Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg har en Careless Belle som julekjole i år. 

IMG_6007.png

Anonymkode: a6733...9dd

Kjempefin🙂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker at jeg brukte ballkjolen min på nyttårsaften da jeg var 14 år - i selskap med foreldrene mine og deres venner med barn. Hadde ikke gjort det nå 😅

Anonymkode: ae62c...e7e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.12.2023 den 10.57):

Og hva mener DU en jule-/nyttårskjole er da? Kom med linker!!

Anonymkode: c35bd...1ce

Knelange kjoler i grønt, rødt eller svart.

Anonymkode: 222b9...97d

Skrevet

Jeg må nok ha en mer praktisk kjole til julaften. Styre med ribbe og mat, skylle av kopper, vaske opp, krabbe under juletreet for å hente pakker ...... Kun kjoler som er lette å vaske på julaften 🙂. Men om du er så heldig at du ikke må gjøre noe verdens ting, så er den fin.

Anonymkode: 61985...e3d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg må nok ha en mer praktisk kjole til julaften. Styre med ribbe og mat, skylle av kopper, vaske opp, krabbe under juletreet for å hente pakker ...... Kun kjoler som er lette å vaske på julaften 🙂. Men om du er så heldig at du ikke må gjøre noe verdens ting, så er den fin.

Anonymkode: 61985...e3d

Jeg slipper å gjøre noenting ja 🌟

Men det blir nyttårskjole da☺️

Anonymkode: 3842e...e04

• Hjerte 1
Skrevet

Rota meg inn på Bubbleroom og falt for denne.  Perfekt snitt til meg.  Håpe jeg får den før nyttår. 

IMG_0684.png

Anonymkode: da69a...eee

Skrevet

Jeg er egentlig litt lei meg. Kjolene dere viser fram er kjempefine. Hvordan si dette, jeg har kjempefine kjoler i klesskapet. Kjoler jeg liker og elsker. De er kjempefine. Men, jeg har gått ned 15 kilo siste 14 mnd. Jeg har dog ikke råd til å kjøpe nye kjoler. Jeg har egentlig ikke noe grunn til det heller. Jeg kommer til å dra på julemiddag i en kjole som er 2 nr for stor. Elsker kjolen. Den er bare for stor. 

• Hjerte 2
Skrevet
Helene skrev (12 timer siden):

Jeg er egentlig litt lei meg. Kjolene dere viser fram er kjempefine. Hvordan si dette, jeg har kjempefine kjoler i klesskapet. Kjoler jeg liker og elsker. De er kjempefine. Men, jeg har gått ned 15 kilo siste 14 mnd. Jeg har dog ikke råd til å kjøpe nye kjoler. Jeg har egentlig ikke noe grunn til det heller. Jeg kommer til å dra på julemiddag i en kjole som er 2 nr for stor. Elsker kjolen. Den er bare for stor. 

Kan du kanskje sy den litt inn, eventuelt bruke sikkerhetsnål for å markere midje eller noe? Jeg er sikker på at du vil være kjempefin uansett ❤️ 

Anonymkode: 9c936...579

• Liker 2
Skrevet

Jeg tok på meg en kjole i kveld og følte meg kjempefin 🥰. Ok, den var litt stor. Jeg syr inn det som er mulig. Har symaskin, men er ikke syerske. Kan rette sømmer og sånt. Det største problemet med store kjoler er armhulene. De er så store at bh og ting vises fra siden av. Nå trenger ikke jeg fine kjoler så ofte, så skal ikke bytte ut garderoben. Skal ta en ekstra titt om noe kan syes inn. Jeg har jo kjøpt disse kjolene fordi jeg liker dem. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har du den fysisk? Fin kjole men lurer på om den ser billig ut i stoffet? (Mener ikke å fornærme, spør fordi jeg vurderer å kjøpe)

Anonymkode: c6f94...55a

Nei, den ser ikke billig ut i stoffet, er ganske fin og flatterende. Jeg bruker XL og ser heller ikke stor ut🙂

Anonymkode: 8dda2...561

Skrevet

Jeg tok på meg en glitterkjole i kveld. Ingen  fornærmelse . Jeg hadde bare den ene som glitter. Elsker kjoler. Bruker ikke dette ofte. Dette er jul og evt jubileum og høytider. Kjolen jeg brukte i dag var 2 nr for stor. Men jeg følte meg fin. Hvor ofte kan man pynte seg?  Jeg følte meg fin i dag. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...