har forresten ikke sett en sånn på 20 år. Anonymkode: 4bf8a...86e Mange av sentrene har folk som står og pakker inn for deg, iallfall i Oslo, helgene før jul. norw skrev (3 timer siden): Noen som vet om noen av følgende sentre har bemannet pakkedisk i morgen ettermiddag/kveld og i hvilket tidsrom evt? Oslo City Byporten i Oslo Kolbotn Torg Ski Storsenter Har kjøpt en gave som er litt stor og ukurant å pakke inn 😆 Evt noen som vet om butikker som selger gaveposer som er større enn de som Nille og Søstrene Grene har, kanskje i plast og med litt ok farge/motiv, til en rimelig penge? Pepsi Max har pakkedisk i 1. etasje på Oslo City, ved BikBok. De pakker inn 😊
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #15 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Tviler på at ts mener bemannede pakkedisker. Jeg har forresten ikke sett en sånn på 20 år. Anonymkode: 4bf8a...86e Les hi en gang til du... Anonymkode: 940a2...d01 1
norw Skrevet 20. desember 2023 Forfatter #16 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan jo ikke ta med deg en pakke til et annet sted enn der du kjøpte den for å få den innpakket! Så kjøp gavepapir og gjør jobben selv😊 Anonymkode: 940a2...d01 Jeg sjekket hvilke sentre som har Norli, i tilfelle jeg blir spurt om hvor varen er kjøpt. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mange sentre har pakkedisker uavhengig av butikk, derfor spør TS om hvilke sentre som har pakkedisk og ikke hvilke butikker som har det. Man betaler for jobben, som går til veldedighet. Anonymkode: af6b5...68d Aldri betalt for det. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde kjøpt gavepapir og pakket inn selv, skjønner virkelig ikke problemet? Anonymkode: af6b5...68d Det står stor og ukurant. AnonymBruker skrev (1 time siden): Min mor bruker svarte søppelsekker til store og flotte, dyre gaver også. Ta på pent bånd. Det er innholdet som teller. Anonymkode: d7061...51a https://gyazo.com/42ad87701c489397278befc4c00fb8ec AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Tviler på at ts mener bemannede pakkedisker. Jeg har forresten ikke sett en sånn på 20 år. Anonymkode: 4bf8a...86e Jo, bemannet, ofte noen unge jenter/damer som har det som jobb, om det ikke bare er hentet inn noen fra et idrettslag etc.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #17 Skrevet 20. desember 2023 Pensjonister har bemannet pakkedisk på storosenteret Anonymkode: 14809...910
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #18 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Joda, det finnes, fantes iallfall, bemannede pakkedisker! Bla.a på Oslo city for noen år siden, før pandemien, og da jobbet jeg der! Det var gratis men gjaldt kun for butikkene på senteret, så det hendte at vi måtte avvise noen fordi de kom med varer som åpenbart ikke var kjøpt på senteret! Var vi i tvil kunne vi finne på og be om å se kvittering. Anonymkode: 940a2...d01 Oslo City har bemannet pakkedisk. Så det var kø i går. Anonymkode: c57aa...169
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #19 Skrevet 20. desember 2023 Putt gaven i en pappeske, da er det lett å pakke den inn. Anonymkode: 64754...0d4 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #20 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ingen jobber i pakkedisk, de står fremme og er selvbetjente. TS, de fleste store sentere har. Spør i informasjonen så går det fort å finne. Anonymkode: 4bf8a...86e Jo, noen steder er det betjente pakkedisker, og det er det ts konkret spør om. Stort sett pensjonister som har dette som sesongjobb. Anonymkode: d91a8...8fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå