mammaemma Skrevet 18. desember 2023 #1 Del Skrevet 18. desember 2023 Og gjerne kort handling. Jeg kan like mye forskjellig. Beste boka/bøkene du har lest? Og evt handling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #2 Del Skrevet 18. desember 2023 Hvilken sjanger ønsker du tips? Anonymkode: 5572c...0d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaemma Skrevet 18. desember 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilken sjanger ønsker du tips? Anonymkode: 5572c...0d1 Romaner osv.. jeg er helt ute av det! Mange år siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #4 Del Skrevet 18. desember 2023 mammaemma skrev (13 minutter siden): Romaner osv.. jeg er helt ute av det! Mange år siden sist Hva har du likt å lese tidligere? Du må snevre det inn litt hvis du ønsker tips som faktisk er relevante for deg. 🙂 Anonymkode: 5572c...0d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #5 Del Skrevet 18. desember 2023 mammaemma skrev (22 minutter siden): Og gjerne kort handling. Jeg kan like mye forskjellig. Beste boka/bøkene du har lest? Og evt handling? 7 søstre. Kjempe gode bøker Anonymkode: a437a...ea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #6 Del Skrevet 18. desember 2023 Er det ikke bare å dra til nærmeste bibliotek, bla litt i bøkene man finner i hyllene, og se om man finner noe av interesse ...? Det var i alle fall det jeg gjorde den gangen jeg slukte bøker, og hadde aldri problemer med å finne noe leseverdig. Anonymkode: b278d...3ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 23. desember 2023 #7 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 18.12.2023 den 21.43): Er det ikke bare å dra til nærmeste bibliotek, bla litt i bøkene man finner i hyllene, og se om man finner noe av interesse ...? Det var i alle fall det jeg gjorde den gangen jeg slukte bøker, og hadde aldri problemer med å finne noe leseverdig. Anonymkode: b278d...3ff Eller biblioteket, da er det ikke så farlig om en bommer litt, og via bibliofil-appen får man anbefalinger basert på tidligere lån og terningkast 🙂 Anbefaler også å bruke Goodreads for å logge hva du leser og gi stjerner, da får du også tilpassede anbefalinger. Samtidig kan du se hva andre leser og liker og dermed også oppdage mange bøker du ellers ville gått glipp av Du kan også søke opp bestemte tema og sjangre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 25. desember 2023 #8 Del Skrevet 25. desember 2023 Om du liker korte, gode romaner som er i vinden i Norge nå bør du jo teste ut Zeshan Shakar. Likte selv alle tre bøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå