AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #1 Skrevet 19. desember 2023 Vi begge er i et forhold. Jeg har barn og ser mer realistisk på det…at det ville blitt vanskelig. (Ønsker ikke flere barn). Begge forholdene er ganske døde, men vil ikke splitte hele familien bare fordi jeg har det slik nå. Tenker på han dag og natt. Skulle egentlig ønske det gikk over, men det blir heller bare værre. Hodet sier jeg må holde meg unna, men jeg klarer liksom ikke. Det har skjedd litt mellom oss, så nå føler jeg meg som verdens værste menneske. Kjennes ut som kroppen min har ligget i dvale lenge. Har noen her opplevd noe lignende og hva skjedde?? Anonymkode: 113fd...9dc
Hmmm1 Skrevet 19. desember 2023 #2 Skrevet 19. desember 2023 Tenker at det værste her er at dere ikke bare tar ansvar å går fra partneren deres 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #3 Skrevet 19. desember 2023 Hvis dere ikke har mer kontakt, går det nok over som andre forelskelser. Gresset er sjelden mye grønnere på andre siden over tid, bli hvor du er. Anonymkode: 90c4c...860 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #4 Skrevet 19. desember 2023 Det er ikke opp til deg lenger å velge om du skal fortsette familielivet. Det blir mannen din sin avgjørelse. Anonymkode: a8eac...924 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #5 Skrevet 19. desember 2023 Denne 15år yngre mannen er nok kun intr i deg nå siden forholdet hans er så kjedelig. Du er et utløp for spenning. Men i realiteten er det ingen som vil ha en 15 år eldre dame. Selv når du er 20 år ville 15 år eldre dame vært helt uaktuelt. Altfor gammel. Anonymkode: 33def...764 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #6 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Denne 15år yngre mannen er nok kun intr i deg nå siden forholdet hans er så kjedelig. Du er et utløp for spenning. Men i realiteten er det ingen som vil ha en 15 år eldre dame. Selv når du er 20 år ville 15 år eldre dame vært helt uaktuelt. Altfor gammel. Anonymkode: 33def...764 Bra alle ikke tenker som deg egentlig 😂 Anonymkode: fb72e...cbf 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #7 Skrevet 19. desember 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Bra alle ikke tenker som deg egentlig 😂 Anonymkode: fb72e...cbf "Mommy issues" heter det. Og forholdet er ikke bygget på kjærlighet, det er bygget på at mannen trenger en mamma Anonymkode: 74709...c50 1
AndreaJohan Skrevet 19. desember 2023 #8 Skrevet 19. desember 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Vi begge er i et forhold. Jeg har barn og ser mer realistisk på det…at det ville blitt vanskelig. (Ønsker ikke flere barn). Begge forholdene er ganske døde, men vil ikke splitte hele familien bare fordi jeg har det slik nå. Tenker på han dag og natt. Skulle egentlig ønske det gikk over, men det blir heller bare værre. Hodet sier jeg må holde meg unna, men jeg klarer liksom ikke. Det har skjedd litt mellom oss, så nå føler jeg meg som verdens værste menneske. Kjennes ut som kroppen min har ligget i dvale lenge. Har noen her opplevd noe lignende og hva skjedde?? Anonymkode: 113fd...9dc Jobb med deg selv og legg dette ifra deg. Du vil bli hånet og latterliggjort av alle i din nærhet om du skiller deg for å leke med en tenåring. Alle vil tro du har hatt en affære med gutten. Barna dine vil bli flau. Dette er nok et symptom på at du ikke er lykkelig i forholdet ditt. Ingen kan tvinge deg til å holde deg gift/i et forhold. Men vær realistisk om ny partner. Det vil aldri bli et reelt forhold med denne gutten, og følelsene dine kommer av underernæring på emosjonell tilknytning. Forøvrig, stoler du på en mann i et forhold som deler dette med deg? La oss si dere skulle bli kjærester og havner i en dårlig periode. Hva stanser han ifra å igjen bære ut til et nytt kvinnfolk om hvor fælt forholdet er? 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #9 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): "Mommy issues" heter det. Og forholdet er ikke bygget på kjærlighet, det er bygget på at mannen trenger en mamma Anonymkode: 74709...c50 Er bare for å shame de som ikke følger A4 formen. Kjærlighet kommer i alle former og varianter. Hvor ble det av. Alle har rett til å elske den de vil?? Anonymkode: fb72e...cbf 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #10 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi begge er i et forhold. Jeg har barn og ser mer realistisk på det…at det ville blitt vanskelig. (Ønsker ikke flere barn). Begge forholdene er ganske døde, men vil ikke splitte hele familien bare fordi jeg har det slik nå. Tenker på han dag og natt. Skulle egentlig ønske det gikk over, men det blir heller bare værre. Hodet sier jeg må holde meg unna, men jeg klarer liksom ikke. Det har skjedd litt mellom oss, så nå føler jeg meg som verdens værste menneske. Kjennes ut som kroppen min har ligget i dvale lenge. Har noen her opplevd noe lignende og hva skjedde?? Anonymkode: 113fd...9dc Hmmm1 skrev (7 timer siden): Tenker at det værste her er at dere ikke bare tar ansvar å går fra partneren deres Samme skrivefeil på samme ord. Hmmmm......🤭 Anonymkode: 8fed1...2c9 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #11 Skrevet 19. desember 2023 AndreaJohan skrev (13 timer siden): Jobb med deg selv og legg dette ifra deg. Du vil bli hånet og latterliggjort av alle i din nærhet om du skiller deg for å leke med en tenåring. Alle vil tro du har hatt en affære med gutten. Barna dine vil bli flau. Dette er nok et symptom på at du ikke er lykkelig i forholdet ditt. Ingen kan tvinge deg til å holde deg gift/i et forhold. Men vær realistisk om ny partner. Det vil aldri bli et reelt forhold med denne gutten, og følelsene dine kommer av underernæring på emosjonell tilknytning. Forøvrig, stoler du på en mann i et forhold som deler dette med deg? La oss si dere skulle bli kjærester og havner i en dårlig periode. Hva stanser han ifra å igjen bære ut til et nytt kvinnfolk om hvor fælt forholdet er? Er en godt voksen mann og ingen tenåring😄men forstår hva du mener. Jeg er vel ikke noe bedre enn han. Anonymkode: 113fd...9dc
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #12 Skrevet 19. desember 2023 Sånt kan skje, og det kan ta lang tid før det går over. Men jeg hadde ikke gått fra mann og barn med en gang, eller fortalt mannen din om han andre. Du kan lese boka Love, again av Doris Lessing, der slites det med liknende følelser. Anonymkode: 275a9...a53 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #13 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): "Mommy issues" heter det. Og forholdet er ikke bygget på kjærlighet, det er bygget på at mannen trenger en mamma Anonymkode: 74709...c50 Underlig tankegang. Det er altså ingen som kan bli tiltrukket av en kvinne som er eldre enn seg. Du hadde nok ikke skrevet det samme om det var en mann som hadde en 15 år yngre kone, det er ganske vanlig, og de færreste leer på et øyenbryn. Det er kun når det gjelder oss damer at det er så fryktelig fælt at de finner en yngre mann. Det er ikke alle som tenker som deg, og du har ingen forutsetninger for å hevde at forholdet bygger på noe annet når det er aldersforskjell "feil vei". Heldigvis klarer mange å tenke utenfor boksen, og tør å bli sammen med den de elsker selv om der er aldersforskjell. Og hvorfor i all verden skulle et voksent menneske trenge en ny mamma... Anonymkode: b8365...a46
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #14 Skrevet 20. desember 2023 Vært der, å følt de samme følelsene du kjenner på nå..jeg valgte å ikke gå, prøve å få forholdet på føttene, avslutte all kontakt å vente på at ting skulle gå over..tenkte så mye på hva alle andre mente om alder å div, lot det farge alle avgjørelser jeg tok. Det gikk aldri over..største tabben jeg noen gang har gjort, vet i dag at han var den eneste rette for meg, å får alltid en vond klump av anger å savn i magen når møter på han. I dag er jeg singel, forholdet tok slutt uansett, å ser det i dag at hadde det vært den store kjærligheten så hadde jeg aldri fått sånne følelser for en annen til å begynne med. One life, live it. Livet er for kort til å bry seg om hva andre mener om deg å dine valg, det finnes ingen alder på kjærlighet, å man bestemmer ikke selv hvem man skal falle for, ingenting som er så fælt som å sitte etterpå å vite at man valgte bort noe fantastisk fordi man bekymret seg for hva naboen elr andre måte mene, unner jeg ingen å kjenne på. Anonymkode: 48edc...452 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #15 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 20.12.2023 den 20.04): Vært der, å følt de samme følelsene du kjenner på nå..jeg valgte å ikke gå, prøve å få forholdet på føttene, avslutte all kontakt å vente på at ting skulle gå over..tenkte så mye på hva alle andre mente om alder å div, lot det farge alle avgjørelser jeg tok. Det gikk aldri over..største tabben jeg noen gang har gjort, vet i dag at han var den eneste rette for meg, å får alltid en vond klump av anger å savn i magen når møter på han. I dag er jeg singel, forholdet tok slutt uansett, å ser det i dag at hadde det vært den store kjærligheten så hadde jeg aldri fått sånne følelser for en annen til å begynne med. One life, live it. Livet er for kort til å bry seg om hva andre mener om deg å dine valg, det finnes ingen alder på kjærlighet, å man bestemmer ikke selv hvem man skal falle for, ingenting som er så fælt som å sitte etterpå å vite at man valgte bort noe fantastisk fordi man bekymret seg for hva naboen elr andre måte mene, unner jeg ingen å kjenne på. Anonymkode: 48edc...452 Takk Anonymkode: 113fd...9dc
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #16 Skrevet 24. desember 2023 Min samboer rotet seg borti ei 34 år gammel kvinne da han var 20. Plutselig ble det et uplanlagt barn og ja, de ble stuck. Hun ble raskt eldre, han var fortsatt ung. Ingenting matchet, venner, interesser, ønsker i livet. Han føler jo han ble snytt for mye. Har sagt han misunner meg som hadde 20 årene i frihet, var i litt ulike forhold, utdannet meg som jeg ville. Det endte veldig dårlig mellom dem. Han ble mer mandig etterhvert og fikk mye oppmerksomhet fra damer på sin alder og yngre. De møtte mye fordommer, og hun dama hadde en sønn fra før som ble mobbet pga forholdet. Mange reagerte sterkt på aldersforskjellen. Mye fordi han var så ekstremt ung, og hun voksen, så omgivelsene forventet på en måte at hun forsto at det ikke var liv laga. Hun fikk faktisk lettere alkoholproblemer av alt sammen. Og hun ble fryktelig sjalu. Kontrollerende. Hun visste jo på en måte at han så på damer på egen alder og ønsket seg bort. Hun var 34 da de møttes, men så blir jo mange raskt gamle i utseende mot 40. Og når da unge vakre jenter kommer, ja hva skal en ung mann velge? Du må selvsagt velge selv. Men jeg tror det er best å la være. Jeg tror oppriktig talt at det fungerer bedre andre veien, at mannen er eldre. Utfordrende da også, men på en annen måte. Kan gå inn på det, men da tror jeg folk blir provosert. Jeg er 38 og kvinne selv. Hadde foretrukket mann på egen alder eller eldre. De som er 15 år yngre føler jeg blir nesten som barn. Hadde vært helt merkelig for meg. Men basert på det min samboer opplevde så var det helt jævlig etter en stund. Og var det ikke for ungen de fikk og hun absolutt skulle ha, så hadde han dratt etter bare noen måneder. Anonymkode: cecae...972
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #17 Skrevet 24. desember 2023 AndreaJohan skrev (På 19.12.2023 den 10.03): Forøvrig, stoler du på en mann i et forhold som deler dette med deg? La oss si dere skulle bli kjærester og havner i en dårlig periode. Hva stanser han ifra å igjen bære ut til et nytt kvinnfolk om hvor fælt forholdet er? Det samme kan vel sies om motparten, så dette argumentet tror jeg ikke er særlig overbevisende for ts... Anonymkode: b3f34...82e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå