Gå til innhold

Strømpebukse som ikke ruller ned (Tromsø)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er på jobb i Tromsø så har ikke tid å se på alle butikkene, så tenkte å høre her. 
Trenger svart strømpebukse (sånn tynn, dere vet), til å ha under kjole. Problemet er bare at mange av strømpebuksene jeg har sett er så kort på magen at de er under naveln og ruller seg da raskt ned til under «bilringen» og det er så irriterende😅 jeg har ikke stor mage, men har litt mage, så vil ha strømpebukse som går litt opp til navlen eller over.  Trenger strømpebukse i størrelse 42. 
Noen som kan tipse om butikk/strømpebukse de er fornøyd med? Gjerne send bilde av embalasjen. 
Takk! 

Anonymkode: 3be4e...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er på jobb i Tromsø så har ikke tid å se på alle butikkene, så tenkte å høre her. 
Trenger svart strømpebukse (sånn tynn, dere vet), til å ha under kjole. Problemet er bare at mange av strømpebuksene jeg har sett er så kort på magen at de er under naveln og ruller seg da raskt ned til under «bilringen» og det er så irriterende😅 jeg har ikke stor mage, men har litt mage, så vil ha strømpebukse som går litt opp til navlen eller over.  Trenger strømpebukse i størrelse 42. 
Noen som kan tipse om butikk/strømpebukse de er fornøyd med? Gjerne send bilde av embalasjen. 
Takk! 

Etter 4 barn har jeg fått litt bilring som fin-strømpebuksene elsker å rulle seg under 🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du for liten størrelse... riktig størresle ruller ikke.. 

Anonymkode: 3db58...e9f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: Ta en tight hold-in truse eller body over strømpebuksa. Når jeg gjør det, så unngår jeg at strømpebuksa ruller...

Anonymkode: 5c981...501

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Tips: Ta en tight hold-in truse eller body over strømpebuksa. Når jeg gjør det, så unngår jeg at strømpebuksa ruller...

Det var kjempelurt, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det var kjempelurt, takk!

Ja, genialt tricks! ☺️ ikke supersexy, men løser problemet...😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja. body er glimrende helt til man må på do og tisse? Da må man i så fall ha en strømpebukse med åpning i skrittet, og det går selvfølgelig an.

Anonymkode: 0d14e...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja. body er glimrende helt til man må på do og tisse? Da må man i så fall ha en strømpebukse med åpning i skrittet, og det går selvfølgelig an.

Anonymkode: 0d14e...87a

Jeg bruker body med hemper i skrittet. Da går toalettbesøk betydelig enklere...☺️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er positivt overrasket over denne strømpebuksa fra Cubus: https://cubus.com/no/p/1-pk-hold-in-strompebukse-i-40-denier-svart-undertoy-strompebukser-dameklar/7346061_F990

Ellers er denne fra Oroblu (også hos Cubus) min favoritt, den sitter fantastisk godt uten å være ubehagelig stram: https://cubus.com/no/p/1-pk-shock-up-light-strompebukse-i-20-denier-svart-undertoy-strompebukser-dameklar/7061452_F990

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...