Gå til innhold

Trekant

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.12.2023 den 0.17):

Fikk tilbud om FFM, men jeg feiga ut. Fire pupper to hender? To som skal tilfredsstilles? Not up to the job. 
Liker å ha fullstendig fokus på en person. 

Anonymkode: 40ca4...7a4

Frister det ikke litt med to damer som koser med hverandre OG deg?? 😅😉 

Anonymkode: ad3a8...504

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forsåvidt prøvd begge deler, men har mer erfaring med MFM og det er egentlig det eneste som frister til gjentakelse.

Skrevet

Bare erfaring med FFM. Ikke noe for meg.

Anonymkode: 07c50...a7a

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Frister det ikke litt med to damer som koser med hverandre OG deg?? 😅😉 

Det forutsetter jo at kvinnene tenner på hverandre også. Jeg har forsøkt sex med kvinner ved et par anledninger og det gir meg ingenting. Jeg synes kvinner er sexy å se på, men det var ikke noe for meg å ha sex med en kvinne. Tenner meg nada. Nesten litt skuffende.

Så trekant med meg, en mann og en ekstra kvinne ville ha blitt kjedelig for hun som må ligge på vent. Jeg har en binysgjerrig mann, så vi skal prøve med ekstra mann. I tillegg er det enklere for én kvinne å serve to menn, enn det er for én mann å serve to kvinner. Min mann hadde ikke orka det så lenge jeg og den ekstra dama kunne ta oss av hverandre også. 

Anonymkode: a8488...11a

• Liker 2
Skrevet

2 menn 1 damme👍

Anonymkode: a9e50...bba

Skrevet

Jeg har hatt trekant med en ekstra kvinne (som mannen fikk velge) noen ganger, og med en ekstra mann som jeg valgte en gang. Jeg har også hatt trekant med et lesbisk par en gang. Alle kombinasjonene var gode, men en ekstra mann var nok mest anstrengende siden begge to var hetrofile. 

Skrevet

Godt vaksen mann her. Tenner på 2 menn og 1 dame. Pirrer mye å fantasere om dette, selv om jeg er hetero.

Anonymkode: 1ec6f...cec

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.12.2023 den 23.16):

Trekant med to menn eller to damer - erfaringer?

Hadde ikke vært noe for meg. Tre damer og ingen menn? Da snakker vi. 

Anonymkode: 50861...453

Skrevet

Jeg er dame og har kun hatt trekant med to menn. Det er utrolig deilig og noe jeg håper å få gjøre mer av. Åpen for å prøve med ekstra dame også. 

Skrevet
Silvia515 skrev (2 timer siden):

Jeg har hatt trekant med en ekstra kvinne (som mannen fikk velge) noen ganger, og med en ekstra mann som jeg valgte en gang. Jeg har også hatt trekant med et lesbisk par en gang. Alle kombinasjonene var gode, men en ekstra mann var nok mest anstrengende siden begge to var hetrofile. 

Kan funke fint så lenge man ikke er redd for erigerte peniser. Jeg er også hetero, men i en trekantsituasjon tenker jeg det er greit å kjenne litt likevel 😁

Anonymkode: ba76c...6f6

• Liker 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.12.2023 den 15.37):

Trekant med mannen og ei dame til hadde vært spennende å prøvd...

Anonymkode: 3a2dd...f56

Just do it

Anonymkode: a2e5d...8e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Just do it

Anonymkode: a2e5d...8e6

Absolutt! Mannen tenner også på tanken, så det må gå an å få til en gang. 

Anonymkode: 3a2dd...f56

Skrevet

Har prøvd "MFM", var da gift med damen. Helt topp. Og noe 2+2. 

Er egentlig mest fristet til å gjenta MFM fordelingen, selv om jeg sikkert ikke hadde takket nei til å være med på FMF heller (om jentene var innforstått med at jeg bare er en mann, så de må hjelpe litt til ;)

Skrevet

Syntes fantasien var veldig mye bedre en selve erfaringen (2 menn 1 dame). Holdt med den ene gangen.

Anonymkode: aa4e3...a07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...