Gå til innhold

Har slanke og tynne damer mager mus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, kjennes det annerledes å ha sex med ei tynn dame enn ei med mer fett rundt lår, mus osv?

For ei tid tilbake, på grunn av ei alvorlig krise, mistet jeg 10 kilo og ble veldig slank. Hadde ikke mer enn jeg trengte på kroppen. Heller ikke mye muskler. Nå har jeg lagt på meg dette og mer til, og mannen kunne endelig si at sexen (penetreringen) kjentes mye bedre nå. Mer polstring på strategiske områder rundt kjønnsorganet gjør det deiligere, så vidt jeg skjønte da.

ANTE ikke at dette var en greie?? Har dere menn noen tanker rundt dette? Selv merket jeg ingen forskjell, og trives med å ikke ha mer på kroppen enn jeg trenger. Inkludert musa.

Anonymkode: b6f1e...87c

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjennes det annerledes å dunke hånda di mot sofaen enn mot stuebordet?

Anonymkode: c59d8...0eb

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjennes det annerledes å dunke hånda di mot sofaen enn mot stuebordet?

Anonymkode: c59d8...0eb

🤣

takk. Det var en sammenligning jeg ikke har problemer med å forstå. But really?? Har aldri tenkt at det kan kjennes annerledes.

ts

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært tynn som en spiker hele mitt liv, men en ekskjæreste sa at jeg hadde en fin mus fordi det var en såkalt "bollemus". Uten at jeg vet hva forskjellen på en vanlig og en "bollemus" er for noe. Men jeg forsto det sånn på han at det var litt polstring der, til tross for at resten av meg var veldig tynn.

Så nei, er en kvinne tynn er det tydeligvis ikke nødvendigvis sånn at musa også mangler "polstring". Kroppen avsetter fett litt her og der på kroppen, uten at vi kan bestemme det eller punktslanke oss.

Anonymkode: d3409...4fb

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har vært tynn som en spiker hele mitt liv, men en ekskjæreste sa at jeg hadde en fin mus fordi det var en såkalt "bollemus". Uten at jeg vet hva forskjellen på en vanlig og en "bollemus" er for noe. Men jeg forsto det sånn på han at det var litt polstring der, til tross for at resten av meg var veldig tynn.

Så nei, er en kvinne tynn er det tydeligvis ikke nødvendigvis sånn at musa også mangler "polstring". Kroppen avsetter fett litt her og der på kroppen, uten at vi kan bestemme det eller punktslanke oss.

Ser den. Vi er forskjellige. Jeg har aldri hatt bollemus før jeg la på meg «det lille ekstra» etter krisen. Nå har jeg til og med mama pouch🤣

Skrevet

Hvis du er anorektisk tynn, vil det være bare skinn og bein der også og minimalt med polstring. I tillegg vil en person som er så tynn ha mistet menstruasjonen. 

• Nyttig 2
Skrevet

Det er jo mange fantasifulle forklaringer på hvorfor noen liker større damer, men som oftest vil de selv (jeg er en av dem) si at de syns en myk kropp føles deilig, ikke minst under sex. Hvis jeg tenker "oi, hun var deilig" om ei dame med rund kropp, tenker jeg egentlig på hvor deilig jeg VET hun føles. Hvor deilige klemmene er, osv.

Det motsatte er jo mindre myk og mer kantete, som tilfeldigvis sammenfaller bedre med flertallets skjønnhetsideal, som er rent utseendeorientert per definisjon. Deilig, pirrende eller sexy kan romme mye mer enn bare det visuelle.

Hvordan en kropp føles er noe mer rent sanselig og taktilt, og for noen viktigere enn det rent visuelle. Mange kan ikke riktig forstå dette, siden kulturen vår er så enormt visuelt orientert på mange områder.

Anonymkode: c89de...926

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det er jo mange fantasifulle forklaringer på hvorfor noen liker større damer, men som oftest vil de selv (jeg er en av dem) si at de syns en myk kropp føles deilig, ikke minst under sex. Hvis jeg tenker "oi, hun var deilig" om ei dame med rund kropp, tenker jeg egentlig på hvor deilig jeg VET hun føles. Hvor deilige klemmene er, osv.

Det motsatte er jo mindre myk og mer kantete, som tilfeldigvis sammenfaller bedre med flertallets skjønnhetsideal, som er rent utseendeorientert per definisjon. Deilig, pirrende eller sexy kan romme mye mer enn bare det visuelle.

Hvordan en kropp føles er noe mer rent sanselig og taktilt, og for noen viktigere enn det rent visuelle. Mange kan ikke riktig forstå dette, siden kulturen vår er så enormt visuelt orientert på mange områder.

Fint forklart💖

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Har knulla en den både tjukke og tynne damer. Liten kategorisk forskjell på musa egentlig. Men litt fyldige damer slår meg som kåtere og villere etter min erfaring. Kan selvsagt være tilfeldig.

Anonymkode: 033ad...1ab

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Synes kroppsform har mye å si. Kan ha svært slanke kvinner som har en fyldig hofte og har også opplevd motsatt veldig sjeldent. Jeg opplever ikke vesentlig forskjell, men foretrekker slank(ikke syltynn) etter erfaring.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har vært mye med veldig overvektige damer og så møtte jeg en slank dame som jeg ble veldig forelsket i, og vi ble sammen.

Hun har ikke ett gram for mye fett på kroppen men har bryster som står rett ut og en søt liten rumpe.

Vi har veldig mye sex og jeg har aldri i mitt liv hatt så fantastisk sex som med denne slanke/ tynne damen.

Det er trumfer all sex jeg har hatt tidligere i livet, og jeg har hatt cirka 28 partnere hvor fem av de har vært i forhold, og flere damer med former og to som var så overvektige at de måtte ta slankoperasjon.

Jeg vet ikke om det er mine følelser for denne damen, eller om det er at hun har en grisedeilig kropp som jeg tror mange menn hadde likt å ha sex med hvis de hadde hatt muligheten.

Anonymkode: 8906a...f9e

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har alltid likt mere bamsete menn, fordi jeg liker hvordan det er å være nær dem. Derfor har jeg ikke forstått helt hvorfor menn foretrekker tynne damer. Synes du beskriver det ganske godt.

Anonymkode: 86067...ea2

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har alltid likt mere bamsete menn, fordi jeg liker hvordan det er å være nær dem. Derfor har jeg ikke forstått helt hvorfor menn foretrekker tynne damer. Synes du beskriver det ganske godt.

Anonymkode: 86067...ea2

Der sa du det. Liker hvordan det er å være nær dem.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Liker store fyldige kjønnslepper jeg, men ikke overhengende pubis.

Dama fikk flere orgasmer når hun var i bedre form, noe som i seg selv bidro til seksuell utholdenhet fra meg.

Nå er hun mer en fornøyd enten det er 1 eller 3. Kommer ann på dagsformen og syklus. 

Jeg kan ikke klage, hun har bra kontroll på egen kropp. Så kan en jo ikke klage på at brystene nå er en viktigere del av hennes seksualitet, kombinert med klitoris er de gode veier til hennes nytelse.

Føler at kjønnsleppene hennes i størrelse passer min store penis bedre. Det at de omfavner kølla mer er jo luksus

.

Anonymkode: 2e9a3...fda

Skrevet

Det er mer at der er mye i veien om begge er overvektige. Med en tynn dame så kommar man lettere til og sexen blir bedre.

Anonymkode: 2ae25...fb0

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er mer at der er mye i veien om begge er overvektige. Med en tynn dame så kommar man lettere til og sexen blir bedre.

Anonymkode: 2ae25...fb0

Dette er forsåvidt et poeng. Noe stillinger og aktiviteter lar seg ikke gjennomføre med en som er veldig overvektig. 

Anonymkode: 033ad...1ab

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Innsiden er lik men jo mer fett på kroppen jo fyldigere ytre kjønnslepper, og kjønnsleppene er jo også med å gi stimuli. Både de ytre og de indre kjønnsleppene. 

Labia stretching er en ekte greie utbredt i mange land som går ut på å strekke de indre kjønnsleppene over tid slik at de blir større for at dette gir både mannen og kvinnen mere stimuli under sex. 

Anonymkode: 1900b...ad0

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Der sa du det. Liker hvordan det er å være nær dem.

Nemlig! Jeg er helt tussete glad i kroppsnær kos og hudkontakt, spooning, klemmer osv. (Og sex, så klart.) Kanskje det forklarer noe ved oss som liker store, myke kropper? Jeg oppfatter meg selv som veldig sanselig/sensuell. Og seksuell. Og altså, hvordan alt FØLES fremfor alt.

Og hva tenner jeg mer på enn noe annet? Myk, varm kvinnekropp mot min.  

Visuelt tenner jeg bare på kvinnekropper som ser skikkelig myke og gode ut. Det handler om de sterke assosiasjonene til toppen av kos for min del. Hva jeg helst vil føle. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er slik det er med anatomien og proposjoner. Tynne kvinner har ofte deilige former, ofte mye finere enn en skulle tro med klær. Derfor er naturlig tynne kvinner oftest en god del vakrere enn de som slanker seg til tynn.

Anonymkode: ab6ce...9a5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nemlig! Jeg er helt tussete glad i kroppsnær kos og hudkontakt, spooning, klemmer osv. (Og sex, så klart.) Kanskje det forklarer noe ved oss som liker store, myke kropper? Jeg oppfatter meg selv som veldig sanselig/sensuell. Og seksuell. Og altså, hvordan alt FØLES fremfor alt.

Og hva tenner jeg mer på enn noe annet? Myk, varm kvinnekropp mot min.  

Visuelt tenner jeg bare på kvinnekropper som ser skikkelig myke og gode ut. Det handler om de sterke assosiasjonene til toppen av kos for min del. Hva jeg helst vil føle. 

Akkurat sånn..bare at jeg er kvinne. Det sanselige og taktile trumfer alt.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...