Honey Dew Skrevet 19. desember 2023 #1 Skrevet 19. desember 2023 Jeg har slitt med denne albuen i over ett år nå og behandling har ikke hjulpet. Legen snakket om at jeg kunne forsøke støttebandasje som er ment for dette, men det finnes hundre-og-fjerten typer der ute. Dere som har slitt med tennisalbue, hvilken type bandasje har dere brukt og har den hjulpet? Jeg har forsøkt fysioterapi, men det har bare gjort armen verre.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #2 Skrevet 19. desember 2023 Jeg er plaget med begge albuer, men den ene mer enn den andre. Har hatt det i flere år nå, og det varierer hvor ille det er. Jeg har flere av denne støttebandasjen som jeg tar i bruk så snart det begynner å blusse opp, og forebyggende når jeg vet jeg kommer til å belaste armene mye. Har ikke funnet noen som funker bedre. Anonymkode: bdc54...788 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #3 Skrevet 19. desember 2023 Prøv med påfyll av kunnskap, før du fyrer på med mer av det som ikke virker: https://tenniselbowclassroom.com/treatments/tennis-elbow-supplements-useful-remedy-or-waste-of-money/ Anonymkode: be99e...64d
Honey Dew Skrevet 19. desember 2023 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøv med påfyll av kunnskap, før du fyrer på med mer av det som ikke virker: https://tenniselbowclassroom.com/treatments/tennis-elbow-supplements-useful-remedy-or-waste-of-money/ Anonymkode: be99e...64d Beklager, men jeg tror ikke på alternative ting. Jeg trenger noe som støtter albuen og armen. Det var det jeg spurte om og nå har jeg bestilt det samt varmekrem. Tusen takk ab...788 Endret 19. desember 2023 av Honey Dew
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #5 Skrevet 19. desember 2023 Honey Dew skrev (45 minutter siden): Beklager, men jeg tror ikke på alternative ting. Jeg trenger noe som støtter albuen og armen. Det var det jeg spurte om og nå har jeg bestilt det samt varmekrem. Tusen takk ab...788 Men "varmekrem", det tror du på? Hvis det kommer fra en legemiddelprodusent, da må det jo virke? Jeg snakker ikke om alternative ting. Kjerringråd er ikke noe du bruker istedenfor, som alternativ til medisinske råd. Du bruker det i tillegg, fordi det er forsøkt og har virker for en del. Anonymkode: be99e...64d
Honey Dew Skrevet 19. desember 2023 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men "varmekrem", det tror du på? Hvis det kommer fra en legemiddelprodusent, da må det jo virke? Jeg snakker ikke om alternative ting. Kjerringråd er ikke noe du bruker istedenfor, som alternativ til medisinske råd. Du bruker det i tillegg, fordi det er forsøkt og har virker for en del. Anonymkode: be99e...64d Jeg vet at varme hjelper. Jeg vil bare ha noe som hjelper mot smertene Og ja, jeg stoler på legemiddelindustrien og seriøs forskning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå