AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #1 Skrevet 19. desember 2023 Hvilken app er det som bruker frukt/grønnsaker som målestokk på hvor stor baby er? Hvilken app anbefaler du for å følge graviditeten? Anonymkode: c331b...4a7
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #2 Skrevet 19. desember 2023 Preglife. Anonymkode: d436c...ba7
IkkeStudentLenger Skrevet 19. desember 2023 #3 Skrevet 19. desember 2023 Nørs er best synes jeg, den har innhold som er sikret av Norsk helsepersonell, fører norsk standard for ukestelling, og har ukesoversikt på størrelse på baby. Den bruker ikke frukt, men en tegning av utviklingen på baby samt lengde og vekt på baby uke for uke. Den har god funksjonalitet for å tracke egen vekt, babys vekt/lengde/hodeomkrets når baby er født, og god rieteller når fødsel starter.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #4 Skrevet 19. desember 2023 Både preggers og preglife bruker frukt. Preggers har også sammenligning med diverse annet, feks dyr. Jeg kjenner ikke preglife så godt, så vet ikke om den også har det. Jeg har både Nørs og preggers, og syns det fungerer bra. Nørs er informativ, mens preggers er gøy. Anonymkode: fa019...0b3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #5 Skrevet 19. desember 2023 Ovia baby. Jeg brukte den kun for frukt Anonymkode: 410e4...a50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå