AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #1 Skrevet 19. desember 2023 Mannen min gikk fra meg for to år siden. Vi har to barn, han skal ha dem annen hver helg på papiret. Han har dem ca 1 gang i måneden. Jeg er fremdeles bitter og forbanna på han for måten han gikk på, føler meg svikta, dumpa osv. derfor har jeg godtet meg over at han har hatt så lite samvær med ungene. Nå ser jeg at ungene lider på grunn av dette, og selv om jeg har lyst til å forsette å straffe han, må jeg ta meg sammen. Hvordan kan jeg legge til rette og åpne opp for mer samvær? Hva kan og bør jeg gjøre for å bidra positivt til økt samvær? (men ikke så mye at jeg mister fullt bidrag som er på 8400,-;)) Anonymkode: 7c215...621
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #2 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mannen min gikk fra meg for to år siden. Vi har to barn, han skal ha dem annen hver helg på papiret. Han har dem ca 1 gang i måneden. Jeg er fremdeles bitter og forbanna på han for måten han gikk på, føler meg svikta, dumpa osv. derfor har jeg godtet meg over at han har hatt så lite samvær med ungene. Nå ser jeg at ungene lider på grunn av dette, og selv om jeg har lyst til å forsette å straffe han, må jeg ta meg sammen. Hvordan kan jeg legge til rette og åpne opp for mer samvær? Hva kan og bør jeg gjøre for å bidra positivt til økt samvær? (men ikke så mye at jeg mister fullt bidrag som er på 8400,-;)) Anonymkode: 7c215...621 Drit i bidraget, det viktigste er hva som er BEST for ungene. Om 50/50 er det beste så svelger du stoltheten og takker ja til det! Anonymkode: 6e942...5b7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå