Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært venner med en mann i over et år, og det har vært helt uskyldig. Men i det siste har vi pratet mer og mer på meldinger, og jeg faller for han selv om jeg er gift. 

Jeg skjønte at jeg burde kutte han ut, så jeg gav beskjed om at jeg trakk meg tilbake.  

Jeg trodde utro folk var slemme og egoistiske. Jeg visste ikke at jeg kunne falle så hardt for noen uten å mene det, og at det skulle gjøre så vondt å holde seg unna. 

Anonymkode: 17ccb...cf8

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Du er ikke utro om du innser du faller for en annen og gjør tiltak og kutter han ut.

Emosjonell utroskap er å fortsette kontakten når du innser at du har slike følelser for en annen.

Så lurer jeg på ekteskapet ditt. Er du lykkelig med han du er gift med?

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har vært venner med en mann i over et år, og det har vært helt uskyldig. Men i det siste har vi pratet mer og mer på meldinger, og jeg faller for han selv om jeg er gift. 

Jeg skjønte at jeg burde kutte han ut, så jeg gav beskjed om at jeg trakk meg tilbake.  

Jeg trodde utro folk var slemme og egoistiske. Jeg visste ikke at jeg kunne falle så hardt for noen uten å mene det, og at det skulle gjøre så vondt å holde seg unna. 

Jeg har sagt det før...biologi trumfer alltid kulturelle føringer..

Hvis naturen har bestemt seg for at dere skal pares skal du slite for å holde han ute av trusa di du ja... 😂

• Liker 1
Skrevet
WhisperingWind skrev (1 minutt siden):

Du er ikke utro om du innser du faller for en annen og gjør tiltak og kutter han ut.

Emosjonell utroskap er å fortsette kontakten når du innser at du har slike følelser for en annen.

Så lurer jeg på ekteskapet ditt. Er du lykkelig med han du er gift med?

Ok takk. Men jeg føler meg utro pga tankene og fantasiene jeg har, både seksuelt og romantisk, med tanker om forholdet vi kunne ha bygget opp, og livet vårt sammen.  + at jeg savner han så mye at jeg er usikker på om jeg klarer å holde meg unna i lengden. Det jeg kan si er at vi begge har familie, og jeg har ikke lyst å føkke opp livet til barna, derfor har jeg en stor sperre for å møtes i virkeligheten på den måten. 

Har vært gift med samme mann i mange mange år, og trodde vi var lykkelige og at det var ekte kjærlighet. Vi har selvfølgelig hatt våre problemer, og har kanskje glidd litt fra hverandre. 

Skrevet
LadeJarl skrev (1 minutt siden):

Jeg har sagt det før...biologi trumfer alltid kulturelle føringer..

Hvis naturen har bestemt seg for at dere skal pares skal du slite for å holde han ute av trusa di du ja... 😂

Haha det er faktisk helt sant 😂

Det er sykt hardt. Jeg vet dessverre at jeg kunne fått han (seksuelt) om jeg ville. 

Skrevet

Utro folk er utro når dem er utro. Men de fleste er som de fleste, bra folk som har havnet i en uheldig situasjon som dem ikke klarer å håndtere på en god måte. Tror det hadde vært mye mindre utroskap hvis flere skjønte at dem kunde bli utro. 

Flott at du har tatt tak, blir sikkert tøft med null kontakt. Et tips er å aktivt begynne å se etter dårlige sider ved denne andre mannen (han har som alle det), hvis du begynner å tenke på han, så tar du frem de dårlige sidene. Et annet tips er å se situasjonen fra perspektivet til din mann, er en metode som fungerer.

Så kan du bruke anledningen til å bidra til utvikling og forandring i ditt ekteskap.

Lykke til. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ok takk. Men jeg føler meg utro pga tankene og fantasiene jeg har, både seksuelt og romantisk, med tanker om forholdet vi kunne ha bygget opp, og livet vårt sammen.  + at jeg savner han så mye at jeg er usikker på om jeg klarer å holde meg unna i lengden. Det jeg kan si er at vi begge har familie, og jeg har ikke lyst å føkke opp livet til barna, derfor har jeg en stor sperre for å møtes i virkeligheten på den måten. 

Har vært gift med samme mann i mange mange år, og trodde vi var lykkelige og at det var ekte kjærlighet. Vi har selvfølgelig hatt våre problemer, og har kanskje glidd litt fra hverandre. 

Du kan selvfølgelig bli tiltrukket av og forelsket i andre selv om det er ekte kjærlighet med mannen din. Ikke gå i tankefella at det ene utelukker det andre - da vil du bruke tiltrekningen til han andre som «bevis» på at du ikke lenger elsker mannen din.

Anonymkode: d2770...9ea

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Det er faktisk normalt å fantasere litt om andre etter mange år med samme partner. Men det er verre om det er en person en kjenner og har fått god kontakt med. For da er det større risiko for å nære opp på de følelsene.

Her må du ta et steinhardt valg for deg selv og ekteskapet. Slett han andre fra alt og kutt all kontakt.

Så jobb med ekteskapet. Finn tilbake til lidenskap, sex, romantisk dates og opplevelser sammen.

For én ting er sikkert. Om du ikke holder deg unna han andre vil du gli mer og mer bort fra ektemannen din til et punkt der dere kanskje aldri vil finne tilbake til hverandre. Og om han andre blir hos sin familie så sitter du der som taperen i et dødt ekteskap og ulykkelig forelsket.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dette er fantasier du bygger opp inne i hodet ditt. De trenger ikke være sanne, sannsynligvis er de ikke det.

Om dere, etter å ha fantasert og bygget en boble rundt dere, faktisk gjennomfører dette så ikke bli overrasket over over at hele greia viste seg og bli fullstendig mislykket og feil.

Den mannen du har har kontakt med. Bare for å si det som det er . Han ELSKER den oppmerksomheten du gir han.

Som mann får han en skikkelig boost over at ei dame forer egoet hans. Han elsker følelsen og vil ha mer og må derfor øke intensiteten  for å holde deg interessert. Flere fantasier, flere lovnader det kan bli dere,

Spesielt at du er villig  til å svikte og er illojal mot din egen ektemann gir han en skikkelig ALFA boost. Han ydmyker din mann og du er mer en villig til å ydmyke din mann for han. Ikke bare er han gift med ei dame som elsker han, knuller han 3 ganger i uka og vasker hans klær og lager middag til han.

Han har i tillegg ei gift dame som er villig til å svikte sin egen ektemann for å for han.

Om han blir konfronterer på hjemmebane vil han droppe deg som ei sur vaskefille og oute deg tvert. Han vil velge kona, barna, huset og famille og du vil være ute  i kulda.

Konfrontert på hjemmebane vil kanskje mannen din dumpe deg, du vil bli kjent som den utro mora  som ødela 2 familier. 

Når bobla sprekker og lyset settes på forholdet ditt så forsvinner romantikken og mystikken rimelig for og du står igjen som det du er.

En utro svikefull egoist. 

Gjenkjenn hva det du driver med er. 

Du kan joshitteste denne fantastiske mannen du har satt på en pidesatll med parfyme og fluffy puter. Fortell at du kommer til å gå fra mannen din og at du kommer til å fortelle han alt.

Da skal du se at elskerne din får panikk og og "at han ikke mente det sånn". utro menn velger nemlig alltid kona. Du er bare tilbehøret, ikke hovedretten.

Mann 49

Anonymkode: 63fa0...939

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det er sykt hardt. Jeg vet dessverre at jeg kunne fått han (seksuelt) om jeg ville. 

Men for din egen del bør du ha i bakhodet at menn skiller på sex og forhold...😂..At han vil pule deg tviler jeg null på..spm. er om han vil ta smellen med å gå fra kona for å havne permanent i di seng??

• Liker 1
Skrevet
LadeJarl skrev (1 minutt siden):

Men for din egen del bør du ha i bakhodet at menn skiller på sex og forhold...😂..At han vil pule deg tviler jeg null på..spm. er om han vil ta smellen med å gå fra kona for å havne permanent i di seng??

..han vil ikke forlate kona. Men han vil la elskerinna tro det fordi hun må opprettholde interessen.

Mannen og TS er cakeeatere. Oppmerksomheten og sex fra elskeren og trygghetene og stabiliteten til kona og familien.

For å oppnå dette er begge villig til å sette kniven i ryggen på dem som stoler på dem. Dette er altså den fantastiske mannen TS ønsker å forlate sin familie for. En som svikter moren til sine barn. Fin fyr dette altså....

Men TS og mannen er begge egoistiske drittfolk som bør finne sammen så kan de bygge sin tilværelse på et søppelberg.. Ts sin mann og den bedratte kona kan endelig finne bra folk som fortjener deres oppmerksomhet.

Anonymkode: 63fa0...939

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Du kan selvfølgelig bli tiltrukket av og forelsket i andre selv om det er ekte kjærlighet med mannen din. Ikke gå i tankefella at det ene utelukker det andre - da vil du bruke tiltrekningen til han andre som «bevis» på at du ikke lenger elsker mannen din.

Er dette virkelig tilfellet?

Jeg er nok ei av de som tolker forelskelse i en annen mann som et sikkert tegn på at jeg ikke elsker mannen min lenger, ihvertfall at de riktige følelsene ikke var tilstede lenger. For meg er sex knyttet opp til følelser og jeg hadde nok ikke klart å ha sex med mannen min menst jeg var forelsket i en annen.  Godt mulig jeg hadde gjort det slutt med mannen min. Og hvis jeg fant ut at mannen min var forelsket i en annen dame hadde jeg sikkert gått fra han. I hodet mitt er det uforenlig med at han jeg er sammen med er den riktige.

Anonymkode: 354dd...608

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Takk jeg setter pris på alle ærligheten. Tror jeg trenger å høre det. Jeg er helt enig med de som sier dette er drittoppførsel, jeg vet jo det. 

Jeg må gjøre meg hard. Takk til den som gav tips som kan hjelpe. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Du har hatt et godt samliv med din mann, så da bør du heller se til hans kant. Ikke ødelegge for så mange pga en fantasi om en fremtid med den andre, som ville blitt en hard virkelighet med mange sårede og sinte folk i kjølvannet.  Selvfølgelig klarer du å holde deg borte fra ham, du har egen vilje. 

Anonymkode: 8a0e8...1ec

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk jeg setter pris på alle ærligheten. Tror jeg trenger å høre det. Jeg er helt enig med de som sier dette er drittoppførsel, jeg vet jo det. 

Jeg må gjøre meg hard. Takk til den som gav tips som kan hjelpe. 

Fortell litt om mannen din da 🙂 Hva liker du best med han? Hvordan startet forholdet deres? Hva er det fineste dere gjør sammen nå for tiden? Ser han deg og verdsetter deg? Har dere sex? Er han en god pappa? Ler dere sammen? Hva føler du når du ser han? Deler dere seng? Drar dere ut og er sosial sammen? Pynter dere? Har dere felles hobbyer/aktiviteter?

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

For noe tull. Kvinner fungerer ikke sånn. De er tiltrukket av kun den mannen de vil gi alt for.

Anonymkode: 39cd8...57b

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

det er ikke "sykt hardt" et handler om vilje og moral mer enn biologi, bare de som ønsker seg en form for frikort til dårlig oppførsel snakkker om biologi som noe de ikke kan ta ansvar for.. 

Anonymkode: 86991...239

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er dette virkelig tilfellet?

Jeg er nok ei av de som tolker forelskelse i en annen mann som et sikkert tegn på at jeg ikke elsker mannen min lenger, ihvertfall at de riktige følelsene ikke var tilstede lenger. For meg er sex knyttet opp til følelser og jeg hadde nok ikke klart å ha sex med mannen min menst jeg var forelsket i en annen.  Godt mulig jeg hadde gjort det slutt med mannen min. Og hvis jeg fant ut at mannen min var forelsket i en annen dame hadde jeg sikkert gått fra han. I hodet mitt er det uforenlig med at han jeg er sammen med er den riktige.

Nei, det er helt feil, ikke gidd å høre på det. Det du beskriver er slik som kvinner pleier å ha det. 

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For noe tull. Kvinner fungerer ikke sånn. De er tiltrukket av kun den mannen de vil gi alt for.

🤭🤭🤭

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har vært venner med en mann i over et år, og det har vært helt uskyldig.

Det er aldri uskyldig. Her kan du takke deg selv som er ‘venn’ med en mann. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...