Gå til innhold

Menn: Hva er den beste julegaven du har fått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å høre fra menn selv hva den beste julegaven de har fått har vært? Vi kvinner kan jo mener så mye om hva vi tenker at menn blir glad for, men hva mener mennene selv er den beste gaven de har fått? 

Anonymkode: 06c37...5be

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bump

Anonymkode: 1c749...80f

Skrevet

Jeg har ikke fått så mange fine julegaver. Stort sett ting som dama mener at jeg burde ha, ikke noe som treffer meg så veldig.

Barna har gitt noen søte gaver da.

Anonymkode: 284af...d85

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Vernebukse.  Fikk av kjæresten i julegave i fjor.  Jeg har vedfyring og sager ved selv.  Liker best praktiske julegaver. 

Anonymkode: 77fad...aab

• Nyttig 1
Skrevet

Godteri fra barndommen og spekemat hun vet jeg liker. 

Anonymkode: 732d2...2b2

• Nyttig 1
Skrevet

Motorsykkel fra fruen 😀

Anonymkode: d995c...dc4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kokebøker og hobbyutstyr. Godt kjøkkenutstyr som skikkelig kniver.

Men gjerne blir det klær som kjæresten mente jeg trengte, i en stil som ikke jeg likte. 

Anonymkode: e8ba1...37c

• Liker 1
Skrevet

Bidrag til fotballtur, godt øl og klippekort på blowjobs (hun hadde dårlig råd et år..)

Og ja, jeg føler meg som verdens mest enkle mann når trekker frem disse tingene, men det skiller seg positivt ut.

Jeg har også fått noen bøker jeg ønsket meg.

De verste gavene er gaver som bare er helt tilfeldige ting som oser at hun bare måtte kjøpe noe. Da vil jeg heller ha et gavekort på Norli, XXL eller Vinmonopolet. 

Anonymkode: c0158...c46

Skrevet

Klippekort på blowjobs trumfer det meste!

det skal jeg jammen ønske meg.

Anonymkode: d3ff1...394

Skrevet

Flere som har svar? 😊 Til en praktisk anlagt mann.. Som liker kjøtt og øl.. Og som har alt.. Men gleder seg til gaver.. 

Anonymkode: 0f73f...c7c

Skrevet

En state-of-the-art batteridrevet superdrill Millwaukee M18 FDD2-502x Fuel. Trekker alt av tung skruing og dreiing. Blant den letteste av driller over 100 NM moment. En drill for livet. Løp og kjøp!

Anonymkode: 92618...7e5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...