Gå til innhold

Faen for en rape gal dame jeg møtte på byen i kveld!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så tydeligvis er jeg den onde fordi kjæresten hennes flørta med meg.. Hun angrep meg, kasta drink på meg og kjefta på meg. Typen lo av henne og ville heller prate med meg. Så kastes hun ut derfa. Verste av alt er at hun hadde ventet på meg utenfor fordi da jeg skulle dra sto hun der. 

Fulgte etter meg, skrek til meg og var dritafull.

Greit at typen prøver seg på andre damer, men hvorfor skal jeg bli hata på av henne?

Stakkars mann! Forstår godt han ville ha meg heller når hun blir så utrolig gal og sinna. Skulle vært innlagt. For et stygt menneske. Dette skjedde i Bergen til de som lurer.

Faen altså. Jeh er bedre og hottere enn henne uansett hun kan bare gå et sted. Typen er utro igjen skal du se 😘😘

Anonymkode: a529e...cd0

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Utro igjen"...?

Anonymkode: 5788a...c9b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er ikke fint å kalle andre mennesker stygge.

Anonymkode: e83e3...fcb

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Sånne damer er patetiske og tjukke i huet. Kaste dritten sin på andre damer fordi mannen er en ass. Det er de dummeste damene som finnes fordi det oser usikkerhet og pickme. De skulle ha levd isolert. Spyr på dem!

Anonymkode: 12d45...c52

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tja eksdama mi var slik mot meg og det var hun som var den som var utro støtt.. 

Anonymkode: b699a...501

• Nyttig 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Så tydeligvis er jeg den onde fordi kjæresten hennes flørta med meg.. Hun angrep meg, kasta drink på meg og kjefta på meg. Typen lo av henne og ville heller prate med meg. Så kastes hun ut derfa. Verste av alt er at hun hadde ventet på meg utenfor fordi da jeg skulle dra sto hun der. 

Greit at typen prøver seg på andre damer, men hvorfor skal jeg bli hata på av henne?

Stakkars mann! Forstår godt han ville ha meg heller når hun blir så utrolig gal og sinna. Skulle vært innlagt. For et stygt menneske. Dette skjedde i Bergen til de som lurer.

Faen altså. Jeh er bedre og hottere enn henne uansett hun kan bare gå et sted. Typen er utro igjen skal du se 😘😘

Helt ærligt...

Du virker som en psykopat på måten du skriver på og holdingen din.

Anonymkode: a647b...030

• Liker 13
  • Nyttig 8
Skrevet

Også på en mandag, da. 

Anonymkode: 825d6...2c4

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Gå på byen på en mandag vitner om et usunt forhold til alkohol...

Anonymkode: 34ea3...dd9

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette er dum dummere

Anonymkode: bc444...fa8

• Liker 4
Skrevet

Du er uskyldig her. Men ikke la dette parets psykopatiske oppførsel prege deg. Ikke bruk mer energi på de der, og kom deg videre. 

Anonymkode: 4da08...b7e

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Dette er dum dummere

og på andre kjenner man seg selv.. herlig å vite hva som bor i folk, de avslører seg jo uten å vite om det 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Stakkars mann som prøver seg på andre damer? Det er da ikke greit. Spiller ingen rolle at du er bedre og hottere enn henne. Han dro ikke hjem med deg, selv om du er så mye bedre. 

Når det er sagt, er det hun har gjort ikke akseptabelt. Bra hun ble kastet ut. 

Anonymkode: 6aeac...5af

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Troll. Men hvis det likevel er sant virker du ikke som noen kvalitetsdame du heller.

Anonymkode: a2b77...b71

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvilken drink kastet hun på deg? 
kanskje greit at hun ikke drakk den også, da hadde hun blitt enda fullere. 

• Liker 1
Skrevet

Juleferien er igang....

• Liker 1
Skrevet

Du virker ganske høy på deg selv,  og ikke ålreit i måten du skriver på 😅 ikke greit det hun gjorde, absolutt ikke. Men du er jo ingen bedre person med måten du skriver på 🤷‍♀️ 

Anonymkode: e6a9c...03f

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Helt ærligt...

Du virker som en psykopat på måten du skriver på og holdingen din.

Anonymkode: a647b...030

Psykopat? Ærligtalt ikke min feil at typene til damer prøver seg på meg! Jeg er det minste hot og tar vare på meg selv!!!!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Psykopat? Ærligtalt ikke min feil at typene til damer prøver seg på meg! Jeg er det minste hot og tar vare på meg selv!!!!

Og likevel er du singel, og det eneste du får, er smulene til dritafulle menn på byen på utrojakt. Classy. 

Anonymkode: 6aeac...5af

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

det er bra vi har musikk når det finnes så mye lavmål. 

Anonymkode: fa624...a75

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det oser psykopatiske trekk av deg, lang vei…

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...