oslomaraton Skrevet 18. desember 2023 #1 Skrevet 18. desember 2023 Har en kollega som baksnakker meg en del, hun latterliggjør profilen min på sosiale medier, kommentere kropp og utseende, kommenterer alle mennene som.følger meg på sosiale medier (ja hun følger skikkelig med). Har fått hørt igjen dette av en kollega..Det er en ting..Hun himler med øyne, kan mumle noe sarkastisk i bakgrunnen når jeg sier noe . Hva er lurt å gjøre? Spørre henne litt undrende med hva hun sier f.eks?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #2 Skrevet 18. desember 2023 oslomaraton skrev (2 minutter siden): Har en kollega som baksnakker meg en del, hun latterliggjør profilen min på sosiale medier, kommentere kropp og utseende, kommenterer alle mennene som.følger meg på sosiale medier (ja hun følger skikkelig med). Har fått hørt igjen dette av en kollega..Det er en ting..Hun himler med øyne, kan mumle noe sarkastisk i bakgrunnen når jeg sier noe . Hva er lurt å gjøre? Spørre henne litt undrende med hva hun sier f.eks? Ja, akkurat! Spør henne: Hva mener du med det? I fullt alvor. Anonymkode: 82368...fc0
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #3 Skrevet 18. desember 2023 oslomaraton skrev (Akkurat nå): Har en kollega som baksnakker meg en del, hun latterliggjør profilen min på sosiale medier, kommentere kropp og utseende, kommenterer alle mennene som.følger meg på sosiale medier (ja hun følger skikkelig med). Har fått hørt igjen dette av en kollega..Det er en ting..Hun himler med øyne, kan mumle noe sarkastisk i bakgrunnen når jeg sier noe . Hva er lurt å gjøre? Spørre henne litt undrende med hva hun sier f.eks? Ååååå. Gjennom et langt arbeidsliv møter man mange idioter … En annen ting, hvorfor har dere sosiale medier? Et yndet sted for mobbing og tull. Det blir mange nok man treffer på i arbeidslivet som kan bli vondt og vanskelig uavhengig av SoMe … Anonymkode: f8642...722 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #4 Skrevet 18. desember 2023 oslomaraton skrev (2 minutter siden): Har en kollega som baksnakker meg en del, hun latterliggjør profilen min på sosiale medier, kommentere kropp og utseende, kommenterer alle mennene som.følger meg på sosiale medier (ja hun følger skikkelig med). Har fått hørt igjen dette av en kollega..Det er en ting..Hun himler med øyne, kan mumle noe sarkastisk i bakgrunnen når jeg sier noe . Hva er lurt å gjøre? Spørre henne litt undrende med hva hun sier f.eks? Nei. Ta kontakt med henne, gå inn for å bli kjent med henne, vær hyggelig og blid. Det kan snu det hele Kanskje hun har et dårlig inntrykk av deg? Kanskje hun føler seg litt truet av deg? Anonymkode: 01c55...809
oslomaraton Skrevet 19. desember 2023 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2023 Saken er at vi var venner og fant på ting på fritiden for inntil et år siden. Men så snudde det, hun ble sur hun så at jeg var på turer uten å spørre om hun ville være med, enda mere sur ble hun når jeg ble invitert med på fjellturer av mannlige venner.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #6 Skrevet 19. desember 2023 Da blokkerer du henne fra SOME, da er det løst om ikke annet Anonymkode: 1bf0d...3c5 1
Blåjojo Skrevet 19. desember 2023 #7 Skrevet 19. desember 2023 Spør henne høyt hva det er hun holder på med, mens du passer på å holde øyekontakt med henne. Gjerne sånn at kollegaer hører på. Legg gjerne til at om hun ikke har noe hyggelig å komme med, så kan hun like godt la vær å si noe.
Gjest Kanino Skrevet 19. desember 2023 #8 Skrevet 19. desember 2023 oslomaraton skrev (20 timer siden): Har en kollega som baksnakker meg en del, hun latterliggjør profilen min på sosiale medier, kommentere kropp og utseende, kommenterer alle mennene som.følger meg på sosiale medier (ja hun følger skikkelig med). Har fått hørt igjen dette av en kollega..Det er en ting..Hun himler med øyne, kan mumle noe sarkastisk i bakgrunnen når jeg sier noe . Hva er lurt å gjøre? Spørre henne litt undrende med hva hun sier f.eks? Send inn avvik om dere har et system for dette. Om ikke ta det med nærmeste leder. Det er personforfølgelse
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #9 Skrevet 19. desember 2023 Har stengt av profilen min jeg. Orker ikke sånne kollegaer som skal luske i bilder og sjekke rundt. Anonymkode: 9a89b...d48 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå