Gå til innhold

Trekant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trekant med to menn eller to damer - erfaringer?

Anonymkode: ad3a8...504

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hatt tilbudet om 2 damer, er ikke helt sikker på om jeg hadde turt heller skal jeg være helt ærlig. men 2 menn med damen i fokus er helt 👍

• Liker 1
Skrevet

Begge deler er deilig på hver sin måte, alt etter hva man tenner på/er ute etter.

• Liker 2
Skrevet
Stillalive skrev (43 minutter siden):

Aldri hatt tilbudet om 2 damer, er ikke helt sikker på om jeg hadde turt heller skal jeg være helt ærlig. men 2 menn med damen i fokus er helt 👍

Nysgjerrig... Hvorfor hadde du ikke turt med to damer?

Anonymkode: 3a2dd...f56

Skrevet

Fikk tilbud om FFM, men jeg feiga ut. Fire pupper to hender? To som skal tilfredsstilles? Not up to the job. 
Liker å ha fullstendig fokus på en person. 

Anonymkode: 40ca4...7a4

• Liker 1
Skrevet

Vi prøver litt forskjellige ting. Gruppesex med tre av hvert kjønn blant annet. Ikke for oss, det blir for mye som trekker oppmerksomheten vekk fra hverandre. Vi liker å være der med hverandre selv om det er andre tilstede.

Hun har muligheten til å ha med en ekstra mann, men ønsker ikke dette. Det blir litt for mye greier. Selv om jeg synes tanken er spennende. 

Så det vi har forsøkt endel ganger er å ha med en ekstra kvinne. Jeg er nesten sikker på at hun liker kvinner litt, siden hun blir veldig ivrig på å tilfredsstille kvinnen. Så det blir den felles tingen vår - finne en kvinne, bruke henne litt og sende henne fornøyd hjem 😊

Anonymkode: 7bf4d...32d

Skrevet

Hva post nr 5 sa...

Aner egentlig ikke, men tror egentlig jeg ville vært litt ubekvem med 2 damer og muligens fått litt prestasjonsangst,  vanskelig å si siden jeg aldri har prøvd 🤔

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Trekant med to menn eller to damer - erfaringer?

Anonymkode: ad3a8...504

Ja for lenge siden..ble bare styr fordi hun jeg var med ble sjalu i etterkant...ble sammen med hu andre en stund da..😂..men anbefales ikke hvis partner er med..

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fikk tilbud om FFM, men jeg feiga ut. Fire pupper to hender? To som skal tilfredsstilles? Not up to the job. 

Hvorfor pålegger du deg selv ansvaret for hele trekanten?  Dere er tre stykker som skal leke sammen, og alle har et felles ansvar for hverandre, og seg selv. Til slutt bør alle føle at de har fått sin del av moroa. 

Anonymkode: 110b5...7bc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
LadeJarl skrev (25 minutter siden):

Ja for lenge siden..ble bare styr fordi hun jeg var med ble sjalu i etterkant...ble sammen med hu andre en stund da..😂..men anbefales ikke hvis partner er med..

*finne en tredjepart man ikke bytter ut kjæresten med. 

Anonymkode: 7bf4d...32d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ikke bare det, men dama mi hadde klikka om jeg skulle pult henne etter først å ha vert inni ei anna. Selv om kondom ble benyttet. Og sjalusi..

Anonymkode: b970a...655

Skrevet

Siden jeg ikke tenner på damer blir det vanskelig med to damer i en trekant, siden jeg ikke kan bidra med noe særlig og det blir fryktelig mye ansvar for den stakkars mannen. Tro det fungerer best når damene også kan ha sex med hverandre. 

Så måtte blitt to menn for min del, men usikker på om det hadde blitt litt meget. 

Anonymkode: 6dfbf...904

• Liker 1
Skrevet

Vil helst prøve med to menn, er ikke så veldig interessert i damer. Men kanskje med rette mann. Skjønt, jeg ser ikke hvordan en mann skal kunne tilfredsstille to kvinner samtidig, så det blir nok heller at han er i fokus da.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
svartkatt skrev (14 minutter siden):

Vil helst prøve med to menn, er ikke så veldig interessert i damer. Men kanskje med rette mann. Skjønt, jeg ser ikke hvordan en mann skal kunne tilfredsstille to kvinner samtidig, så det blir nok heller at han er i fokus da.

Etter tur da vel, men,- hvem vil egentlig være dame nummer to til å bli pult? Ikke alle klarer den tanken..

Anonymkode: b970a...655

• Liker 2
Skrevet

Jeg har prøvd begge deler mange ganger og anbefaler begge deler

Anonymkode: 2d356...f9a

• Liker 2
Skrevet

Trekant med mannen og ei dame til hadde vært spennende å prøvd...

Anonymkode: 3a2dd...f56

• Liker 3
Skrevet

Vi har hatt trekant med ekstra mann flere ganger, der ekstramannskapet har vært bi/ binysgjerrig. Veldig vellykket😊

Anonymkode: c455e...89d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Har hatt 3 kant med totalt 6 kvinner. Flotte opplevelser.

Hatt 3 kant med et annet par, der hun hadde lyst å prøve 2 menn med stor, 20+. 

Dama fantaserer om ei ekstra, vi tar det som det kommer.

Anonymkode: ddd3f...cf0

Skrevet

Ingen erfaring og har heller ingen behov for å utforske det :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Samme sier kjæresten min, han hadde ikke visst hva han skal gjøre 😅😅 

Jeg sa det var jeg og hun andre som skulle tilfredsstille han. Men nei, dette fristet ikke 😅

Anonymkode: 495e0...e90

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...