AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #1 Skrevet 18. desember 2023 Hva bruker du den til og blir det bra mat eller står den mest ubrukt? Anonymkode: edaf7...214
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #2 Skrevet 18. desember 2023 Jeg ga min bort. Anonymkode: 9c65e...858
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #3 Skrevet 18. desember 2023 Nei, angrer ikke - selv om jeg ikke bruker den hver deg. - steker rundstykker (frosne fra butikk) - lager ostesmørbrød - steker karbonader - råstekte poteter - hjemmelaget pommes frites - kyllingvinger Anonymkode: 72395...14a 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #4 Skrevet 18. desember 2023 Fikk en i gave. Brukes svært sjeldent. Kun om jeg skal lage pommes frites. Det blir veldig bra. Hadde aldri kjøpt en slik. Bruker heller stekeovnen, fungerer ti ganger bedre til det meste, og det er bedre plass. Kjøpte airfryer rist til stekeovnen som også har airfryerfunksjon, Bedre det enn å kjøpe en airfryer. Det er jo bare varmluft🙄 Ovnen fungerer helt likt... Anonymkode: b0f3e...8b8 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #5 Skrevet 18. desember 2023 Bruker den alltid til stekte poteter/fries. Greit å kunne steke poteter og anet i airfryer og kjøtt i ovnen. Ungene bruker det til å varme kjøttboller/fiskekaker/fiskepinner når de skal lage seg noe selv. Jeg har også riskoker. Alt som omtrent klarer seg selv er jeg tilhenger ab. Anonymkode: e935f...151 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #6 Skrevet 19. desember 2023 Jeg er singel og spiser aldri opp brød. Så jeg kjøper frosne rundstykker som tar nøyaktig 5 min i airfryer. Fersk hver dag, verdt det bare for det! Så går alt mye kjappere da. Sunnere, enten bruker jeg ikke fett på ting jeg ellers ville stekt, eller så renner fettet jeg vanligvis ville spist av. Så lettvint og kjapt! Anonymkode: 84a38...098 5
Capazitet Skrevet 19. desember 2023 #7 Skrevet 19. desember 2023 Angrar berre på slowcookaren. Blei berre brukt første året...
trønder Skrevet 19. desember 2023 #8 Skrevet 19. desember 2023 Elsker min. Bruker den omtrent hver dag: Bacon Rundstykker Kyllingvinger Poteter/løk/paprika/pølsemiddag Schnitzel Ostesmørbrød Pommes Frites Maiskolber Rosenkål Tortillawrap med noe digg inni +++ 2
Fru Uperfekt Skrevet 19. desember 2023 #9 Skrevet 19. desember 2023 Den første ja, det var en støvsamler Nr 2 ser ut som en minikomfyr og er i daglig bruk 1
Eris Skrevet 19. desember 2023 #10 Skrevet 19. desember 2023 Den står i boden 🙈😂 brukte den bare et par ganger.. jeg savnet «steke smak» på maten så derfor ble det ikke brukt.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #11 Skrevet 19. desember 2023 Kjøpte først en billig maskin, var ikke imponert. Den er ikke lengre i hus. Men ser jo mange videoer på TikTok ol. så med tilbud på Cosori Dual Blaze slo jeg til, og tenkte denne gangen skal jeg virkelig prøve. Og denne gangen angrer jeg ikke. Jeg vil nok samme ligne den med en ovn, og ikke en frityrkoker. MEN jeg er singel, og når jeg skal ha mat alene, er det strømmessig noe billigere å lage mat i airfryer enn å slå på hele ovnen 😄 Anonymkode: 9c06f...c4f 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #12 Skrevet 19. desember 2023 Solgte vår, siden den var belagt i non-stick belegg, som vi alle nå vet er skadelig. Noen andre betaler gladelig for å få i seg gifta frivillig, tydeligvis. Anonymkode: 42331...b67
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #13 Skrevet 19. desember 2023 Bruker den til poteter. Kjøper poteter, deler opp i båter, setter i airfryeren med litt olje og hvitløk, mens vi lager resten av middagen ved siden av. Blir brukt minst to ganger i uka, vil jeg anslå. Har hatt den i ett år. Anonymkode: d2de0...045 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #14 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva bruker du den til og blir det bra mat eller står den mest ubrukt? Anonymkode: edaf7...214 Jeg bruker den ril mye, angrer ikke. Steker rundstykker i den, omelett, kylling, potetbåter, pommes fritz grønnsaker, kaker, middager osv. Varmer opp mat i den. Anonymkode: ca25b...58b 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #15 Skrevet 19. desember 2023 Skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten. Kjøpte en liten og billig bare for å prøve, og når den en dag ryker blir den erstattet av den største og beste jeg finner. Vi er bare to i familien, og jeg er alene i perioder når mannen er på sjøen. Bruker airfryeren til rundstykker, pommes frites, bacon, pølser, burgere, fisk, kylling… egentlig alt som kan steikes i ovn. Har nok spart en del strøm på å slippe å varme opp steikeovnen for så små mengder som det er snakk om hos oss. I tillegg til riskokeren er nok airfryeren den kjøkkendingsen som blir brukt mest. Men brødbakemaskinen ga jeg bort. Anonymkode: 60ff9...5d1 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #16 Skrevet 19. desember 2023 Bruker airfryer, slow cooker og micro med varmluft/grill nesten daglig. Bruker ikke ovn eller stekepanne mer. Anonymkode: 8b63a...f59 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #17 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bruker airfryer, slow cooker og micro med varmluft/grill nesten daglig. Bruker ikke ovn eller stekepanne mer. Anonymkode: 8b63a...f59 Viktig med plass nok på kjøkkenbenken så maskinene kan stå koblet til. Det som står i skap pg boder blir ikke brukt. Anonymkode: 8b63a...f59 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #18 Skrevet 19. desember 2023 Den brukes mye til å steke grønnsaker, panerte ting, pommes frites, kyllingvinger o.l. Om jeg bare skal lage mat til meg, hiver jeg lett oppi fryste grønnsaker og noe panert fisk, og får ferdig middag som bare kan helles på tallerkenen. Skal det lages mat til hele familien bruker vi stekeovnen. Men ofte tar vi tilbehøret i airfryeren og resten i stekepanne eller ovn. Anonymkode: d739e...6ff
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #19 Skrevet 19. desember 2023 Nei, den er fabtastisk Anonymkode: 8c14c...fb8
parabel Skrevet 19. desember 2023 #20 Skrevet 19. desember 2023 På ingen måte. Bruker den ofte, kan bruke den til det meste! Blant annet nuggets og pommes frites.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå