Gå til innhold

Når i forholdet ble du trygg nok til å dele dine fantasier med partneren din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge hadde dere vært sammen ca? Er du mann eller kvinne? Hvem tok initiativ til å dele? Hva var responsen? Hva var du redd for som gjorde at du enten ventet med å dele, eller ikke ville dele?

Finnes det en type fantasi du overhodet ikke kan si høgt til partner?

Anonymkode: ae2f7...75c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi delte fantasier fra ca 2-3 måneder etter at vi ble kjent, før vi i det hele tatt ble sammen. 
Heldigvis delte vi mange av de samme fantasiene, som var en av mange grunner til at vi ble sammen. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har også utvekslet alt (foreløpig, det kan jo dukke opp mer) med en jeg ikke er helt og fullt sammen med enda. Vi hadde kjent hverandre kanskje ca 2 mnd. Jeg fikk servert noe ganske spenstig der, så tror ikke han holdt noe tilbake akkurat. Men da hadde vi begge kjent en veldig kjemi først, det føltes naturlig. Og det selv om ingen av oss er drevne og avanserte elskere, vi er på vei til å bli det nå, da!

Anonymkode: 1a3c7...a68

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvor lenge hadde dere vært sammen ca? Er du mann eller kvinne? Hvem tok initiativ til å dele? Hva var responsen? Hva var du redd for som gjorde at du enten ventet med å dele, eller ikke ville dele?

Finnes det en type fantasi du overhodet ikke kan si høgt til partner?

Anonymkode: ae2f7...75c

Er kvinne.

For meg har det ingenting å si hvor lenge man har vært sammen, men om hvordan jeg oppfatter mannen. Oppfatter jeg mannen som en jeg vil slippe til, så både fantaserer jeg og forteller villig vekk. Oppfatter jeg mannen som en jeg ikke vil slippe til, så slutter jeg å fantasere og slutter å dele. Dette er ren biologi, og jeg mener alle menn bør ha det i mente dersom de vil ha en kvinne til å tenke på sex, fantasere om sex, fortelle om sex.

Anonymkode: afbc9...94e

Skrevet
SlemUlv skrev (20 minutter siden):

Heldigvis delte vi mange av de samme fantasiene, som var en av mange grunner til at vi ble sammen. 

Ja, jeg tror en slik match er viktig. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, jeg tror en slik match er viktig. 

For meg var det det ja. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...