Gå til innhold

Mest sexy navn på kjømnsorgan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinnelig eller mannlig - hva er det mest sexy navnet på kjønnsorganet.?

Fitte for det kvinnelige. 

Anonymkode: bb536...7ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaviarhølet

Anonymkode: ccf99...26e

Skrevet

Glufsa

Anonymkode: ab226...fd8

• Liker 1
Skrevet

Kjømn

Anonymkode: 4eeb8...707

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Kjømn

Anonymkode: 4eeb8...707

"Få sjå kjømna di!!".

Anonymkode: 0b108...b4f

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg skulle gjerne sett ord som både var sexy og beskrivende, men uten å føles vulgære. Kuk og fitte er for meg vulgært og jeg kvier meg for å ta dem i min munn. Glufsa er kanskje et dialektord? Men jeg får assosiasjoner til Mumitrollet av det. Stammer det fra mumiuniverset?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Cor Cubiculum skrev (6 minutter siden):

Jeg skulle gjerne sett ord som både var sexy og beskrivende, men uten å føles vulgære. Kuk og fitte er for meg vulgært og jeg kvier meg for å ta dem i min munn. Glufsa er kanskje et dialektord? Men jeg får assosiasjoner til Mumitrollet av det. Stammer det fra mumiuniverset?

Haha, enig.

Jeg er ikke vant til at kuk og fitte er sexy ord. Men kjæresten min bruker ordet fitte som det skulla vært det nydeligste i hele verden. Så jeg blir mer og mer vant til det. Men det føles fortsatt vulgært. Kuk er bare pubertalt 🙈 

Mus er kanskje fint. 

Anonymkode: 8c0ec...a32

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Dåse

Anonymkode: 3d995...42f

• Hjerte 1
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Kvinnelig eller mannlig - hva er det mest sexy navnet på kjønnsorganet.?

Fitte for det kvinnelige. 

Anonymkode: bb536...7ed

Ingen verdens ting

Anonymkode: b6aee...07d

• Nyttig 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha, enig.

Jeg er ikke vant til at kuk og fitte er sexy ord. Men kjæresten min bruker ordet fitte som det skulla vært det nydeligste i hele verden. Så jeg blir mer og mer vant til det. Men det føles fortsatt vulgært. Kuk er bare pubertalt 🙈 

Mus er kanskje fint. 

Anonymkode: 8c0ec...a32

Er mus et bedre alternativ? En hårete liten dott med sykdom? Jaja det er vel passende for noen

Anonymkode: b6aee...07d

• Hjerte 1
Skrevet

I «Norsk slangordbok» påstår forfatteren at hun har samlet over 9000 slangord for pensum ra tidlig 1900-tall og frem til i dag. Det er mange, det!

Vi bruker ordet «påle» for penis. Det gir inntrykk av noe staut og flott, og er ganske intuitivt å forstå.

Vi har eksperimentert med blomst og grotte for mine intime deler, men det fungerer liksom ikke helt. Så der bruker vi klitoris, skjede og andre mer «kliniske» ord. Jeg får litt feil assosiasjoner med slangordene jeg har funnet. 🤔

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Glufsa

Anonymkode: ab226...fd8

😬

Skrevet

Roastbiffen

Anonymkode: 88e07...df3

Skrevet
Cor Cubiculum skrev (1 time siden):

Du tenker sikkert på Hufsa?

Og ja, jeg synes glufse/glufsa er særdeles usjarmerende og usexy. Minner meg også om Hufsa, samt verbet "å glefse". Ser for meg Hufsa som glefser, eller noe sånt. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Ingen ting slår "fitta", uttalt av en kvinne som bruker betegnelsen selvsikkert og naturlig om sin egen. Det er ekstremt sexy.

Fra en annen bruker, i en annen tråd, lærte jeg "silkeslottet". Det er både sexy og fint. Musa er nokså nøytralt, og sexy samtidig, når det er hun som bruker ordet. Og igjen; uten å psyke seg opp og ta sats, da er det også sexy.

• Liker 1
Skrevet

Kjøttrosen

Anonymkode: 102e1...349

Skrevet

Musa og pikken. Bruker mest 'musa' om det kvinnelige kjønnsorgan. I mitt tidligere forhold ble pikken min omtalt som 'Lillegutt'. Synes det var koselig jeg. 

Skrevet

Skrævsylte hørte jeg noen kalle det. Trøndersk regner jeg med..

Går i musa og kuken her. Enkle er ofte det beste

Anonymkode: 84c23...abe

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
DeLorean skrev (10 minutter siden):

Musa og pikken. Bruker mest 'musa' om det kvinnelige kjønnsorgan. I mitt tidligere forhold ble pikken min omtalt som 'Lillegutt'. Synes det var koselig jeg. 

Eller junior 😂

Anonymkode: 84c23...abe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...