AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #1 Skrevet 19. desember 2023 Jeg venter mitt tredje barn. Jeg har to fra før. med begge gikk jeg til uke 42+0 før jeg ble igangsatt og jeg revnet mye med begge (store babyer) Nå er jeg som sagt gravid på nytt og regner egentlig med at jeg kommer til å gå langt over termin og bli igangsatt denne gangen også. Kan jeg få igangsettelse tidligere tror dere? Jeg ser ikke poenget med å vente helt til uke 42 før jeg blir igangsatt. Anonymkode: 00005...0d6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #2 Skrevet 19. desember 2023 Du må høre med jordmor og sykehuset, men vil tro du vil få dette innvilget ja, du har jo en veldig god grunn. Anonymkode: 814dc...56c
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #3 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må høre med jordmor og sykehuset, men vil tro du vil få dette innvilget ja, du har jo en veldig god grunn. Anonymkode: 814dc...56c Takk for svar jeg har bare ett inntrykk av at det er vanskelig å få igsngsettelse før det har gått så mange dager over termin Anonymkode: 00005...0d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå