AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #1 Del Skrevet 18. desember 2023 Hvilke tardisjoner har du /dere til kjøp av julegaver, og hvor legger du /dere lista i forhold til kostnader og rekkefølge på slektstreet. ? Er du /dere blandt dem som forlengst har kuttet å kjøpe julegaver til hverandre, og synes det er en tradisjon som burde avvikles i en tid da dei fleste har det meste. P Velgerr dere å kjøper julegaver kun til barn, og barnebarna i familien-? Kjøper julegaver til både voksne, barn. i hele familien. ? Setter grensen til kjøp av julegaver kun til foreldre ,søsken.? Har forlengst valgt å avvikle tradisjonen å gi julegaver til hverandre ? Anonymkode: a4eda...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #2 Del Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilke tardisjoner har du /dere til kjøp av julegaver, og hvor legger du /dere lista i forhold til kostnader og rekkefølge på slektstreet. ? Er du /dere blandt dem som forlengst har kuttet å kjøpe julegaver til hverandre, og synes det er en tradisjon som burde avvikles i en tid da dei fleste har det meste. P Velgerr dere å kjøper julegaver kun til barn, og barnebarna i familien-? Kjøper julegaver til både voksne, barn. i hele familien. ? Setter grensen til kjøp av julegaver kun til foreldre ,søsken.? Har forlengst valgt å avvikle tradisjonen å gi julegaver til hverandre ? Anonymkode: a4eda...adb Partner, barn, foreldre, nieser og nevøer, besteforeldre, søsken uten egne barn. Stopper å kjøpe til tantebarn når de er 18 Kjøper litt små ting til søsken som ikke har barn. Anonymkode: 3f88d...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #3 Del Skrevet 18. desember 2023 Kjøper til mine foreldre, og barna. Jeg har ikke søsken. Anonymkode: 88487...646 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #4 Del Skrevet 18. desember 2023 Ingen (ingen nære barn hos oss) Anonymkode: 51364...920 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #5 Del Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Partner, barn, foreldre, nieser og nevøer, besteforeldre, søsken uten egne barn. Stopper å kjøpe til tantebarn når de er 18 Kjøper litt små ting til søsken som ikke har barn. Anonymkode: 3f88d...1c1 Hva med søsken som har voksne barn? Anonymkode: 8de27...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 18. desember 2023 #6 Del Skrevet 18. desember 2023 Mine to barn og en svigersønn. Et barnebarn. Min mann. Min mor. Min barnløse bror. Min manns familie gir ikke gaver mellom søskene (de er 6 stk). De gir til nevøer og nieser til de er 18. Mine svigerforeldre er døde. Jeg har aldri gitt gaver til mine tanter og onkler. Ellers gir jeg til 2 venninner. Vi gir gaver til rundt 200,-. Syns det er helt passe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #7 Del Skrevet 18. desember 2023 Vi er liten familie så jeg gir til alle. Søsken, tanter, barn osv.. pluss et par venninner. Anonymkode: c285a...95f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #8 Del Skrevet 18. desember 2023 Jeg kjøper til mine foreldre, søsken og barn. Samt søskens barn. Min mann kjøper til sine foreldre, sine barn og sine nieser/nevøer. Han hadde tradisjon for å kjøpe morsomme gaver til sin bror, men så kom det en samboer og satte en effektiv stopper for det. Synd, egentlig. Det var mer enn bare bytting av vinflaske eller penger. Anonymkode: 4ec91...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #9 Del Skrevet 18. desember 2023 Foreldre, og besteforeldre fram til de døde. Søsken og nieser/nevøer. Partner. Barn og barnebarn. En svigerinne og en tante. Svigerbarn. Jeg kjøper ikke til mine nieser og nevøers partnere eller barn. Anonymkode: 1e3ab...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 18. desember 2023 #10 Del Skrevet 18. desember 2023 Ingen. Tantebarn får penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 18. desember 2023 #11 Del Skrevet 18. desember 2023 Kjøper til samboer, min far, mine to tantebarn, et par brevvenner og min bror og samboeren (får gave sammen). Elsker å gi gaver ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå