Gå til innhold

Har du en fantasi du ikke har delt med partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du, i ditt nåværende forhold, en fantasi/fetisj/kink du ikke har delt med din partner?

Hva er det og hvorfor kan du ikke være åpen med partner om det? 

Det virker som mange ikke tør å dele alle sine fantasier, fetisjer eller kinks med sin partner. Noen åpner seg etter hvert og andre kan gå hele forholdet uten å være åpen om dette. Både jeg og min partner har våre fantasier (hvor vi skiller mellom fantasier vi håper på å få oppleve og fantasier som skal få forbli fantasi), fetisjer og kinks. Disse er vi helt åpne om til hverandre. Det beriker vårt sexliv og bidrar til at vi lettere kan tilpasse oss hverandre. Vi er trygge på hverandre og er generelt frisluppet og åpen når det kommer til egen seksualitet.

Mannen hadde én kink han brukte litt tid på å åpne seg om og det var å bli tatt med strapon. Det handlet ikke om at han var redd for min reaksjon, men det handlet om egen skam. Den skammen forsvant raskt etter at han åpnet seg om det og vi prøvde det ut noen ganger. At han likte analstimuli var han åpen om fra start. 

Anonymkode: 127bc...f48

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg har samme kink som din mann og fortalte det ikke i mitt forrige forhold. Når jeg får meg dame igjen skal jeg hinte mere om det😊

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Fjespromping, det er noe jeg kommer til å holde for meg selv, er for flaut å fortelle kona om noe sånt.

Anonymkode: 79425...57c

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Fjespromping, det er noe jeg kommer til å holde for meg selv, er for flaut å fortelle kona om noe sånt.

Anonymkode: 79425...57c

Er det? Må innrømme at jeg aldri har hørt om dette fenomenet før. 

Vil du bli prompet på eller prompe på hennes ansikt?

Anonymkode: 45ee6...4c7

• Liker 1
Skrevet
Klown skrev (2 timer siden):

Ja. Jeg har samme kink som din mann og fortalte det ikke i mitt forrige forhold. Når jeg får meg dame igjen skal jeg hinte mere om det😊

Si det tidlig. Dette er ikke noe jeg kunne vært med på. Er prippen og hverken hans eller min anal er med i mitt sexliv. Kunne levd med at han hadde noe inni der, men ikke noe som jeg måtte ordne med. 

Anonymkode: b1656...1d2

• Nyttig 2
Skrevet
Klown skrev (3 timer siden):

Min mann har heller aldri vært åpen om dette til tidligere partnere, så det var først med meg han følte seg trygg nok samt ikke var bekymret for min reaksjon. På en måte så angrer han på at han gikk så mange år uten å få oppleve dette (for det er virkelig noe han nyter), men samtidig er han glad for at denne døra ble åpnet med meg og for at han fortsatt, i voksen alder, kan finne nye former for nytelse. 

Jeg tenker at du ikke trenger å hinte så mye… spør rett ut hva hun tenker om gjensidig anallek - om det er noe hun tenner på eller ønsker å prøve. 

• Liker 3
Skrevet

Ja. Er redd det vil skape avstand ettersom jeg vet hvor han står, så det er aldri noe som kommer til å settes ut i liv. Dessverre. 

• Hjerte 1
Skrevet
anonymLala skrev (26 minutter siden):

Ja. Er redd det vil skape avstand ettersom jeg vet hvor han står, så det er aldri noe som kommer til å settes ut i liv. Dessverre. 

Hva er det da? Føler du deg tilfreds med sexen så lenge du aldri får oppleve det?

I vårt forhold erfarer vi begge at om den ene har en fantasi eller en kink som den andre ikke vil leve ut, så kan vi bruke det som en felles greie når vi har sex. Mannen ønsker meg som midtpunkt i gangbang. Se meg nyte og tilfredsstille mange menn samtidig. Jeg ønsker ikke dette, men vi kan fint snakke høyt om det under sex, for det tenner ham veldig å høre meg snakke om det. Da får han tildels levd ut sin fantasi og jeg slipper å gjennomføre det i virkeligheten. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Si det tidlig. Dette er ikke noe jeg kunne vært med på. Er prippen og hverken hans eller min anal er med i mitt sexliv. Kunne levd med at han hadde noe inni der, men ikke noe som jeg måtte ordne med. 

Helt uenig.

Hadde min mann sagt dette var noe han tente på helt i starten, ville jeg avskrevet det.

Hadde han sagt det etter at han viste at han prioriterte min tenning, så ville jeg blitt med på det. 

Anonymkode: cf7fc...fe4

• Liker 2
Skrevet

Jepp. Jeg ønsker å ha penis. Jeg er dame. Jeg ønsker ikke å være mann, kun å ha penis. Jeg ønsker å penetrere. Jeg fantaserer ofte om det, og runker klitoris når jeg er alene (ikke så lett å få til, men tenninga er så stor at det funker). Jeg ser for meg at jeg spruter når jeg kommer. 

Det har jeg ikke tenkt å dele med noen som helst, og faktisk er det ingenting jeg kan gjøre med saken heller. Jeg vil ha en ekte penis, det fungerer ikke å late som en dildo er penisen. 

Anonymkode: cb0dd...621

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jepp. Jeg ønsker å ha penis. Jeg er dame. Jeg ønsker ikke å være mann, kun å ha penis. Jeg ønsker å penetrere. Jeg fantaserer ofte om det, og runker klitoris når jeg er alene (ikke så lett å få til, men tenninga er så stor at det funker). Jeg ser for meg at jeg spruter når jeg kommer. 

Det har jeg ikke tenkt å dele med noen som helst, og faktisk er det ingenting jeg kan gjøre med saken heller. Jeg vil ha en ekte penis, det fungerer ikke å late som en dildo er penisen. 

Anonymkode: cb0dd...621

Velkommen i gjengen, jeg tror vi er mange kvinner som drømmer om å være et subjekt i en seksuell fantasi, fremfor å være et objekt :) 

Skrevet

Kinks og fetisjer er vi helt åpne om, så langt jeg vet. Men at jeg kunne tenkt meg å ligge med henne, og alle døtrene samtidig, det tier jeg foreløpig stille om. 

Anonymkode: 0d14b...96a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Kinks og fetisjer er vi helt åpne om, så langt jeg vet. Men at jeg kunne tenkt meg å ligge med henne, og alle døtrene samtidig, det tier jeg foreløpig stille om. 

Anonymkode: 0d14b...96a

Det er en fantasi jeg godt skjønner at du holder tett om. Jeg som mor hadde nok ikke taklet det noe bra, selv om jeg opplever meg selv som ganske så fri seksuelt.

• Liker 4
Skrevet

Altså. Akkurat nå så har jeg ingen fantasi på det med sex. Mulig fordi jeg har gått på en smell og er så sliten. Så jeg er kjedelig der. Men altså. Handler ikke det å gi og ta i et forhold. Hvis jeg skal tilfredsstille hans fantasi. Så går jeg. Og skal han tilfredsstille min fantasi så får jeg. Skal godt gjøres at man har akkurat samme fantasien synes jeg. Så den diskusjonen lenger opp her med at mannen hennes ser på henne som en objekt for at det er ikke hennes fantasi er helt bak mål. Slik er det i et forhold. Gi og ta. Trenger ikke å dra det negativ om mannen fordi. Jeg trur at hvis hun ikke har villa at han har skulla sagt slik under sex så har han helt sikkert slutta med det fordi han er glad i henne. 

Anonymkode: df5b7...a36

• Liker 1
Skrevet

Ja, men den deles selvsagt ikke her

Skrevet

Ja.

Ønsker dypt og inderlig å bli dominert både på soverommet og utenfor soverommet. Har en dyp lengsel etter det.

Anonymkode: 38862...2f9

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Helt uenig.

Hadde min mann sagt dette var noe han tente på helt i starten, ville jeg avskrevet det.

Hadde han sagt det etter at han viste at han prioriterte min tenning, så ville jeg blitt med på det. 

Jeg vet med meg selv at jeg uansett ikke hadde blitt med på dette. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg vet med meg selv at jeg uansett ikke hadde blitt med på dette. 

Og det er helt i orden, bare ikke anta noe om når i forløpet det passer å snakke om det. 

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er det da? Føler du deg tilfreds med sexen så lenge du aldri får oppleve det?

I vårt forhold erfarer vi begge at om den ene har en fantasi eller en kink som den andre ikke vil leve ut, så kan vi bruke det som en felles greie når vi har sex. Mannen ønsker meg som midtpunkt i gangbang. Se meg nyte og tilfredsstille mange menn samtidig. Jeg ønsker ikke dette, men vi kan fint snakke høyt om det under sex, for det tenner ham veldig å høre meg snakke om det. Da får han tildels levd ut sin fantasi og jeg slipper å gjennomføre det i virkeligheten. 

Nei, men han betyr også mer for meg. Når selv å snakke om det er noe han misliker er det sånn det må bli, men jeg skulle selvfølgelig ønske han var mer åpen. 

• Hjerte 1
Skrevet
anonymLala skrev (48 minutter siden):

Nei, men han betyr også mer for meg. Når selv å snakke om det er noe han misliker er det sånn det må bli, men jeg skulle selvfølgelig ønske han var mer åpen. 

Da håper jeg du får forbli lykkelig sammen med ham selv om fantasien ikke kan bli oppfylt. Det er lov å kjenne på sorg over det man ikke kan få oppleve, men så lenge det ikke veier tyngre enn gleden av det du får oppleve (ham), så håper jeg du kjenner det går greit 😊

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...