Gå til innhold

Legger dere ned toalettsetet?

Legger du ned toalettsetet?  

113 stemmer

1. 1. Legger du ned toalettsetet?

• Jeg gjør det når jeg er på besøk hos noen.
      11
    • Jeg gjør det ikke når jeg er på besøk hos noen.
      1
    • Jeg gjør det hjemme hos meg selv.
      2
    • Jeg gjør det ikke hjemme hos meg selv.
      3
    • Jeg gjør det både hos andre og hjemme.
      75
    • Jeg gjør det verken hjemme eller hos andre.
      16
    • Om lokket var oppe fra før av så tar jeg det ned igjen etter bruk.
      5

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det hender at jeg tisser på setet med uhell og siden jeg regner med at andre også gjør det så tar ikke jeg på setet.

Anonymkode: 10b77...cbf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar ikke ofte ned lokk, setet ligger alltid på plass. ( unntatt når jeg vasker doen) Ikke en sjel på jobb tar ned lokket og det er veldig sjelden jeg kommer til offentlige eller private doer med lokket igjen. Og jeg lever og er frisk og rask, merkelig nok iflg bakterihysterikerne på KG. 

Anonymkode: da122...844

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Bare nysgjerrig på hva dere som mener man er hysterisk fordi man vil ha lokket nede før man trekker ned: greit nok at "alle" holder seg frisk, men syns dere ikke bare tanken på at det flyr avføring rundt i hele rommet er ekkelt?🤢 Hvilke andre ting tar dere enkelt på da? 

Anonymkode: 981d0...83d

• Nyttig 1
Skrevet

Sykt å se at så mange tror at dolokket er til pynt!

Anonymkode: 0499e...97f

• Liker 1
Skrevet
On 12/19/2023 at 5:41 AM, AnonymBruker said:

Samboeren min tar ned både setet og lokket uten problemer. Han sitter og tisser for å få tømt blæra skikkelig og forebygge prostatakreft. Men så er han lege da, kanskje mannen din er litt enkel i topplokket? 🤭 Pun intended.

Anonymkode: 463b3...2cb

Gir han labb også . .? 🙂

Skrevet
senior skrev (17 minutter siden):

Gir han labb også . .? 🙂

Ja, gud forby at en mann klarer å gjøre noe "skikkelig", uten å bli latterliggjort av andre "menn".

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Sykt å se at så mange tror at dolokket er til pynt!

Anonymkode: 0499e...97f

Burde innføre utedassen igjen. Da jeg tror mange her ville satt pris på å se pyramidebæsjen nedi hullet. 

Anonymkode: 17691...644

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Burde innføre utedassen igjen. Da jeg tror mange her ville satt pris på å se pyramidebæsjen nedi hullet. 

Anonymkode: 17691...644

hahaha da spruter det i hvert fall ikke bæsjebakterier pga mangel på vann. 

Og som noen så fint sa: man dør ikke av bæsjelukt. lol 

Jeg har forøvrig vokst opp med utedo. Da foreldra endelig fikk kjøpt nymotens hus så kompenserte de ved å ha tre doer i huset. hehehe

Anonymkode: b5793...1b7

Skrevet

Kan godt hende at vi tåler å få bæsj og tiss i fleisen når vi trekker i snoren med lokket oppe. Men ærlig talt. Det er jo kvalmende å vite at folk går rundt med dritt på klærne. Men vaske hendene sine, det skal de. Hvorfor det om de ikke er "hysteriske"? Gjør ikke noe om de er full i dritt, så lenge de er ren fra håndleddet og ned? 😂

Anonymkode: c932b...eea

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Kan godt hende at vi tåler å få bæsj og tiss i fleisen når vi trekker i snoren med lokket oppe. Men ærlig talt. Det er jo kvalmende å vite at folk går rundt med dritt på klærne. Men vaske hendene sine, det skal de. Hvorfor det om de ikke er "hysteriske"? Gjør ikke noe om de er full i dritt, så lenge de er ren fra håndleddet og ned? 😂

Og videre kan man lure på hvor rent det håndkle er, hvor ofte de bytter? Det henger jo på toalettet det også, går jeg ut fra.

Skrevet (endret)
On 12/25/2023 at 4:30 AM, AnonymBruker said:

Ja, gud forby at en mann klarer å gjøre noe "skikkelig", uten å bli latterliggjort av andre "menn".

Jeg bryr meg lite om hva andre menn velger å gjøre når de tisser. Det som irriterer meg litt er når damene på liv og død skal ha oss til å sitte, noe som ikke er naturlig for menn. Fra naturen av er vi skapt for å stå. I naturen finnes det ikke noe toilett. Dererfor står vi når vi tisser ute. Jeg tipper at det gjør mannen din også . . .

At det er sunnere å sitte og tisse for menn er en ubekreftet, omdiskutet myte. Og naturlig er det iallfall ikke.  https://sol.no/helse/bor-alle-menn-sitte-og-tisse/69948092

Jeg ser at du ikke behøver påvirke mannen din. Hvorfor er du da så opptatt av hva vi andre velger og hva som er "skikkelig" for oss? Jeg har også lagt merke til at du kaller oss for "menn". Jeg synes faktisk du minner litt om Tante sofie . .  🙂

Edit: God Jul forresten. Til deg og mannen din . . . 🎅

Endret av senior
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Man vasker hendene ETTER at man har tørket seg i ræv og skritt og ETTER at man har brukt de samme hendene til å få på buksen igjen.

Go figure.

Anonymkode: b9303...380

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Man vasker hendene ETTER at man har tørket seg i ræv og skritt og ETTER at man har brukt de samme hendene til å få på buksen igjen.

Go figure.

Innlegget du siterte var jo myntet til de som trekker ned uten å lokke igjen lokket først, slik at alle disse ekle bæsjebakteriene spruter utover og på klærne. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Innlegget du siterte var jo myntet til de som trekker ned uten å lokke igjen lokket først, slik at alle disse ekle bæsjebakteriene spruter utover og på klærne. 

Same, same.

Skrevet

Jeg tar ned dolokket, men det er ikke noe jeg er opplært til. Begynte med det i voksen alder. 

Anonymkode: 42e20...879

Skrevet

Jeg legger ikke ned hjemme. Grunnen er at toalettet spyler så dårlig så jeg må alltid sjekke om alt går ned og kan gjerne spyle gjentatte ganger. Har vurdert å bytte do men nå bytter jeg hus i stede og ny eier i mitt er rørlegger så han kan sikkert fikse det.

Anonymkode: 19237...26a

Skrevet
Mardina skrev (På 19.12.2023 den 12.17):

Min samboer satt og tisset en periode 😄 Hvorfor han sluttet med det, vet jeg ikke 😄

Jeg har prøvd å si det flere ganger at han må ta ned hele dolokket når han er ferdig. Nettopp fordi det er masse bakterier og dritt som fyker rundt i rommet. Men han tror ikke noe på det. Så jeg har nok kapitulert og gitt opp akkurat det der 😄

Jeg måtte begynne å sitte etter at jeg opererte staken og strålen fløy sidelengs mot veggen 😝🤢 uff 

Anonymkode: 98242...6ad

Skrevet

Tar det stort sett ned både hjemme og borte, alltid. Ser ustelt ut med dolokket oppe 😅 Dessuten blir doen mye mer støvete om det står åpent.

Anonymkode: d0d14...558

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...