Gå til innhold

Dere menn, ønsker å forstå noe om menn og runking i forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 9 mnd, vi er begge tidlig 40-årene, bor ikke sammen, har så mye sex vi rekker på den tiden vi ser hverandre. Mandag til torsdag møtes vi 1-2 ganger, kommer minst én gang hver. Fredag til søndag har vi sex dag, kveld, natt, rett og slett til han ikke orker mer. Bj's får han så mye og ofte han vil. 

Saken er den, vi hadde nettopp en sånn helg. Siste runde ble vel ca 21.30. Det var vel femte gang den dagen. 

Jeg var innom for litt kos i dag, og da hadde han tydelig runket siden jeg dro. 

Saken er den, jeg har spurt han om det i går og i dag, fordi vi har vært åpen om det hittil i forholdet og det har vi brukt til å pirre hverandre. Jeg elsker jo å tenke på at han tilfredstiller seg selv. Men plutselig så unngår han å svare og blir unnvikende om temaet.

Hva kan grunnen være? Hvorfor er han ikke bare ærlig? Vi har jo hittil brukt det som noe positivt og pirrende.

Jeg sender glatt en melding om at jeg er kåt og ordner meg selv om vi er borte fra hverandre. 

Ønsker ærlige innspill.

Anonymkode: 3242f...003

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kvinne og prøver ikke å svare på vegne av menn. Men det der forholdet hadde jeg blitt sliten av. Det virker som du skal presse han til å ha så mye sex med deg og avgi rapport for hver gang han runker slik at han ikke skal kunne gjøre noe seksuelt som ikke du overvåker og har full kontroll over. Hva er målet ditt her? Å gi fyren et anstrengt forhold til sex?

Anonymkode: c9ff9...85f

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er kvinne og prøver ikke å svare på vegne av menn. Men det der forholdet hadde jeg blitt sliten av. Det virker som du skal presse han til å ha så mye sex med deg og avgi rapport for hver gang han runker slik at han ikke skal kunne gjøre noe seksuelt som ikke du overvåker og har full kontroll over. Hva er målet ditt her? Å gi fyren et anstrengt forhold til sex?

What???

Da har jeg virkelig formulert meg feil 😅 

Vi er begge glad i sex med hverandre, derfor har vi sex. Det er ikke mer komplisert enn det. Når man ikke alltid vet når neste gang man treffes er, og man i tillegg er forelsket så blir det litt hyppig sex det første året eller to. Eller så fortsetter vi slik når forelskelsen har roet seg også 🙂

Han må overhodet ikke avgi noe rapport. Men vi har hittil i forholdet sendt en snap eller slikt, enten før, under eller etter. "Tenker på deg", "måtte ordne meg selv i kveld, gleder meg til du ligger inntil meg igjen", "han her hilser, har lyst på deg", i den sjangeren. 

I går og i dag tidlig hadde det ikke vært unaturlig om han tok seg en runk på kvelden eller før jobb, noe vi som regel nevner for å pirre. 

Jeg svarte på en melding "deilig med god tid før jobb da,  da rekker du litt kos med deg selv også 😉😉 Heldige deg 🥰😘"

Samme i går, var en naturlig setting der det hadde blitt nevnt. Men i stedet for å si "ja, det var deilig, men det funket ikke, lå fortsatt søvnløs noen timer, du skulle vært her". Så har han vært unnvikende og ikke innrømt det. Egentlig latet som at han ikke har gjort det.

Det er det jeg er ute etter, noen som kan belyse årsaker til det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er det jeg er ute etter, noen som kan belyse årsaker til det.

Ja, og min første tanke var at det mellom dere hørtes fryktelig intenst ut. At han ikke runket fordi han savnet deg, men fordi han savnet seg selv.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Når man treffer hverandre som voksne må man ta med en del emosjonell baggage ofte gitt av tidligere kvinner. Kanskje var han redd du så på det som negativt?

Anonymkode: 73868...2d0

Skrevet

Hvorfor var det tydelig at han hadde runket? Og forstår jeg det riktig at du spurte begge dagene om han hadde runket? 

Anonymkode: 0ddfc...e34

Skrevet

Nå er jeg kvinne, og har normalt ikke problemer med å si til min kjære om jeg har onanert, men hadde det oppstått en slags meldeplikt på onanering hadde det blitt feil for meg. Litt må man liksom få være et eget og selvstendig menneske i forhold til, og å dele slikt av ønske, frivillig, og å måtte dele slikt hver gang for ellers reagerer den andre negativt, det er to helt ulike ting. 

Anonymkode: 92ccc...b9f

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvorfor var det tydelig at han hadde runket? Og forstår jeg det riktig at du spurte begge dagene om han hadde runket? 

Anonymkode: 0ddfc...e34

an må overhodet ikke avgi noe rapport. Men vi har hittil i forholdet sendt en snap eller slikt, enten før, under eller etter. "Tenker på deg", "måtte ordne meg selv i kveld, gleder meg til du ligger inntil meg igjen", "han her hilser, har lyst på deg", i den sjangeren. 

I går og i dag tidlig hadde det ikke vært unaturlig om han tok seg en runk på kvelden eller før jobb, noe vi som regel nevner for å pirre. 

Jeg svarte på en melding "deilig med god tid før jobb da, da rekker du litt kos med deg selv også 😉😉 Heldige deg 🥰😘"

Samme i går, var en naturlig setting der det hadde blitt nevnt. Men i stedet for å si "ja, det var deilig, men det funket ikke, lå fortsatt søvnløs noen timer, du skulle vært her". Så har han vært unnvikende og ikke innrømt det. Egentlig latet som at han ikke har gjort det.

---------

Ikke spurt han "har du runka??", men vi snakker som regel om det, har ikke hatt noe hemmeligheter eller vanskeligheter med å si at vi har onanert.

Hei jenta mi, full fart på jobb her. Gleder meg til å se deg senere. Har du sovet godt?" jeg kan svare "Heisann, sov greit, men var fryktelig kåt på deg da jeg våknet, rakk såvidt en kjapp en før jeg måtte stå opp 😉😉😘 Gleder meg syyykt mye til å se deg også 🥰"

Altsi ingen konfrontasjon eller meldeplikt, men at det er en naturlig del av kommunikasjonen vår. 

Jeg har da de siste dagene hatt en sånn kommunikasjon som vi har hatt i 9 mnd, bare at nå er han unnvikende og omtrent later som at han ikke har runket. 

Grunnen til at jeg vet det er at han bruker en tskjorte til å komme i, legger den på gulvet under nattbordet, bruker den til den er full, vasker, tar en ny etter en uke eller to. Vi la tskjorten (blå) til vask på søndag. Nå lå det en hvit en der. Null stress det, bare skjønner ikke greia med å ikke lenger bare kunne kalle en runk for en runk.

Det var det jeg ønsket innspill på. 

Finnes det situasjoner der du som mann kunne funnet på å skjult eller benektet det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

an må overhodet ikke avgi noe rapport. Men vi har hittil i forholdet sendt en snap eller slikt, enten før, under eller etter. "Tenker på deg", "måtte ordne meg selv i kveld, gleder meg til du ligger inntil meg igjen", "han her hilser, har lyst på deg", i den sjangeren. 

Jeg svarte på en melding "deilig med god tid før jobb da, da rekker du litt kos med deg selv også 😉😉 Heldige deg 🥰😘"

---------

Ikke spurt han "har du runka??", men vi snakker som regel om det, har ikke hatt noe hemmeligheter eller vanskeligheter med å si at vi har onanert.

Hei jenta mi, full fart på jobb her. Gleder meg til å se deg senere. Har du sovet godt?" jeg kan svare "Heisann, sov greit, men var fryktelig kåt på deg da jeg våknet, rakk såvidt en kjapp en før jeg måtte stå opp 😉😉😘 Gleder meg syyykt mye til å se deg også 🥰"

Altsi ingen konfrontasjon eller meldeplikt, men at det er en naturlig del av kommunikasjonen vår. 

Jeg har da de siste dagene hatt en sånn kommunikasjon som vi har hatt i 9 mnd, bare at nå er han unnvikende og omtrent later som at han ikke har runket. 

Grunnen til at jeg vet det er at han bruker en tskjorte til å komme i, legger den på gulvet under nattbordet, bruker den til den er full, vasker, tar en ny etter en uke eller to. Vi la tskjorten (blå) til vask på søndag. Nå lå det en hvit en der. Null stress det, bare skjønner ikke greia med å ikke lenger bare kunne kalle en runk for en runk.

Det var det jeg ønsket innspill på. 

Finnes det situasjoner der du som mann kunne funnet på å skjult eller benektet det?

Dette var veldig anmasende seksuelt. Som det kun er seksuelt sett du har interesse for ham som person. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Når man treffer hverandre som voksne må man ta med en del emosjonell baggage ofte gitt av tidligere kvinner. Kanskje var han redd du så på det som negativt?

Anonymkode: 73868...2d0

Vi har hatt et åpent og problemfritt forhold til sex, kommunikasjon, onanering hittil, i 9 mnd. Vi begge tenner på tanken av at den andre koser med seg selv. Så det finnes ikke sjalusi fra noen sin side her. Ihvertfall ikke fra min. 

Det som plutselig ble ubehagelig var at han de siste dagene skjuler det. Det har han ikke gjort før. Og jeg kan ikke skjønne hvorfor det skulle være nødvendig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette var veldig anmasende seksuelt. Som det kun er seksuelt sett du har interesse for ham som person. 

Eksemplene er like mye han som meg. 

Vi har lyst på sex med hverandre hver dag. Det er naturlig for oss. 

Det er helt naturlig å både ha lyst på sex hver dag og faktisk ha det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du vet at en del damer sier ‘vi’ når de egentlig refererer til seg selv.

Her har du også begynt å belære oss som svarer deg, og fortelle hva som er naturlig for ‘dere’ enda du helt åpenbart ikke forstår hans motivasjon lengre. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du vet at en del damer sier ‘vi’ når de egentlig refererer til seg selv.

Her har du også begynt å belære oss som svarer deg, og fortelle hva som er naturlig for ‘dere’ enda du helt åpenbart ikke forstår hans motivasjon lengre. 

Jeg skjønner ikke. 

Mener du at han egentlig ikke har lyst til å ha sex med meg når han tar initiativ til det? 

Og når vi kommuniserer om sexlivet vårt, hva vi liker, vil ha mer av, om det er noe vi vil prøve ut, så lyver han da? Han er egentlig ikke fornøyd?

Jeg er lutter øre for innspill.

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Vi har hatt et åpent og problemfritt forhold til sex, kommunikasjon, onanering hittil, i 9 mnd. Vi begge tenner på tanken av at den andre koser med seg selv. Så det finnes ikke sjalusi fra noen sin side her. Ihvertfall ikke fra min. 

Det som plutselig ble ubehagelig var at han de siste dagene skjuler det. Det har han ikke gjort før. Og jeg kan ikke skjønne hvorfor det skulle være nødvendig. 

Noen ganger ønsker man privatliv. Dersom noen førte regnskap over mine masturbasjonsvaner ville jeg også blitt utilpass og svart unvikende. Det er merkelig, og strider over mine grenser for hva jeg ville akseptert. Å snakke om masturbasjon i en seksuell setting, og å bli kryssforhørt fordi du har gått gjennom skittentøyskurven min med blacklight er to helt forskjellige ting. Den første er selvsagt innafor, den andre ville mildt sagt gjort meg utilpass. Nå setter jeg det litt på spissen, men det er samme invadering av privatliv. Og selv om man legger merke til noe uten å snoke eller spesifikt se etter det, er det ikke alltid greit å ta det opp.

Hvis jeg har runket til en spontan fantasi om analsex med dvergklovner (klovndverger?) vil jeg i situasjonen du beskriver ha omtrent tre valg: 1) Lyve, 2) Fortelle sannheten og risikere at du tror det er noe jeg faktisk vil gjennomføre, eller 3) være unnvikende og slippe hele problemet.

Selv om jeg kan finne på å fantasere om noe betyr det på ingen måte at jeg vil gjennomføre det, eller at jeg har lyst til å snakke om det. Tenk hvor pinlig om du dukker opp neste gang med to kortvokste venninner kledd som klovner med en halvliter analglidemiddel. Da må jeg jo forklare at fantasier er nettop det, fantasier. Og at mange av dem er pirrende der og da men har liten reell appel. 

Grunnen til at masturbasjon er assosiert med glede selv når man er i parforhold handler jo også noe om det med fantasier som ikke har noen grobunn i virkeligheten. Selv mens jeg hadde to kjærester masturberte jeg, og det var ikke på grunn av hverken mangel på eller kvaliteten på sexen. Det fine med masturbasjon er jo at det er lite arbeid, og man står fritt til å fantasere om hva som helst. Selv om det ikke er noe man vil dele eller har lyst til å gjennomføre.

• Nyttig 3
Skrevet

Ja dette tok jo helt av 😅😅 

Plutselig snakker vi lister, regnskap, blacklight å dverger. Hehe. Love the commitment 😅 

Så, jeg tolker ut fra svaret ditt at han mest sannsynlig har fantasert om noe som ikke tåler dagens lys. Got it.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Sier ikke noe på det, men ikke pokker om jeg hadde hatt meldeplikt på sex jeg har med meg selv. Det hadde jeg delt etter ønske, og ikke ellers. Om noen begynte å mase om det ville jeg fort klikket/gått lei. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Vi har vært sammen i 9 mnd, vi er begge tidlig 40-årene, bor ikke sammen, har så mye sex vi rekker på den tiden vi ser hverandre. Mandag til torsdag møtes vi 1-2 ganger, kommer minst én gang hver. Fredag til søndag har vi sex dag, kveld, natt, rett og slett til han ikke orker mer. Bj's får han så mye og ofte han vil. 

Saken er den, vi hadde nettopp en sånn helg. Siste runde ble vel ca 21.30. Det var vel femte gang den dagen. 

Jeg var innom for litt kos i dag, og da hadde han tydelig runket siden jeg dro. 

Saken er den, jeg har spurt han om det i går og i dag, fordi vi har vært åpen om det hittil i forholdet og det har vi brukt til å pirre hverandre. Jeg elsker jo å tenke på at han tilfredstiller seg selv. Men plutselig så unngår han å svare og blir unnvikende om temaet.

Hva kan grunnen være? Hvorfor er han ikke bare ærlig? Vi har jo hittil brukt det som noe positivt og pirrende.

Jeg sender glatt en melding om at jeg er kåt og ordner meg selv om vi er borte fra hverandre. 

Ønsker ærlige innspill.

Du virker som en diger kontrollfreak! La mannen ha litt privatliv! Han må kunne kose seg selv uten å dele det med deg!

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sier ikke noe på det, men ikke pokker om jeg hadde hatt meldeplikt på sex jeg har med meg selv. Det hadde jeg delt etter ønske, og ikke ellers. Om noen begynte å mase om det ville jeg fort klikket/gått lei. 

Overhode ingen meldeplikt, men brukt som sexprat/flørt/pirring gjennom dagen. 

Har du aldri hatt det sånn med ei dame? Ei som begjærer deg, elsker deg og nyter deg både med og uten klær?

Det anbefales. Forspill å flørt mellom møtene, variasjon mellom rå sex, øm sex, elsking, knulling, rett og slett nydelig å matche seksuelt i tillegg på de andre områdene også. Anbefales 🥰 

Flørt og begjær i hverdagen er deilig. 

Skrevet

Er absolutt for litt sexting og å opprettholde spenningen men dette ble litt mye. Hadde en mann skrevet sånn til meg hadde jeg tenkt at han bare er ute etter sexen, og ikke meg om person. 

Anonymkode: bd1a2...7a5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja dette tok jo helt av 😅😅 

Plutselig snakker vi lister, regnskap, blacklight å dverger. Hehe. Love the commitment 😅 

Så, jeg tolker ut fra svaret ditt at han mest sannsynlig har fantasert om noe som ikke tåler dagens lys. Got it.

Sant, det tok av! Jeg tenker at kanskje han føler det blir litt for nært? Han strakk seg i starten og føler at det ikke er levelig i all fremtid og nå forsøker han å sette noen grenser= Jeg har vært gift i mange år og dette er ikke noe vi deler på. Jeg tror dette er ytterst uskyldig fra hans side

Anonymkode: 51eb8...f0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...