AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #1 Del Skrevet 19. desember 2023 Er på jobb i Tromsø så har ikke tid å se på alle butikkene, så tenkte å høre her. Trenger svart strømpebukse (sånn tynn, dere vet), til å ha under kjole. Problemet er bare at mange av strømpebuksene jeg har sett er så kort på magen at de er under naveln og ruller seg da raskt ned til under «bilringen» og det er så irriterende😅 jeg har ikke stor mage, men har litt mage, så vil ha strømpebukse som går litt opp til navlen eller over. Trenger strømpebukse i størrelse 42. Noen som kan tipse om butikk/strømpebukse de er fornøyd med? Gjerne send bilde av embalasjen. Takk! Anonymkode: 3be4e...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #2 Del Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er på jobb i Tromsø så har ikke tid å se på alle butikkene, så tenkte å høre her. Trenger svart strømpebukse (sånn tynn, dere vet), til å ha under kjole. Problemet er bare at mange av strømpebuksene jeg har sett er så kort på magen at de er under naveln og ruller seg da raskt ned til under «bilringen» og det er så irriterende😅 jeg har ikke stor mage, men har litt mage, så vil ha strømpebukse som går litt opp til navlen eller over. Trenger strømpebukse i størrelse 42. Noen som kan tipse om butikk/strømpebukse de er fornøyd med? Gjerne send bilde av embalasjen. Takk! Anonymkode: 3be4e...602 Etter 4 barn har jeg fått litt bilring som fin-strømpebuksene elsker å rulle seg under 🙈😅 Anonymkode: 3be4e...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #3 Del Skrevet 19. desember 2023 Da har du for liten størrelse... riktig størresle ruller ikke.. Anonymkode: 3db58...e9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #4 Del Skrevet 19. desember 2023 Tips: Ta en tight hold-in truse eller body over strømpebuksa. Når jeg gjør det, så unngår jeg at strømpebuksa ruller... Anonymkode: 5c981...501 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #5 Del Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Tips: Ta en tight hold-in truse eller body over strømpebuksa. Når jeg gjør det, så unngår jeg at strømpebuksa ruller... Anonymkode: 5c981...501 Det var kjempelurt, takk! Anonymkode: 3be4e...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #6 Del Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det var kjempelurt, takk! Anonymkode: 3be4e...602 Ja, genialt tricks! ☺️ ikke supersexy, men løser problemet...😅 Anonymkode: 5c981...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 19. desember 2023 #7 Del Skrevet 19. desember 2023 Ta en størrelse større,da ruller den ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #8 Del Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tips: Ta en tight hold-in truse eller body over strømpebuksa. Når jeg gjør det, så unngår jeg at strømpebuksa ruller... Anonymkode: 5c981...501 Ja. body er glimrende helt til man må på do og tisse? Da må man i så fall ha en strømpebukse med åpning i skrittet, og det går selvfølgelig an. Anonymkode: 0d14e...87a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #9 Del Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja. body er glimrende helt til man må på do og tisse? Da må man i så fall ha en strømpebukse med åpning i skrittet, og det går selvfølgelig an. Anonymkode: 0d14e...87a Jeg bruker body med hemper i skrittet. Da går toalettbesøk betydelig enklere...☺️ Anonymkode: 5c981...501 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 20. desember 2023 #10 Del Skrevet 20. desember 2023 Jeg er positivt overrasket over denne strømpebuksa fra Cubus: https://cubus.com/no/p/1-pk-hold-in-strompebukse-i-40-denier-svart-undertoy-strompebukser-dameklar/7346061_F990 Ellers er denne fra Oroblu (også hos Cubus) min favoritt, den sitter fantastisk godt uten å være ubehagelig stram: https://cubus.com/no/p/1-pk-shock-up-light-strompebukse-i-20-denier-svart-undertoy-strompebukser-dameklar/7061452_F990 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 21. desember 2023 #11 Del Skrevet 21. desember 2023 Bruker kun Lindex sine holdin strømpebukse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå