AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #1 Skrevet 19. desember 2023 Er sammen med en dame hvor jeg føler det mangler litt seksuelt. Hun foretrekker mest en stilling og er den type dame som ikke klarer å nå orgasme, til tross at hun tar på seg selv. Hun er også relativt forsiktig og som regel jeg som må "ta" meg til rette og ta initiativet til sex, selv når hun er veldig kåt(har syklus). Jeg tenner også veldig på analsex, men tror det aldri kommer til å skje med hun her. Vi har god dialog om sex og jeg har hintet litt til hva jeg liker og gjort god innsats for at hun skal slappe av. Mye vorspiel og massasje osv, men har nå skjønt at det bare er sånn hun er. Hun har feks aldri tatt initiativet til blowjob, selv om jeg tidligere har hintet til at jeg liker det. Men kan jeg forvente å finne en jeg passer sammen med perfekt seksuelt og ellers som person? Eller er det heller mer sjeldent at man er så "heldig" at alt klaffer, både på det seksuelle og personlige plan? Årsaken til at jeg er nysgjerrig er for de at alle damen jeg har vært sammen med, så har enten det seksuelle ikke funket helt eller så har det vært andre ting som har kræsjet! Er jeg bare så ekstremt uheldig ? Blir jo dumt å gjøre det slutt med hun her, når vi har det så fint sammen ellers. Bare så synd at jeg aldri for oppleve at begge deler funker bra, altså både det seksuelle og personlige. Anonymkode: c0994...116 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #2 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er sammen med en dame hvor jeg føler det mangler litt seksuelt. Hun foretrekker mest en stilling og er den type dame som ikke klarer å nå orgasme, til tross at hun tar på seg selv. Hun er også relativt forsiktig og som regel jeg som må "ta" meg til rette og ta initiativet til sex, selv når hun er veldig kåt(har syklus). Jeg tenner også veldig på analsex, men tror det aldri kommer til å skje med hun her. Vi har god dialog om sex og jeg har hintet litt til hva jeg liker og gjort god innsats for at hun skal slappe av. Mye vorspiel og massasje osv, men har nå skjønt at det bare er sånn hun er. Hun har feks aldri tatt initiativet til blowjob, selv om jeg tidligere har hintet til at jeg liker det. Men kan jeg forvente å finne en jeg passer sammen med perfekt seksuelt og ellers som person? Eller er det heller mer sjeldent at man er så "heldig" at alt klaffer, både på det seksuelle og personlige plan? Årsaken til at jeg er nysgjerrig er for de at alle damen jeg har vært sammen med, så har enten det seksuelle ikke funket helt eller så har det vært andre ting som har kræsjet! Er jeg bare så ekstremt uheldig ? Blir jo dumt å gjøre det slutt med hun her, når vi har det så fint sammen ellers. Bare så synd at jeg aldri for oppleve at begge deler funker bra, altså både det seksuelle og personlige. Anonymkode: c0994...116 Jeg er kvinne og sikkert ikke den beste til å svare. Men jeg har hele tiden fått høre at jeg er full pakke på damefronten. Jeg liker sex, tar initiativ til sex, kjenner meg selv og kroppen min ganske godt, vet hva jeg liker samtidig som jeg er åpen for å prøve noe annet om partner virkelig vil. Eneste jeg kan si er at selvfølgelig kan du finne ei dame som passer deg bedre. Det spørst hvor viktig sexlivet ditt er for ditt generelle ve og vel? Kan du leve resten av livet ditt med slik det er nå? Jeg har også flere venninner som ikke liker å gi oralsex, ivertfall ikke komme i munnen, noen har regler for hygiene slik at sexen blir lite spontan, noen har lav lyst fra naturens side, noen er usikker på kroppen sin, noen liker ikke å bidra, noen føler mye skam knytt til sex og lyst, noen liker bdsm, og noen er som meg. Anonymkode: 975c2...43b 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #3 Skrevet 19. desember 2023 Siden du har preferanser som analsex og at kvinnen skal få orgasme uten at DU gjør noe for at hun skal få det, så vil du ikke finne noen som er "perfekt" i senga for deg nei. Det er fåtallet kvinner som er interessert i analsex og de få som er åpen for det pleier å synes det holder med en gang hvert fjerde år. Skal mye til å finne nåla i høystakken som syns jevnlig analsex er ok. Og få kvinner kommer av penetrering. Om de må fingre seg selv til orgasme hver gang dere ligger er det ikke så rart at de mister tenningen og ikke kommer. En mann som slikker damen til orgasme, fingrer henne til orgasme og evn bruker leketøy på henne mens de knuller er hva som er en god sexpartner for kvinner. Anonymkode: 522bb...0a6 9 10
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #4 Skrevet 19. desember 2023 Synes man kan forvente sex og sex-liv i et forhold Synes ikke man kan forvente anal-sex og andre spesielle interesser i et forhold Så tenker jeg at dersom man mener at å ta dama i bæsjehullet er viktig for forholdet, så sier det mye mer om trådstarter enn om dama. Anonymkode: dd7c3...10b 8
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #5 Skrevet 19. desember 2023 Tja. Aner ikke om det er vanlig. Noen legger jo veldig mye mer i sex en hva andre gjør også. Selv er vi «full klaff» seksuelt, selvom vi har sex veldig sjelden. Kan det være at dine forventninger kanskje er litt urealistiske? Anonymkode: 3a7e0...560 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #6 Skrevet 19. desember 2023 Du vil ha blowjobs og analsex, og hun vil ikke selv om du hinter. Sånn hinting er så utrolig turn off. Det gir ikke akkurat lyst til å utføre de aktiviteter det hintes til.. Anonymkode: 20340...132 2 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #7 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Siden du har preferanser som analsex og at kvinnen skal få orgasme uten at DU gjør noe for at hun skal få det, så vil du ikke finne noen som er "perfekt" i senga for deg nei. Det er fåtallet kvinner som er interessert i analsex og de få som er åpen for det pleier å synes det holder med en gang hvert fjerde år. Skal mye til å finne nåla i høystakken som syns jevnlig analsex er ok. Og få kvinner kommer av penetrering. Om de må fingre seg selv til orgasme hver gang dere ligger er det ikke så rart at de mister tenningen og ikke kommer. En mann som slikker damen til orgasme, fingrer henne til orgasme og evn bruker leketøy på henne mens de knuller er hva som er en god sexpartner for kvinner. Anonymkode: 522bb...0a6 haha, komisk at du kommer med slike idiotiske påstander. Jeg gjør ganske god innsats skal jeg love deg. Hun har til og med sagt at hun er imponert over at jeg innimellom holder ut så lenge. Jeg fingerer og slikker mye. Som jeg skrev, bruker ofte mye tid på vorspiel. Men du virker jo ikke helt oppegående og litt fiendtlig, så du skal få lovt til å tro hva du vill. Du har sikkert seksuelle preferanser du også når det kommer til menn, men du er vel for dum til å innse det Anonymkode: c0994...116 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #8 Skrevet 19. desember 2023 Du kan nok ikke forvente at hun endrer personlighet. Vend deg til sugejobb på bursdagen, og glem rompe. Spør deg selv om det er et liv du kan leve. Livet er mer enn perfekt sex, og du sier heller ikke at sexen er direkte dårlig. Det hadde vært verre. Når det er sagt, uerfarne damer eller damer som aldri tar insj er utrolig lite attraktivt. Kjedelig å ha sex med en potetsekk. Anonymkode: 1ce72...cd0 2
Andro Skrevet 19. desember 2023 #9 Skrevet 19. desember 2023 Manglende seksuell match er nei til forhold for min del. Å respektere andres grenser er et must. Liker hun ikke analsex og blowjobs så maser du ikke mer om det. Enten aksepterer du henne akkurat som hun er, eller så går du videre. Håper at dere har mye fysisk nærhet som ikke har sex eller erotikk som mål. Jeg elsker f.eks. massasje, men bare når den som masserer ikke ser det som noe seksuelt. Likevel gir det en følelse av økt nærhet og tillit, som er viktig også i seksuelle situasjoner. Mine seksualpreferanser er sære og drøye, og ikke for alle. De det ikke passer for, de passer ikke sammen med meg. Sex er en viktig del av et kjæresteforhold for meg, og jeg ville ikke gått inn i et forhold uten at det klaffet. 5
Pingvinen Skrevet 19. desember 2023 #10 Skrevet 19. desember 2023 Det er viktig for meg at man passer sammen seksuelt. Ikke nødvendigvis 100%, men ganske nær. Jeg sier før sex blir aktuelt at å bli slikket ikke gir meg noe, men at jeg gjerne suger om han liker det. Og at anal er helt utelukket. At jeg liker vaniljesex. Men at jeg er glad I sex når jeg er i forhold. Og at jeg tenner på naturlig hårete menn. Sånn hinting er bare irriterende 2
Blåjojo Skrevet 19. desember 2023 #11 Skrevet 19. desember 2023 Hva sier hun når dere snakker om disse tingene da? Om det er et relativt ferskt forhold, eller dere er unge, så kan det vel være muligheter for at ting blir bedre. Men du må slutte å hinte om dine ønsker! Er du voksen nok til å ha sex, så bør du også være voksen nok til å ytre dine ønsker på en ok måte. Noen trenger mange år på å bli klar for analsex, og noen blir det aldri. Men jeg er overbevist om at det finnes en mulighet for at to kan være perfekt for hverandre både seksuelt og personlighets-messig. Problemet er at noen er det helt naturlig, og andre blir det med årene.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #12 Skrevet 19. desember 2023 Finner det veldig rart (selv om jeg vet mange menn er slik) at menn legger så mye vekt i kvinnens orgasme. Hvis kvinnen nyter, hva gjør det om hun får orgasme eller ikke? Skjønner det er kjedelig med ei sjøstjerne som ikke viser tegn til nytelse eller ei som selv er skuffet over å ikke få orgasme, men ei som nyter uavhengig av orgasme blir jo noe annet. Når det er sagt: for meg er det viktig at sexen klaffer opp mot 100%. Sex er for meg en viktig del av et forhold og et dårlig sexliv vil ikke veies opp av at alt annet er bra. Jeg har endt tidligere forhold på grunn av manglende eller dårlig sex. Det tar faktisk ikke så lang tid før et dårlig sexliv (annet enn naturlige svingninger i lyst som følge av stress, jobb, barn og andre ytre påvirkninger) påvirker forholdet i sin helhet. Det mangler liksom noe. Jeg var sammen med min mann i mange år før jeg fikk min første orgasme av penetrering (aldri opplevd det med tidligere partnere). Det skjedde ikke før jeg var gravid med det tredje barnet vårt, 15 år inn i forholdet. Nå får jeg innimellom orgasme av penetrering, men som oftest må det ytre stimuli til. De første årene fikk jeg heller ikke orgasme av ytre stimuli hvis han penetrerte meg samtidig. Da måtte vi stimulere meg til orgasme først. Følte jeg orgasmepress eller orgasmejag tok det laaaaang tid. Nå bruker jeg få sekunder på orgasme av ytre stimuli alene, ganske kort tid på orgasme av ytre stimuli og penetrering og litt lengre tid (samt at det er en del som skal klaffe) for orgasme av penetrering alene. Kan også få orgasme kun av å knipe, men det tar litt tid og krever fokus. Poenget er at man kan utvikle seg mye seksuelt når det kommer til å bli kjent med egen kropp, nytelse og tenning sammen med partner. Når det kommer til preferanser, kinks og fetisjer kan også folk endre seg i løpet av livet, men det er så absolutt ikke sikkert at en person som er negativ til analsex noensinne vil bli positiv til det. Man må nesten gå ut fra at det aldri skjer hvis partneren er negativ til det, og ikke vente i spenning på at det en dag kanskje skjer. Jeg selv liker analsex godt, både å gi og å få, så vi har analsex ganske ofte. Jeg hadde klart meg uten og hadde ikke forkastet forholdet på grunn av manglende analsex, men jeg liker veldig godt at det er en del av vårt sexliv. Det er mange kinks jeg har vært skeptisk eller negativ til som jeg nå nyter til det fulle. Jeg trengte bare litt tid og god kommunikasjon rundt det. Nå er vel jeg en ganske så fri seksualpartner. Jeg er åpen for det aller meste, har høy sexlyst, tar initiativ, elsker blowjobs og er opptatt av felles nytelse. Nyter mannen min det, så er jeg med 100%. Bare gi meg litt tid hvis det er noe som ikke faller naturlig for meg. Per nå så er petplay, bæsj og spy det eneste jeg så absolutt ikke er åpen for. Så selv om jeg kanskje hadde matchet deg bedre sexyelt, så er det langt fra sikkert at jeg ville ha vært en passende partner for deg. Kanskje har vi ikke samme humor, verdier, interesser, mål for livet etc. Kanskje er vi totalt krasj på alt det andre, og da er sjansen stor for at sexen ville ha blitt påvirket negativt over tid også. Akkurat slik som det er andre veien, at hvis sexen er dårlig over tid kan det påvirke resten av forholdet negativt. Du kan velge å ta sjansen på å finne hun som matcher deg 100%, akkurat som jeg og min mann har det, for det unner jeg alle å oppleve. Likevel er det en sjanse, for realiteten er at ikke alle får oppleve det. Så du må finne ut hva som er viktigst for deg. Kan du være tilfreds og lykkelig i forholdet slik du er nå? Eller vil manglende tilfredsstillelse seksuelt bli for negativt på lang sikt? Anonymkode: bf313...7f6 2 3
1000x Skrevet 19. desember 2023 #13 Skrevet 19. desember 2023 100% fornøyd blir du aldri, det bør du akseptere med det samme. Det viktigste er at du har det bra, og samtidig har noe å se fram til, noe du ønsker og tror du kan få oppleve med henne.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #14 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er sammen med en dame hvor jeg føler det mangler litt seksuelt. Hun foretrekker mest en stilling og er den type dame som ikke klarer å nå orgasme, til tross at hun tar på seg selv. Hun er også relativt forsiktig og som regel jeg som må "ta" meg til rette og ta initiativet til sex, selv når hun er veldig kåt(har syklus). Jeg tenner også veldig på analsex, men tror det aldri kommer til å skje med hun her. Vi har god dialog om sex og jeg har hintet litt til hva jeg liker og gjort god innsats for at hun skal slappe av. Mye vorspiel og massasje osv, men har nå skjønt at det bare er sånn hun er. Hun har feks aldri tatt initiativet til blowjob, selv om jeg tidligere har hintet til at jeg liker det. Men kan jeg forvente å finne en jeg passer sammen med perfekt seksuelt og ellers som person? Eller er det heller mer sjeldent at man er så "heldig" at alt klaffer, både på det seksuelle og personlige plan? Årsaken til at jeg er nysgjerrig er for de at alle damen jeg har vært sammen med, så har enten det seksuelle ikke funket helt eller så har det vært andre ting som har kræsjet! Er jeg bare så ekstremt uheldig ? Blir jo dumt å gjøre det slutt med hun her, når vi har det så fint sammen ellers. Bare så synd at jeg aldri for oppleve at begge deler funker bra, altså både det seksuelle og personlige. Anonymkode: c0994...116 Utrolig kjedelig. Dump Anonymkode: f0c73...2e5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #15 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): haha, komisk at du kommer med slike idiotiske påstander. Jeg gjør ganske god innsats skal jeg love deg. Hun har til og med sagt at hun er imponert over at jeg innimellom holder ut så lenge. Jeg fingerer og slikker mye. Som jeg skrev, bruker ofte mye tid på vorspiel. Men du virker jo ikke helt oppegående og litt fiendtlig, så du skal få lovt til å tro hva du vill. Du har sikkert seksuelle preferanser du også når det kommer til menn, men du er vel for dum til å innse det Anonymkode: c0994...116 Jøss, jeg traff visst en nerve. Anonymkode: 522bb...0a6 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #16 Skrevet 19. desember 2023 Hvor viktig det er for deg, er det jo bare du som kan svare på. Det er veldig viktig for meg. 100% er høyt krav, litt kan man vel fire på - men jeg har HØYE krav. Jeg hadde ikke gått inn i et forhold om det var så kræsj som det er med dere. Jeg mister faktisk helt interessen da. Er man mindre interessert i sex, så bryr man seg jo mindre, da er andre ting viktigere og man kan leve med det. Men: pass deg for å akseptere for mye i forelskelsesfasen. Jeg ser jo nok av innlegg bare på KG hvor man har slått seg til ro med mindre bra sex fordi alt annet er så bra, i forelskelsesfasen får man jo gjerne mer ut av sexen uansett. Men etter ti år.. det kan gjøre deg virkelig ulykkelig Anonymkode: d8461...1a3 2 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #17 Skrevet 19. desember 2023 Jeg tror det er vanskelig å finne en person man passer 100% med seksuelt, og vil si jeg selv har et fantastisk sexliv med partner som passer meg rundt 80% seksuelt. Det er ganske så mye, og å ha noen fantasier og noen ønsker jeg ikke får oppfylt i denne partneren, av kjærlighet, forståelse og omtanke for ham, og modenhet til å være villig til å møtes godt på alt vi kan møtes i og villighet til å legge bort det som ikke begge to kan tenne på/nyte, det medfører at jeg føler meg veldig tilfreds seksuelt sett. Selv om vi altså ikke er på 100% match. Jeg vet at han ser det på samme måte. Analsex er for eksempel noe han også kunne ønske seg, men jeg kan ikke nyte analsex, og da har han heldigvis mer kjærlighet og omtanke for meg, og fokus på det vi kan nyte begge, enn å ha fokus på at akkurat dette mangler. Han vil jo ikke utsette meg for sex jeg ikke ønsker eller nyter, for har såpass god seksuell forståelse og modenhet at han ikke engang ønsker sex vi ikke begge nyter. Selv om han gjerne skulle ønske at jeg også ønsket og nøt analsex. Han er en for bra mann til å mene at jeg likevel burde ha analsex med ham for hans skyld, på min bekostning. Sex vi ikke begge ønsker og nyter er noe vi begge aksepterer at ikke er en del av vårt sexliv. Å få absolutt alt i en partner bør man nok ikke forvente. Jeg lever utrolig bra med rundt 80% seksuell match, fordi min innstilling er at det er svært svært bra, og holder fokus på det bra, ikke på hva som "mangler". Anonymkode: 01f8f...232
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #18 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jøss, jeg traff visst en nerve. Anonymkode: 522bb...0a6 Du svarte uten å lese hovedinnlegget ordentlig. Da treffer du heller ikke sprsielt bra. Anonymkode: 11348...ee7 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #19 Skrevet 19. desember 2023 Det er viktig. Anonymkode: eb810...149
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #20 Skrevet 19. desember 2023 Jeg tror ikke det er så viktig å treffe 100% på alle kinks. Spørsmålet jeg ville stilt er om dere har omtrent samme behov. Det blir tungt hvis hun har mye mindre sexdrift. Det varierer fra kvinne til kvinne. Mannen kan bare påvirke en del ved å være en god partner, men hun må også ha en egen sexdrift i bunn. Anonymkode: 11348...ee7 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå