AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #1 Skrevet 19. desember 2023 Her er det en del detaljer men tenker det som er relevant for meg kan være verdt å nevnes. Er mann som traff en jente på Tinder i en annen by. Etter lang tid med dating valgte jeg å fri til henne, vi var veldig forelsket. Hun sa ja og hun ønsket å flytte til meg. I mellomtiden bodde vi hver for oss og den tiden brukte hun til å treffe eksen som også fridde til henne om jeg forstår det rett. Jeg står bedre økonomisk til samtidig er jeg veldig opptatt på å være snill og omgjengelig og god i senga (bruker alltid mye tid på å faktisk få henne til klimaks, holder lenge og godt over snittet utstyrt, for stor som hun kommenterte i begynnelsen). Det som plager meg er tanken på at hun rotet med en annen spesielt med min forlovelsesring på. Hun sa ikke noe til meg. Senere begynner hun å påstå at hun ble dopet, at planen ikke var å ligge med han, men mye hun sier går imot sin egen argumentasjon. F.eks.når jeg spør om det hadde endret noe dersom jeg var tydeligere på at dersom hun treffer andre er det over for min del, svarte hun at da ville hun ikke møte han, samtidig sverger hun på at det ikke var intensjonen ved å møte han. Det er flere ting hun sier som ikke henger på greip. Jeg kunne ikke drømt om å være utro, er 100% fornøyd med henne og det vi har og skjønner ikke hvordan det kunne tiltale henne. Jeg har bestemt meg for å hjelpe henne psykisk men hun har en del motstand og blir ganske provosert om jeg forsøker å gå inn på temaet, spesielt når jeg forklarer det som ikke henger på greip. Har fått henne til å gå til politiet siden hun påstår at hun ble dopet (for overstadig beruset ihth) men jeg sliter litt med å tro på det hele selv siden hun møtte han neste dag mm. For meg er det et ultimatum at hun legger alle kortene på bordet og får meg til å skjønne hvordan hun orket å ha samleie med en annen etter å ha opplevd meg og ikke minst etter at man fridde og fikk ja. Hvordan forholder jeg meg til dette og fins det noen tips for å få henne til å legge ting på bordet, uten fortellinger og fordreininger? Bør jeg gå videre selv om man bortsett fra dette er fornøyd med forholdet? Anonymkode: 0a635...675
BE28 Skrevet 19. desember 2023 #2 Skrevet 19. desember 2023 Så dama di var utro kjapt etter at hun har gitt deg sitt ja? Det hadde vært en hjertesorg for meg uten like og jeg kunne aldri sett personen i øynene igjen. 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #3 Skrevet 19. desember 2023 Traff dame på tinder, datet lenge og så fridde du. Hun traff eksen sin som også fridde? Hun hadde sex med eksen sin, men kommer med et hav av unnskyldninger og ønsker ikke å prate om det? Les gjennom det du har skrevet selv noen ganger - så forstår du det selv. Det jeg ikke forstår er at du frir i datingfasen? Anonymkode: 193f2...cbe 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #4 Skrevet 19. desember 2023 Tinderkvalitet = tinderkvalitet. Anonymkode: daeea...3a1 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #5 Skrevet 19. desember 2023 Du fridde til henne menst dere datet? Hadde dere møttes enda ? Anonymkode: 304e3...36a
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #6 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Traff dame på tinder, datet lenge og så fridde du. Hun traff eksen sin som også fridde? Hun hadde sex med eksen sin, men kommer med et hav av unnskyldninger og ønsker ikke å prate om det? Les gjennom det du har skrevet selv noen ganger - så forstår du det selv. Det jeg ikke forstår er at du frir i datingfasen? Anonymkode: 193f2...cbe Hun ønsker å prate om det men har levert anmeldelse osv.prøver å støtte henne men har ikke overbevist. Er jo litt bekymret for at anmeldelsen er falsk. Men det er mye som ikke henger på greip, men det som får meg til å stusse over hennes valg med å treffe han er hvorfor gidde? En kvinne møter en fyr som er knallgod i senga i tillegg til økonomisk uavhengig/har ting på stell og frir til henne da orker man vel ikke å møte en lavmåls, gjennomsnittlig fyr som man er ferdig med? Anonymkode: 0a635...675
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #7 Skrevet 19. desember 2023 Og dette kvinnemennesket er du sammen med fordi? Anonymkode: 754d6...811
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #8 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du fridde til henne menst dere datet? Hadde dere møttes enda ? Anonymkode: 304e3...36a Ja, 3 uker med daglig kommunikasjon i mellom. Ikke lenge men lenge nok for min del. Anonymkode: 0a635...675
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #9 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og dette kvinnemennesket er du sammen med fordi? Anonymkode: 754d6...811 Hun er ellers bra, mye stemmer og har en anelse om at hun trenger hjelp, profesjonell hjelp. Anonymkode: 0a635...675
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #10 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, 3 uker med daglig kommunikasjon i mellom. Ikke lenge men lenge nok for min del. Anonymkode: 0a635...675 Du fridde etter tre uker? Jeez. Anonymkode: b3055...716 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #11 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun er ellers bra, mye stemmer og har en anelse om at hun trenger hjelp, profesjonell hjelp. Anonymkode: 0a635...675 Det tror jeg du også trenger... Anonymkode: b3055...716 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #12 Skrevet 19. desember 2023 Er fullstendig tragisk dersom hun skal konstruere et overgrep for å ikke miste deg. Stakkars eksen dersom han må gjennom dette. Er denne dama spesielt pen? Har selv fått flere 9er og 10er damer på kroken. Litt til min store overraskelse, da jeg selv ser på meg som 7er eller 8er. Alle gangene (2 lengre forhold + 3-4 kortvarige relasjoner) skjønte jeg grunne etter en stund, det var damer med issues. Sånn høres det ut i denne saken også. Anonymkode: ac7bf...ea5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #13 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du fridde etter tre uker? Jeez. Anonymkode: b3055...716 Holdt kontakt over distanse rundt 5 mnd Anonymkode: 0a635...675
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #14 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er fullstendig tragisk dersom hun skal konstruere et overgrep for å ikke miste deg. Stakkars eksen dersom han må gjennom dette. Er denne dama spesielt pen? Har selv fått flere 9er og 10er damer på kroken. Litt til min store overraskelse, da jeg selv ser på meg som 7er eller 8er. Alle gangene (2 lengre forhold + 3-4 kortvarige relasjoner) skjønte jeg grunne etter en stund, det var damer med issues. Sånn høres det ut i denne saken også. Anonymkode: ac7bf...ea5 Tenker det samme, vil ikke være en uinformert medløper så vil helst være sikker. hun er vel 8-10 alt avhengig av preferanse. Genetisk sett fra et pragmatisk ståsted meget bra. Men så er det disse issues, å ikke legge frem å fikle med forklaringer som på en måte ikke henger på greip skaper stort tvil. Rart at det er som regel peneste som har de største issues og som ikke klarer å holde seg på matta. Kan godt hende hun bare ville ha en plan b, om det ikke funket mellom oss men det kunne hun fortalt før hun sa ja, eller spesielt etterpå fremfor å anklage for neddopet voldtekt som kan skape større problemer for fyren enn bare politi. Anonymkode: 0a635...675
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #15 Skrevet 19. desember 2023 Dette er sprøtt, selv for et troll å være. Anonymkode: 304e3...36a
Goodtimes Skrevet 19. desember 2023 #16 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): holder lenge og godt over snittet utstyrt Bra relevans for innlegget der altså. 🤝 Angående dama, så høres det ikke akkurat ut som noe å samle på.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #17 Skrevet 19. desember 2023 Goodtimes skrev (24 minutter siden): Bra relevans for innlegget der altså. 🤝 Angående dama, så høres det ikke akkurat ut som noe å samle på. Har jo relevans, altså det er helt ubegripelig at hun skal drive å Jokke på mr medium når hun allerede har sikret seg noe som ifølge henne var ønsket og helt vilt Anonymkode: 0a635...675
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå