AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #1 Skrevet 19. desember 2023 Skal utredes for å eventuelt utelukke KOLS. Noen som har det, eller vet om noen som har det, som vet om disse er konstant like dårlige, eller om sykdommen kan være bedre og verre i perioder uten at det har noe med luftveisinfeksjoner å gjøre osv? Altså, varierer det hvor mye symptomer man har, eller er man på ett "stadie" hele tiden til man eventuelt blir verre, og da er man på det stadiet? Anonymkode: 23495...f1f
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #2 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal utredes for å eventuelt utelukke KOLS. Noen som har det, eller vet om noen som har det, som vet om disse er konstant like dårlige, eller om sykdommen kan være bedre og verre i perioder uten at det har noe med luftveisinfeksjoner å gjøre osv? Altså, varierer det hvor mye symptomer man har, eller er man på ett "stadie" hele tiden til man eventuelt blir verre, og da er man på det stadiet? Anonymkode: 23495...f1f Jeg fikk påvist KOLS for 15 år siden. Sluttet å røyke og begynte å trene. Først tung styrke, så kondisjon. Og jeg er MYE bedre enn for 15 år siden. Var 38 år da jeg fikk påvist det, trodde det var astma da jeg dro til legen, men dengang ei. Så jeg tror blindt på at man faktisk kan reversere sykdommen. Anonymkode: 3c48c...ac5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #3 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk påvist KOLS for 15 år siden. Sluttet å røyke og begynte å trene. Først tung styrke, så kondisjon. Og jeg er MYE bedre enn for 15 år siden. Var 38 år da jeg fikk påvist det, trodde det var astma da jeg dro til legen, men dengang ei. Så jeg tror blindt på at man faktisk kan reversere sykdommen. Anonymkode: 3c48c...ac5 Takk! Jeg har aldri tatt et trekk av noe som helst som kan røykes, men astma har jeg hatt siden jeg var 13 ca. Er 50 nå. Er ikke i knall fysisk form på noe vis, så der er det alltid forbedringspotensiale, så klart. Men følte du deg like dårlig hele tiden fram til du ble bedre av trening osv, eller varierte det hvor tett og ekkel du var? Anonymkode: 23495...f1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå