AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #1 Skrevet 19. desember 2023 Hei. Er mann 35 og skal på date nå til helgen, siden det har vært en stund siden jeg var sammen med noen, og tiden har gått fremover hadde jeg ett lite innfall om at, hvorfor ikke pynte litt *der nede* Så jeg tok frem høvelen og rakte ballene rene, tok også og stusset skaftet litt, samt klippet det kort rett over. Men så kommer problemet. DET KLØR!!!! Er det normalt, og isåfall hvordan kan jeg lindre det, fordi nå så holder jeg og gå på veggen her. Anonymkode: 03fb2...eff 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #2 Skrevet 19. desember 2023 Helt normalt. Det kan klø et par dager Anonymkode: e7e09...b39 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #3 Skrevet 19. desember 2023 Det er normalt at det klør, ja. Hårene er jo både tykke og stive når de vokser ut igjen etter barbering. Dette er grunnen til at jeg foretrekker å vokse nedentil, vondt i øyeblikket, men varer lengre og mykere hår vokser ut, noe som ikke klør like mye. Anonymkode: 5bcb3...847 2
feliek54 Skrevet 19. desember 2023 #4 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei. Er mann 35 og skal på date nå til helgen, siden det har vært en stund siden jeg var sammen med noen, og tiden har gått fremover hadde jeg ett lite innfall om at, hvorfor ikke pynte litt *der nede* Så jeg tok frem høvelen og rakte ballene rene, tok også og stusset skaftet litt, samt klippet det kort rett over. Men så kommer problemet. DET KLØR!!!! Er det normalt, og isåfall hvordan kan jeg lindre det, fordi nå så holder jeg og gå på veggen her. Anonymkode: 03fb2...eff Jeg har vokset meg på en klinikk og det klør ikke for meg
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #5 Skrevet 19. desember 2023 38 minutter siden, feliek54 said: Jeg har vokset meg på en klinikk og det klør ikke for meg Jeg skal iallefall ikke på noen som helst klinikk, hvordan er det de i det hele tatt vokser ballene dine der? Det må jo gjøre hinsides vondt, er det ikke noe greier jeg kan smøre på for at det ikke skal klø så innmari? Anonymkode: 03fb2...eff
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #6 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skal iallefall ikke på noen som helst klinikk, hvordan er det de i det hele tatt vokser ballene dine der? Det må jo gjøre hinsides vondt, er det ikke noe greier jeg kan smøre på for at det ikke skal klø så innmari? Anonymkode: 03fb2...eff Bedøvelsesgel fra apoteket. Evnt emla-plaster, hvis xylocaingel ikke selges reseptfritt. Anonymkode: f8103...b8d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #7 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skal iallefall ikke på noen som helst klinikk, hvordan er det de i det hele tatt vokser ballene dine der? Det må jo gjøre hinsides vondt, er det ikke noe greier jeg kan smøre på for at det ikke skal klø så innmari? Anonymkode: 03fb2...eff Tigerbalsam 😂😂😂 Anonymkode: de763...ddb 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #8 Skrevet 19. desember 2023 Babyolje. Kjøpes i vanlig matbutikk eller på apotek. Anonymkode: cd5fa...276 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #9 Skrevet 19. desember 2023 Kjøpt meg ipl, kjønnshårene blir det mindre og mindre av etter hver behandling og de blir tynnere og ikke så tykke og stive. Vel verdt investering. Anonymkode: 2e93a...d2d 1
katties Skrevet 19. desember 2023 #10 Skrevet 19. desember 2023 Det var en lang stund siden jeg begynte å barbere meg, men ja, det klødde innmari de første 3 gangene. Ikke hør på tullingen som sier st hårene vokser stivere og tykkere - de har ikke peiling (for da hadde de som barberte hodet hatt det fineste håret av alle). Huden må egentlig bare vende seg til at den er i et annet miljø - ikke så mye å gjøre. Om det er irritasjon, f.eks. pga huden blir tørrere uten håret, så kan fuktighetskrem hjelpe, parfymefri. Thayer's toner med trollhassel (uten alkohol) kan også hjelpe mot irritasjon, stikk o.l.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #11 Skrevet 19. desember 2023 40 minutter siden, katties said: Det var en lang stund siden jeg begynte å barbere meg, men ja, det klødde innmari de første 3 gangene. Ikke hør på tullingen som sier st hårene vokser stivere og tykkere - de har ikke peiling (for da hadde de som barberte hodet hatt det fineste håret av alle). Huden må egentlig bare vende seg til at den er i et annet miljø - ikke så mye å gjøre. Om det er irritasjon, f.eks. pga huden blir tørrere uten håret, så kan fuktighetskrem hjelpe, parfymefri. Thayer's toner med trollhassel (uten alkohol) kan også hjelpe mot irritasjon, stikk o.l. Tusen takk for utfyllende svar. Litt annet spørsmål, har merket at ballene er litt *klissete* (vet det høres nasty ut, men kan ikke forklare på annet vis) regner med det kommer av barberingen, hvordan kan jeg fikse det? Synes dere jeg var litt vel dristig, eller hadde dere satt pris på det? Har ikke tatt rubb og rake. Anonymkode: 03fb2...eff
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #12 Skrevet 20. desember 2023 😂 Tror det beste er å unngå å gjøre noe mer..så slutter det sikkert å klø av seg selv til daten. Det siste du trenger nå er allergisk reaksjon på anti-klø-krem. Anonymkode: 34e62...4dc
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #13 Skrevet 20. desember 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Tusen takk for utfyllende svar. Litt annet spørsmål, har merket at ballene er litt *klissete* (vet det høres nasty ut, men kan ikke forklare på annet vis) regner med det kommer av barberingen, hvordan kan jeg fikse det? Synes dere jeg var litt vel dristig, eller hadde dere satt pris på det? Har ikke tatt rubb og rake. Anonymkode: 03fb2...eff Jeg synes det er greit å trimme litt rundt staken, ellers er jeg helt likegyldig til kjønnshår. Jeg tenker man får gjøre som man selv ønsker og synes er ok. Jeg skal ikke legge noen føringer på andres underliv, så hadde tenkt "oi, da er det vel sånn han foretrekker å være da" Anonymkode: f039d...9fe
feliek54 Skrevet 20. desember 2023 #14 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 19.12.2023 den 12.41): Jeg skal iallefall ikke på noen som helst klinikk, hvordan er det de i det hele tatt vokser ballene dine der? Det må jo gjøre hinsides vondt, er det ikke noe greier jeg kan smøre på for at det ikke skal klø så innmari? Anonymkode: 03fb2...eff Jeg har ikke merket at det klør ette voksing. Jeg har vert på to klinikker og vokset. I Tønsberg og i Sandefjord. Har best erfaring med Sandefjord. Begge steder var det dame som gjorde det. Hun tok det helt naturlig og sa at det har blidt en del menn som gjør det nå. Har økt i det siste. Men jeg tror de på klinikken også har tips om det klør. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #15 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Tusen takk for utfyllende svar. Litt annet spørsmål, har merket at ballene er litt *klissete* (vet det høres nasty ut, men kan ikke forklare på annet vis) regner med det kommer av barberingen, hvordan kan jeg fikse det? Synes dere jeg var litt vel dristig, eller hadde dere satt pris på det? Har ikke tatt rubb og rake. Anonymkode: 03fb2...eff Jeg fikk ny dame i år, som liker å slikke hele veien, og suge på ballene etc, så jeg begynte å barbere meg. Du merker svetten mye bedre, men det må du bare venne deg til. Luftige boxere, og hyppig vask, er det som gjelder for meg. Følelsen av å bli kilt, og sugd på nyrakede baller 😍 Anonymkode: 93efa...9b0
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #16 Skrevet 20. desember 2023 Skal du være glatt på taska, må du bare venne deg til svette klamme baller som klistrer seg inntil hverandre, eller klistrer seg fast til låret. Jeg har sluttet å barbere vekk alt. Talkum eller potetmel hjelper mot den klamme klissete følelsen. Men ser jo kanskje ikke helt bra ut, så bør nok droppe det akkurat på daten. Anonymkode: ecc8a...c9c
katties Skrevet 20. desember 2023 #17 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Tusen takk for utfyllende svar. Litt annet spørsmål, har merket at ballene er litt *klissete* (vet det høres nasty ut, men kan ikke forklare på annet vis) regner med det kommer av barberingen, hvordan kan jeg fikse det? Synes dere jeg var litt vel dristig, eller hadde dere satt pris på det? Har ikke tatt rubb og rake. Anonymkode: 03fb2...eff Det er også vanlig pga huden er vant til at det er hår der som fanger opp fuktighet. Når dette nå er borte produseres en del mer svette enn nødvendig, og det blir jo mer hud-mot-hud også. Mulig å prøve med noe babypudder, eller bare litt potetmel. Det går egentlig kun over etter hvert hvis man fortsetter å barbere det. Hvis man er superplaget, kanskje er det mulig å prøve litt 24 Stopp deodorantkrem, men da kan det bli mye friksjon. Ellers kan jeg egentlig ikke si at jeg bryr meg om noen er barbert eller ikke. Kanskje greit å ikke ha "skjegg" der nede, så det går jo an å trimme litt. For meg er det mye viktigere at folk er reine og fri for kjønnssykdommer. Jeg har mer preferanser for hva jeg selv har - er ikke så viktig hva andre har med mindre man skal gjøre mer enn å ha "vanlig" sex. Det kan være litt plagsomt hvis håret er veldig kort, men ikke barbert da, for da kan det stikke (avhengig av om du har veldig stive hår eller ikke).
AnonymBruker 42 Skrevet 20. desember 2023 #18 Skrevet 20. desember 2023 (endret) Tannkrem og chilli! Hvor klør det? Edit : Denne tråden burde jo ligge under "kropp/helse" og ikke "seksualitet"... Endret 20. desember 2023 av AnonymBruker 42
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #19 Skrevet 20. desember 2023 Huden blir mer vant til barbering over tid. Dersom det går lang tid mellom hver gang du gjør det, klør det mer. Gjøres det regelmessig klør det mye mindre. Et annet tips er å kjøpe en sånn skrubbe-hanske som man kan bruke til å fjerne døde hudceller. Dersom man bruker den litt forsiktig dag 2 etter man har barbert klør det mindre. Men mulig huden på ballene dine er litt vel sensitiv - du får prøve deg frem. Begynn forsiktig 😅 Anonymkode: 05863...315
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #20 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 19.12.2023 den 12.44): Bedøvelsesgel fra apoteket. Evnt emla-plaster, hvis xylocaingel ikke selges reseptfritt. Anonymkode: f8103...b8d Xylocain salve selges reseptfritt. Det finnes også flere typer geleer for shaving fra RFSU Anonymkode: e903c...634
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå