Gå til innhold

Å tenke som en mann når man er kåt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle slut shamers,  bare lukk dette innlegget

Har truffet en fyr nå 2 ganger. Jeg er 33 og han er 27. Intellektuelt sett gir han meg virkelig ingenting, og jeg tenker at han har en ganske lav IQ, men det er likevel lett å snakke med ham og vi har en hyggelig, enkel prat. Jeg er ikke tiltrukket av ham på dypere plan altså. Men han er mandig med store armer, skjegg og kortklipt, høy og bredbygd, og han virker rett og slett utrolig interessert i meg. Han sa at det var sjelden han hadde truffer noen til date nummer to, og han har aldri vært i et seriøst forhold. Jeg er 99% sikker på at han vil ligge dersom jeg foreslår å treffes igjen og jeg legger opp til kyssing neste gang. Jeg er totalt uinteressert i noe mer, men jeg har veldig lyst å ligge bare fordi jeg er kåt. Innafor?

Anonymkode: f1883...ab5

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare gjør det klart for han at det bare er ligging. Så kjør på. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er helt greit, kjør på.

Anonymkode: e6092...707

Skrevet

Hadde en mann skrevet dette og byttet var en dame, hadde han fått stempel som drittsekk. Jeg er kvinne btw..

Anonymkode: 5e7d4...23d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde en mann skrevet dette og byttet var en dame, hadde han fått stempel som drittsekk. Jeg er kvinne btw..

Jeg vet, men tipper menn har svart de andre kommentarene her😂

Ts

Skrevet

Selvfølgelig er det innafor. Hvorfor er det å tenke som en mann? 

• Nyttig 1
Skrevet
Trolltunge skrev (3 minutter siden):

Selvfølgelig er det innafor. Hvorfor er det å tenke som en mann? 

Det er sterotypetid igjen. 

• Nyttig 2
Skrevet
A new man skrev (Akkurat nå):

Det er sterotypetid igjen. 

Forstår. Jeg tenker at det er å tenke som en kåt person. 

• Nyttig 1
Skrevet

Det er selvsagt helt innafor. Samtykkende sex mellom to voksne mennesker er nesten alltid det.

• Nyttig 2
Skrevet
Trolltunge skrev (5 minutter siden):

Forstår. Jeg tenker at det er å tenke som en kåt person. 

Når vi er enige, så har julefreden senket seg. God Jul, TT

• Hjerte 2
Skrevet

Hm… jeg vet ikke helt hvem det virker som har mest iq her men… 🙄🤷‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: ca000...52a

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nei det hadde han ikke. Så lenge man er ærlig om intensjonen sin er det helt greit å bare ville ligge.

Ts får kommentarer om nettopp å være ærlig om det. En som bare vil ligge men som lyver om at han/hun vil ha et forhold for å få til å ligge, ja det er en drittsekk. 

Anonymkode: 62162...4e0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har truffet en fyr nå 2 ganger. Jeg er 33 og han er 27. Intellektuelt sett gir han meg virkelig ingenting, og jeg tenker at han har en ganske lav IQ, men det er likevel lett å snakke med ham og vi har en hyggelig, enkel prat. Jeg er ikke tiltrukket av ham på dypere plan altså. Men han er mandig med store armer, skjegg og kortklipt, høy og bredbygd, og han virker rett og slett utrolig interessert i meg. Han sa at det var sjelden han hadde truffer noen til date nummer to, og han har aldri vært i et seriøst forhold. Jeg er 99% sikker på at han vil ligge dersom jeg foreslår å treffes igjen og jeg legger opp til kyssing neste gang. Jeg er totalt uinteressert i noe mer, men jeg har veldig lyst å ligge bare fordi jeg er kåt. Innafor?

Menn gjør jo sånt hele tiden, så hvorfor kan ikke vi?🤔

Dette virker som et tulle-innlegg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Selvsagt..hvis du tenner på lavpannede idioter er han din mann..!😂

Skrevet
LadeJarl skrev (38 minutter siden):

Selvsagt..hvis du tenner på lavpannede idioter er han din mann..!😂

Dum og deilig er ikke feil hvis det kun er snakk om sex😉

Anonymkode: b9d69...4d2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dum og deilig er ikke feil hvis det kun er snakk om sex😉

Anonymkode: b9d69...4d2

Nei for all del..personlig tenner jeg på intelligens så småsliter litt der...🙈

Skrevet
Jdz skrev (10 timer siden):

Det er selvsagt helt innafor. Samtykkende sex mellom to voksne mennesker er nesten alltid det.

Ikke om samtykket er muntlig.

Det er nå laget utkast til skriftlig samtykke, der du først må lese samtykke erklæringen som er på 38 sider, skrive under, og så er det greit.

Anonymkode: 11d6f...acf

Skrevet

Er det i det hele tatt behov for en diskusjon rundt dette?

Har man lyst til å ligge, har muligheten til å ligge og det foreligger samtykke fra begge parter er det vel for guds skyld bare å kjøre på. Kos dere!

Anonymkode: 55f83...c70

• Nyttig 1
Skrevet

Haha

Ts her

Men jeg tenker mer på om det er moralsk greit å prøve å ligge med ham uten å avklare at "dette er kun ligging og jeg vil ikke noe mer". Orker ikke ta den praten nå. Får heller ta og avvise ham hvis han uttrykker at han ønsker noe mer (noe jeg får veldig vibber om nå, men han har ikke sagt noe). Får jo litt dårlig samvittighet, men en mann ville ikke fått det. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...