AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #1 Skrevet 19. desember 2023 Jeg er ei 24 år gamme kvinne som har de siste ukene vondt nederst i magen. Smerter som ligner menssmerter. Bare at det er vedvarende. Hele tiden. Hver dag og over lengre tid nå. er det vanlig? Hva kan det være? Anonymkode: 0baee...d31
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #2 Skrevet 19. desember 2023 Har for øvrig vanlig menstruasjon Anonymkode: 0baee...d31
Andro Skrevet 19. desember 2023 #3 Skrevet 19. desember 2023 Nei, det er ikke vanlig, og du skal oppsøke lege. Helst gynekolog. Det kan være alt fra en uskyldig infeksjon, en muskelspenning eller en cyste, men det kan også være noe mer alvorlig, som bindevevssykdom, endometriose eller i verste fall en svulst. Sjekk deg med en gang, heller enn å ta imot dårlige kjerringråd på KG.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #4 Skrevet 19. desember 2023 Høres ikke helt normalt ut nei. Går du på p-piller? Anonymkode: 0424d...623
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #5 Skrevet 19. desember 2023 Kan du være gravid? Jeg hadde sånne mensmurringer i begynnelsen av svangerskapet. Ville uansett gått til lege. Anonymkode: 96923...e09 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #6 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg er ei 24 år gamme kvinne som har de siste ukene vondt nederst i magen. Smerter som ligner menssmerter. Bare at det er vedvarende. Hele tiden. Hver dag og over lengre tid nå. er det vanlig? Hva kan det være? Anonymkode: 0baee...d31 Det høres ut som du er gravid. Anbefaler å ta en graviditetstest bare sånn for å være sikker. Ei jeg kjenner hadde mensen i 3mnd og hun viste seg å være gravid hele den tiden. Ble en baby av det. Mensensmerter er vanlig og kjenne når livmoren vokser og det gjør den hele tidne. Anonymkode: a3520...266
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå