AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #1 Skrevet 19. desember 2023 Julaften, 1. og 2.juledag? Da tenker jeg om de spiser middag med dere for så f.eks og gå ut eller er de hjemme hele kvelden? Bor de hjemme eller ikke? Anonymkode: 60e57...a03
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #2 Skrevet 19. desember 2023 Julaften og 1. juledag er de sammen med familie. 2. juledag er "festdagen", der alle unge møtes, både utflyttere hjemme på juleferie og de som har blitt igjen. Anonymkode: bcdb2...c46
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #3 Skrevet 19. desember 2023 Den voksne sønnen kommer hjem på julaften og blir hele kvelden med oss. Vi kjører han hjem når kvelden er over, gjerne i 23.tiden. Det kan hende han blir med på en julelunsj i løpet av jula, men det styrer han selv. Nyttårsaften spiser hans om regel middag med oss og reiser ut på sitt etterpå. Anonymkode: 21a3e...6b4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #4 Skrevet 19. desember 2023 De er veldig hjemmekjære når de er her 🙂. Ikke som da jeg var ung, og festet fra 1. juledag til nyttårsaften 🙃. Lurer på om covid gjorde at de er litt uvant med å gå ut? Sosiale voksne barn med alt på stell. Anonymkode: 3a59c...4f2 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #5 Skrevet 19. desember 2023 Voksen datter (20) er med oss hver dag i julen og ved nyttår, og hun treffer kjæreste og venner innimellom. Vennene liker også å henge hjemme med foreldre på store dager har jeg skjønt, de har aldri vært en festgjeng, men treffes på dagtid og gjør ting sammen. Dette er unge, vanlige Oslo-folk som studerer og jobber ved siden av. Anonymkode: e57f5...20e
Andro Skrevet 19. desember 2023 #6 Skrevet 19. desember 2023 Hjemme hele romjula, og til over nyttår. Kun avbrutt av noen besøk og fester. Veldig deilig ❤️ Bor bare delvis hjemme ellers pga. utdanning og arbeid.
tirben Skrevet 19. desember 2023 #7 Skrevet 19. desember 2023 Våre to kommer lillejulaften og blir god oss til 29.desember. de liker å feire nyttårsaften med venner. Men ellers spiser de stort sett med oss i hele julen. Vi har det veldig hyggelig sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå