mereo Skrevet 20. desember 2023 #21 Del Skrevet 20. desember 2023 Grüner skrev (19 minutter siden): Kan det være lus, da? Siden du allerede har prøvd både sjampo mot flass og sjampo mot tørr hodebunn uten hell. Trenger ikke være lus. Det kan rett og slett være at sjampoen faktisk er for «sterk» og irriterer hodebunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #22 Del Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ble helt kvitt problemet med sjampo fra Vossabia. Anonymkode: 25a25...dd1 Denne damen har jeg ikke hørt om før. Disse produktene skal jeg også prøve 😃 Anonymkode: e625c...6b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #23 Del Skrevet 28. desember 2023 Bruker shampo og balsam fra Aco for sensitiv hodebunn. Og i tillegg, hodebunnsserum fra kérastase (den grønne) hver kveld før jeg legger meg. Serumet har vært en redning for min del! Jeg kjøper flere om gangen når jeg kommer over tilbud på vita, blivakker osv. siden det er en ganske stiv pris. Anonymkode: fa417...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå