AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #1 Skrevet 18. desember 2023 Noe du har gjort eller sagt, hva som helst, hva er det du gjorde når du så det største smilet av glede du har fått? Skulle ønske jeg kunne dra inn familie eller venner her, eller noe romantisk😅 Men desidert største smilet av glede jeg har fått, er når jeg ga en diger joint til en uteligger, istedet for penger, han satt alltid på broen mellom jernbanetorget og plaza, for rundt 15 år siden. Visste han ville ha penger til noe rus uansett, da tenkte jeg en røyk var bedre enn penger til heroin, men han fikk en porsjon fra burger king også. Og vi hadde en fin prat, satt meg ned og pratet litt😊 Glemmer ikke han, bra kar som ikke fortjente å sitte der! Og det smilet glemmer jeg ikke! Selv om det var ulovlig, så har jeg virkelig god samvittighet for det, litt mat og mildt rusmiddel, istedetfor penger til heroin Litt uvanlig historie for det største smilet og gleden etter en handling jeg gjorde, den ser jeg, men hva er din? Anonymkode: 5477a...cae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå