AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #41 Skrevet 20. desember 2023 Milliebi skrev (23 minutter siden): Er jo ikke noe telefon til namsmann Jo det er det, hvilket politi distrikt hører du til? Anonymkode: 92799...961
Milliebi Skrevet 20. desember 2023 Forfatter #42 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er det ikke hva arbeidsgiveren din skulle trekke totalt i lønn da? Når namsmannen nedlegger trekk, inkluderer de renter som løper i nedbetalingsperioden i tillegg til dagens beløp. Anonymkode: 288f3...962 Aaah det kan være, tenkte ikke på det
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #43 Skrevet 20. desember 2023 Milliebi skrev (1 time siden): Er jo ikke noe telefon til namsmann Jo selvfølgelig kan man ringe til namsmannen. Det står et telefonnummer i brevene du har fått derifra, evt kan du google namsmannen i ditt distrikt så kommer det opp. Ikke vær så hjelpeløs! Anonymkode: 27546...3bd
Milliebi Skrevet 20. desember 2023 Forfatter #44 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jo selvfølgelig kan man ringe til namsmannen. Det står et telefonnummer i brevene du har fått derifra, evt kan du google namsmannen i ditt distrikt så kommer det opp. Ikke vær så hjelpeløs! Anonymkode: 27546...3bd Jeg prøvde å ringe namsmannen tidligere, kom ikke fram, sekretæren mente jeg måtte skrive til dem .. men jeg skal prøve igjen
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #45 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): For noe tull. Anonymkode: 94b3b...653 OK, deg om det. Men utdyp gjerne hvorfor du mener at det det er "noe tull" å mene på generelt grunnlag at det å gjøre opp gjelden sin er et spørsmål om ære og ryddighet. Jeg spør deg om dette fordi det ofte er interessant å lære litt om hvordan enkelte andre, deg i dette tilfellet, er "skrudd sammen". Anonymkode: f579a...3ac
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #46 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): OK, deg om det. Men utdyp gjerne hvorfor du mener at det det er "noe tull" å mene på generelt grunnlag at det å gjøre opp gjelden sin er et spørsmål om ære og ryddighet. Jeg spør deg om dette fordi det ofte er interessant å lære litt om hvordan enkelte andre, deg i dette tilfellet, er "skrudd sammen". Anonymkode: f579a...3ac Det er så enkelt som at man da gir blaffen i det du kaller "ære og ryddighet". Veldig enkelt, i grunn. Anonymkode: 94b3b...653
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #47 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Det er så enkelt som at man da gir blaffen i det du kaller "ære og ryddighet". Veldig enkelt, i grunn. Anonymkode: 94b3b...653 Jo, det er i grunn veldig enkelt, men vitner samtidig en interessant tilnærming til omgivelsene. Og du gjør jo egentlig ikke annet her enn å gjenta akkurat den samme forklaringen – med andre ord. Men, nå skal ikke jeg gjøre ytterligere for å avspore den opprinnelige tråden med dette temaet. Det hadde unektelig vært interessant å få et bedre innblikk i tankene dine rundt dette, men det er et tema som trolig hører hedre hjemme i undergruppen «Kropp og helse», der både fysiske og psykiske utfordringer diskuteres. Anonymkode: f579a...3ac
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #48 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jo, det er i grunn veldig enkelt, men vitner samtidig en interessant tilnærming til omgivelsene. Og du gjør jo egentlig ikke annet her enn å gjenta akkurat den samme forklaringen – med andre ord. Men, nå skal ikke jeg gjøre ytterligere for å avspore den opprinnelige tråden med dette temaet. Det hadde unektelig vært interessant å få et bedre innblikk i tankene dine rundt dette, men det er et tema som trolig hører hedre hjemme i undergruppen «Kropp og helse», der både fysiske og psykiske utfordringer diskuteres. Anonymkode: f579a...3ac Det er altså så enkelt som at en helst vil ha disse pengene selv. Ikke noe mer enn det. Å legge dette under "fysiske og psykiske utfordringer" er bare tullete. Anonymkode: 94b3b...653
Milliebi Skrevet 21. desember 2023 Forfatter #49 Skrevet 21. desember 2023 Oppdatering.. ringte namsmannen og sakne blir slettet med en gang de mottar brev fra kreditor. Må ikke betale noe ekstra, da kreditor har avsluttet saken. brevet er sendt den 15 desember, usikkert hvor fort det vil ankomme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå