AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #1 Skrevet 18. desember 2023 Altså, hvis man har luft i magen, og egentlig må fise. Men så vet man at det stinker så innmari, og så lar man være fordi man er i møte eller sover med den nye kjæresten eller noe. Kan man da få den samme luftbobla levert som en liten diskret rap i stedet? Og hvis ja, hvor blir lukten av? Jeg skulle ønske jeg kunne skylde på noen barn for denne problemstillinga, men det er min hjerne som dikter slike ting når jeg ikke får sove. Anonymkode: 55a64...834
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #2 Skrevet 18. desember 2023 Nei det er helt umulig. Anonymkode: b5891...adf 1 1
Topsi Skrevet 18. desember 2023 #3 Skrevet 18. desember 2023 Nei, peristaltikken går kun en vei, fra magen mot ræva, selv om ved alvorlige tilstander som ileus kan man fp avføringslignende oppkast, så kanskje teoretisk en fiserap? Ikke noe man får ved å holde inne en fis ihvertfall 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #4 Skrevet 18. desember 2023 Den er lei. Du må fise dessverre. Kan ikke konvertere en fis til en rap. Anonymkode: 004cf...6fe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå